Gällande filmen så visar den att kvinnan har ljugit angående vad som hände vid kassan.
Och du har sett filmen ?
Gällande filmen så visar den att kvinnan har ljugit angående vad som hände vid kassan.
Nej, men jag förmodade att polismannen som uttalade sig om den har det?RedCloud skrev:Gällande filmen så visar den att kvinnan har ljugit angående vad som hände vid kassan.
Och du har sett filmen ?
DirtyDog skrev:Varför har du inte själv påpekat att bilderna som visats här har varit på kvinnor som bär Niqab (och inte burka som inte ens visar ögonen)?Dao skrev:Det roliga med er "islamkritiker" är att ni tillskriver ofta alla slöjor att vara "burka". Bara för några år sedan gjordes en undersökning, och det var extremt få boende i Sverige som bar burka. Trots att jag bott och jobbat i områden med stora muslimska grupperingar, har jag ALDRIG sett någon bära burka där. Däremot har jag ganska ofta sett ANDRA slöjor!
Kanske dags att ni använder rätt begrepp där de är menat att vara?
DirtyDog skrev:Nej, men jag förmodade att polismannen som uttalade sig om den har det?RedCloud skrev:Gällande filmen så visar den att kvinnan har ljugit angående vad som hände vid kassan.
Och du har sett filmen ?
Sniperace skrev:har de enligt dig 10 st som bär burka jobb då?
har du länkar och källor till detta?
eller är det bara käringfabler som vanligt från dig?
DU påstod att det fanns 10 sådana och att de var anställda av förstående arbetsgivare då bör du kunna bevisa detta, eller var det en sv fina så vanliga lögner?Dao skrev:Sniperace skrev:har de enligt dig 10 st som bär burka jobb då?
Varför skall jag kontrollera om de har jobb?
http://www.migrationsinfo.se/demografi/religionstillhorighet/islam/heltackande-sloja/
"Sverige: Forskaren Anne-Sophie Roald uppskattade att det rörde sig om maximalt 100 kvinnor i Sverige, vilket motsvarade 0,03% av de kvinnor som hade bakgrund i muslimska länder."
Dessutom:
"I den danska rapporten uppskattas det att en stor andel, ungefär hälften, av alla som bär heltäckande slöja har konverterat till islam."
Undersökningen gjordes 2009, och gäller BÅDE burka och Niqab!
Thetaxpayer skrev:[color=orange]er skiter i alla fall jag högaktningsfullt i.
Tydligen inte du då skriver här....
Nu är ju inte du den enda som skriver här.
Ditt hat mot det demokratiskt invalda riksdagspartiet är däremot inte friskt
.
Att vara motståndare till ett fascistsiskt rasistiskt enfrågeparti är MYCKET friskt.
Nu ljuger du igen Hycklare. Det finns inget fascistiskt enfrågeparti i riksdagen hur många gånger du än länkar till fejkhistoriken.
Hur skall man annars tolka "den misshandlandes Sverigedemokraten" som ser ut att vara den misshandlade då. Varför ljuger du?
[fniss] vad desperat du är...
Snarare är det du som är desperat. Dina patetiska försök att döma utan bevis när det gällernågra du inte gillar luktar illa.
Jag har bara klippt in ett utdrag ur en artikel från Dalademokraten som alltså motsäger dina förhoppningar.
Du har alltså inte läst alla artiklar....
Nej har du?
Om du kallar det försvar så får det väl vara så.
Javisst....
Menar du att det skulle vara ovanligt att Sverigedemokrater blir attackerade oprovecerat?
Av burkaklädda 25 åriga kvinnor i en matbutik, absolut...
Och du fegar ut som vanligt, fjant
RedCloud skrev:Thetaxpayer skrev:[color=orange]er skiter i alla fall jag högaktningsfullt i.
.
Att vara motståndare till ett fascistsiskt rasistiskt enfrågeparti är MYCKET friskt.
Nu ljuger du igen Hycklare. Det finns inget fascistiskt enfrågeparti i riksdagen hur många gånger du än länkar till fejkhistoriken.
Hur skall man annars tolka "den misshandlandes Sverigedemokraten" som ser ut att vara den misshandlade då. Varför ljuger du?
Snarare är det du som är desperat. Dina patetiska försök att döma utan bevis när det gällernågra du inte gillar luktar illa.
Jag har bara klippt in ett utdrag ur en artikel från Dalademokraten som alltså motsäger dina förhoppningar.
Nej har du?
Javisst....
Menar du att det skulle vara ovanligt att Sverigedemokrater blir attackerade oprovecerat?
Väderkvarnskalle, gå ut i solen och njut lite....
Det låter mer som om du har en hamster och inte en hund?Thetaxpayer skrev:Har faktiskt precis kommit in. Min hund höll på att få värmeslag så jag fick bära hem henne sista biten.
DirtyDog skrev:Det låter mer som om du har en hamster och inte en hund?Thetaxpayer skrev:Har faktiskt precis kommit in. Min hund höll på att få värmeslag så jag fick bära hem henne sista biten.
Sniperace skrev:DU påstod att det fanns 10 sådana och att de var anställda av förstående arbetsgivare då bör du kunna bevisa detta, eller var det en sv fina så vanliga lögner?
sedan kom nu att de var ett hundratal
hur ska du ha det Dsore...
Sniperace skrev:DU påstod att det fanns 10 sådana och att de var anställda av förstående arbetsgivare då bör du kunna bevisa detta, eller var det en sv fina så vanliga lögner?Dao skrev:Sniperace skrev:har de enligt dig 10 st som bär burka jobb då?
Varför skall jag kontrollera om de har jobb?
http://www.migrationsinfo.se/demografi/religionstillhorighet/islam/heltackande-sloja/
"Sverige: Forskaren Anne-Sophie Roald uppskattade att det rörde sig om maximalt 100 kvinnor i Sverige, vilket motsvarade 0,03% av de kvinnor som hade bakgrund i muslimska länder."
Dessutom:
"I den danska rapporten uppskattas det att en stor andel, ungefär hälften, av alla som bär heltäckande slöja har konverterat till islam."
Undersökningen gjordes 2009, och gäller BÅDE burka och Niqab!
Dao skrev:Sniperace skrev:DU påstod att det fanns 10 sådana och att de var anställda av förstående arbetsgivare då bör du kunna bevisa detta, eller var det en sv fina så vanliga lögner?
Nu var det en beskrivande siffra, för att markera att det inte var många. Själva exakta antalet var ovidkommande. Länken visade just detta. Märk väl att undersökningen som resulterade i ca 100 kvinnor i Sverige, gällde BÅDE burka och niqab, medan mitt uttalande gällde ENBART burka.
Så min poäng är nog ganska tydlig här...
Thetaxpayer skrev:RedCloud skrev:Thetaxpayer skrev:[color=orange]er skiter i alla fall jag högaktningsfullt i.
.
Nej har du?
Javisst....
Väderkvarnskalle, gå ut i solen och njut lite....
Har faktiskt precis kommit in. Min hund höll på att få värmeslag så jag fick bära hem henne sista biten. Riktigt gött här i Götlaborg.
lazy skrev:I "uppdrag granskning burka" för ett par år sedan framkom det tydligt att inte ens muslimska affärsinnehavare ville anställa dessa kvinnor i burka och niqab.
De är i praktiken inte anställningsbara. Och ska självfallet inte ha a-kassa eftersom man ska stå till arbetsmarknadens förfogande.
RedCloud skrev:De är i praktiken inte anställningsbara. Och ska självfallet inte ha a-kassa eftersom man ska stå till arbetsmarknadens förfogande.
Källa till domen i arbetsdomstolen ?
ps: avpixlat gillas inte....
Den enda som pratar om domar är ju du.
Så du kan väl istället plocka fram den friande domen
RedCloud skrev:Den enda som pratar om domar är ju du.
Javisst, rasistpacket härinne påstår ju att de burkaklädda kvinnorna "inte står till arbetsmarknadens förfogande", väderkvarnsKalle.
Mig veterligen har inget sådant fall varit upp i AD......
Så du kan väl istället plocka fram den friande domen
ha ha ha, vilken desperat pajas du är...
RedCloud skrev:De är i praktiken inte anställningsbara. Och ska självfallet inte ha a-kassa eftersom man ska stå till arbetsmarknadens förfogande.
Källa till domen i arbetsdomstolen ?
ps: avpixlat gillas inte....
Sossar ee lata skrev:Men vad är det för trams ni diskuterar? det är klart att i Sverige 2013 så vill ingen arbetsgivare anställa någon som har ett lakan över kroppen, vilka kunder vill möta ett spöke när man ska få hjälp? Skulle vilja se en dåre i Burka sittandes i kassan på banken