Sniperace 2009-04-15, 16:42
KickTheRasist skrev: Sniperace skrev:
Nu börjar du faktisk rinna över Sniper , snälla du vilken Kristen person har namn för Mohamed ??
Nu börjar jag faktisk tappa mer och mer förtroende på dina inlägg!!
Sad
Nu får du ge dig, ett dopnamn som FÖRÄLDRAR gett någon betyder INTE att denne måste tillhöra en viss religion.
Det är faktiskt så att MÅNGA kristna har namnet Mohammed, Ismael, Ibrahim osv osv..
Kristendomen kräver INTE några namnbyten för att man har denna som religion.
Du får nog försöka lära dig lite innan du så kategoriskt uttalar dig, jag VET att om man omvänds till Islam så är det legio att byta till et Islamskt namn, men detta förekommer sällan eller aldrig när man omvänds till Kristendomen.
Du är då välkommen att bytta religion till Kristendom från Islam i någon av kyrkor i mitt hemland och kräva att du skall kallas för Mohamed vad tror du att det händer??
Prästen kommer bara visa tilld dig vart dörren står , eller ännu värre du kommer att blir utskratad.
Ja, vi VET ju vad som händer i vissa islamskt styrda länder om man konverterar FRÅN Islam till Kristendom, man mister LIVET, avrättas av dessa fundamentalister.
Dock är det så i övriga världen där religionsfrihet råder att man INTE straffas för att man byter religion, och man tvingas inte heller byta namn för att man bytt religion.
Att du inte känner till detta och inte ens innehar de mest basala kunskaperna om religionsfriheten får stå för dig själv, men ditt idoga förnekande påverkar din trovärdighet mycket starkt.
Är du ett TROLL Ktr?
vad man ser av din skrivning så ser det faktiskt vettlöst ut ibland, för det mesta ser man dig ligga till 100% som Muslim i åsikter och när det gäller religion, men du PÅSTÅR du är kristen osv...
Lär dig, här i Sverige HAR vi religionsfrihet och den Muslim som HÄR lämnar sin tro tvingas INTE eller rekommenderas inte ens att byta namn av någon kyrka eller myndighet, här straffas ingen heller för att denne avfaller från någon religion att bli ateist osv.
Vad är dina egna åsikte, SKA man straffas om man går från Islam till kristendom eller annan religion eller om man blir ateist?
Anser DU att man måste byta namn om man byter religion?
Jag trodde du var FÖR demokrati och mot både religiöst och politiskt förtryck, men tydligen misstog jag mig.