Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+5
redalert
DirtyDog
Sniperace
Dao
RedCloud
9 posters

Veckans stolleprov från SD

Dao
    Dao

Antal inlägg : 26567

Veckans stolleprov från SD  - Sida 2 Empty Sv: Veckans stolleprov från SD

Inlägg  Dao 2013-05-17, 15:54

Secrist skrev:Nej, det jag inte accepterar är enkelspårigt tänkande (typ det är USA:s fel att de hade dåliga skördar i gamla sovjet) och påståenden som bara kan "styrkas" genom att surfa runt på obskyra hemsidor.

Just vad jag menar; Attt säga emot dig, och ens nämna USA eller Israel negativt, är enligt dig "enkelspårigt tänkande".

Just vad jag syftade på...

Tack!
    Secrist
    Secrist

Antal inlägg : 32216

Inlägg  Secrist 2013-05-17, 21:11

Dao skrev:
    Secrist skrev:Nej, det jag inte accepterar är enkelspårigt tänkande (typ det är USA:s fel att de hade dåliga skördar i gamla sovjet) och påståenden som bara kan "styrkas" genom att surfa runt på obskyra hemsidor.

Just vad jag menar; Attt säga emot dig, och ens nämna USA eller Israel negativt, är enligt dig "enkelspårigt tänkande".

Just vad jag syftade på...

Tack!

Tror du på fullt allvar att det var USA:s fel att skördarna var dåliga under sovjettiden?
    RedCloud
    RedCloud

Antal inlägg : 23039

Inlägg  RedCloud 2013-05-17, 21:29

Tror du på fullt allvar att det var USA:s fel att skördarna var dåliga under sovjettiden?

Mental ålder: 3

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-23, 05:05