Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+11
DirtyDog
Thetaxpayer
Sniperace
lazy
RedMentalCase
formsvackan
Dao
Regndrottning
Sossar ee lata
RedCloud
Infra
15 posters

En mansperson tillhörande SD gav sig handgripligt på en dam i burka.

Secrist
    Secrist

Antal inlägg : 32216

En mansperson tillhörande SD gav sig handgripligt på en dam i burka. - Sida 7 Empty Sv: En mansperson tillhörande SD gav sig handgripligt på en dam i burka.

Inlägg  Secrist 2013-06-16, 01:35

Dao skrev:
    Secrist skrev:Du sade ju precis att de alla som skickas tillbaka kommer att avrättas. Hur ska du ha det?

Det SKREV jag inte alls! Vad skulle jag går emot av vad jag har skrivit tidigare?

Så de går bra att skicka tillbaka flyktingar? Klassisk Dao-strategi. Precis lagom luddig för att aldrig hamna i en sits där man bevisligen har fel utan i alla lägen ha en nödutgång som han rusar ut genom samtidigt som han skriker: "Det har jag aldrig sagt!".
    Dao
    Dao

Antal inlägg : 26567

En mansperson tillhörande SD gav sig handgripligt på en dam i burka. - Sida 7 Empty Sv: En mansperson tillhörande SD gav sig handgripligt på en dam i burka.

Inlägg  Dao 2013-06-16, 01:42

Secrist skrev:
    Dao skrev:
    Secrist skrev:Du sade ju precis att de alla som skickas tillbaka kommer att avrättas. Hur ska du ha det?

Det SKREV jag inte alls! Vad skulle jag går emot av vad jag har skrivit tidigare?

Så de går bra att skicka tillbaka flyktingar? Klassisk Dao-strategi.  Precis lagom luddig för att aldrig hamna i en sits där man bevisligen har fel utan i alla lägen ha en nödutgång som han rusar ut genom samtidigt som han skriker: "Det har jag aldrig sagt!".

VISSA går bra, om allt går till i enlighet med De mänskliga rättigheterna!

VAD skulle vara "luddigt" med det?

Ja, dina förvirrade stolligheter är ganska fascinerande att studera...
    Infra
    Infra

Antal inlägg : 29644

Inlägg  Infra 2013-06-16, 04:18

Secrist skrev:
    Infra skrev:
    Secrist skrev:
    Dao skrev:Flera gånger har enskilda från forumhögern hävdat att alla invandrare som döms för ett brott skall utvisas, vilket i många fall är detsamma som avrättning!

Tror du på det själv?
    Tyvärr har Dao rätt den härgången också  

Så om man skickar tillbaka en palestinier så kommer Hamas att avrätta personen. Jag trodde inte att du var så skeptisk mot Hamas! Shocked
    Trodde du att du fick in en riktig femetta nu? Tyvärr Secrist. Du gör dig bara löjlig.
    Secrist
    Secrist

Inlägg  Secrist 2013-06-16, 09:37

Dao skrev:
    Secrist skrev:
    Dao skrev:

Så de går bra att skicka tillbaka flyktingar? Klassisk Dao-strategi.  Precis lagom luddig för att aldrig hamna i en sits där man bevisligen har fel utan i alla lägen ha en nödutgång som han rusar ut genom samtidigt som han skriker: "Det har jag aldrig sagt!".

VISSA går bra, om allt går till i enlighet med De mänskliga rättigheterna!

VAD skulle vara "luddigt" med det?

Ja, dina förvirrade stolligheter är ganska fascinerande att studera...

Så man kan alltså oftast skicka tillbaka människor om det skulle vara motiverat. Trots allt så är de flesta inte flyktingar enligt FN:s definition. Bra då är vi ense och vi kan låtsas som om de aldrig hävt ur dig att i "många fall innebär döden".
    Secrist
    Secrist

Inlägg  Secrist 2013-06-16, 09:37

Infra skrev:
    Secrist skrev:
    Infra skrev:
    Secrist skrev:
    Dao skrev:Flera gånger har enskilda från forumhögern hävdat att alla invandrare som döms för ett brott skall utvisas, vilket i många fall är detsamma som avrättning!

Tror du på det själv?
    Tyvärr har Dao rätt den härgången också  

Så om man skickar tillbaka en palestinier så kommer Hamas att avrätta personen. Jag trodde inte att du var så skeptisk mot Hamas! Shocked
    Trodde du att du fick in en riktig femetta nu? Tyvärr Secrist. Du gör dig bara löjlig.

Tydligen eftersom du tassar som katten kring het gröt i frågan. Laughing

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 11:16