citat:
"Faktum är att jag ser stor skillnad, det är INTE förbjudet i lag att vara partimdlem i SD, de flesta som stöder SD begår inte brott med att sprida terror och skicka pengar till terroristgrupper för att dessa ska MÖRDA, och OM någon gör detta ska denne naturligtvis lagföras."
Ehm ok så du tycker att detta är ok om någon vill blir rasist och representera Sverige i Svenska Riksdagen ??
citat:
"Väldigt många av SD,s medlemmar har inget emot invandrare utan istället HUR invandrana tas emot och VILKA som tas emot."
Fan Sniper jag gillade Rödluva sagan också !!
citat:
"JAg röstar INTE på SD just av skälen att det finns för mycket skit där och at många av dessa verkligen ÄR rasister som borde rensas ut ur partiet."
Upps!? hm ok ... men denna lille mening stämmer inte med dem förnämnda ..
citat:
"Men sm sagt, de Svenska modellen att ta emot invandrare och bunta ihop dessa ghetton där de INTE FÅR arbeta förrän migraitonsvetket får tummarna ur röven, et migrationsverk som hellre ger skurkar uppehållstillstånd än de skötsamma sm gör ALLT för att integreras och vara goda samhällsmedborgare."
Här instämmer jag fullständigt.
citat:
"Vi har ett fint Exempel, Reza Rezai från Afghanistan, som jobbat och gjort rätt för sig under hela sin tid här, honom vill de kasta ut, de gör allt för att döma honom för olika saker som de tagit ur tomma luften, han frikändes för att ha brutit lag at ha arbetsillstånd fastän de var INVANDRARVERKET som gjort fel och get fel uppgifter, men detta ger åklagaren fan i och vill ÖVERKLAGA för att han ska fällas osv..."
Har du bevis på detta att Migrationsverket har haft fel !??
citat:
"sök på google och läs om honom, en FANTASTISK kille av den sort som ger BRA pr för invandrare"
Kommer att göra det säkerligen men skall bara påminna dig att det är inte bara Reza som är synd om i Sverige "comprende ?? "
MVH
//KTR