Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+11
Dao
Gandalf
Infra
R.O.F.L
Secrist
formsvackan
Regndrottning
lazy
Thetaxpayer
redalert
RedCloud
15 posters

7 av tio jobb går till utlandsfödda....

Secrist
    Secrist

Antal inlägg : 32216

7 av tio jobb går till utlandsfödda.... - Sida 3 Empty Sv: 7 av tio jobb går till utlandsfödda....

Inlägg  Secrist 2013-05-05, 23:23

RedCloud skrev:
    Secrist skrev:Överhuvudtaget så går det på tvärs mot Daos ändlösa propaganda om hur det närmast är hopplöst för en person med invandrarbakgrund att få jobb. Så det var tur att det var KP-RC som lade tråden. Hade det varit någon av oss alliansare så hade han bara viftat bort det med något dravel om källkritik. Men nu var det ju en vapendragare på den yttersta vänsterkanten så det krånglar ju till det en del för stackars Dao.

Inget motsäger Daos påstående, det ända SNs rapport säger är att 7 av 10 jobb går till invandrare. Det säger inget om hur svårt det är för de som inte har ett jobb.

Att rassemobben går igång på all cylindrar visar ju bara på hur desperata de är, med rassepajasen SDsecrist o Lazy i spetsen.

Så massvis får jobb samtidigt som inga får jobb. Nu snackar vi matematik av den högre skolan. Laughing
    RedCloud
    RedCloud

Antal inlägg : 23039

7 av tio jobb går till utlandsfödda.... - Sida 3 Empty Sv: 7 av tio jobb går till utlandsfödda....

Inlägg  RedCloud 2013-05-05, 23:32

Så massvis får jobb samtidigt som inga får jobb.

Så skrev jag inte, förstår att det är jobbigt för dig pajasrasse.
    ericTheDog

Antal inlägg : 15117

Inlägg  ericTheDog 2013-05-05, 23:45

RedCloud skrev:
    Så du skriver plötsligt under på att man kan behöva anstränga sig för att få ett jobb?

satan i gatan vad du är barnslig lillEric...

Du missade att svara på frågan.
    Secrist
    Secrist

Inlägg  Secrist 2013-05-06, 00:09

RedCloud skrev:
    Så massvis får jobb samtidigt som inga får jobb.

Så skrev jag inte, förstår att det är jobbigt för dig pajasrasse.

Inte det minsta. Det är inte jag som sagt tvärtom mot Daos propaganda. Dock förstår jag om du tycker det är lite ångestfyllt.
    RedCloud
    RedCloud

Inlägg  RedCloud 2013-05-06, 07:51

Det är inte jag som sagt tvärtom mot Daos propaganda

Ingen annan heller, rassepajas....
    ericTheDog

Antal inlägg : 15117

Inlägg  ericTheDog 2013-05-06, 08:37

RedCloud skrev:

Jo, du har sagt att Kuba har demokratiska val, vilket inte ens Daoren anser längre.
    RedCloud
    RedCloud

Inlägg  RedCloud 2013-05-06, 08:45

ericTheDog skrev:
    RedCloud skrev:

Jo, du har sagt att Kuba har demokratiska val, vilket inte ens Daoren anser längre.

Varför är du sååååå barnslig lillEric ?
    redalert
    redalert

Antal inlägg : 13973

Inlägg  redalert 2013-05-06, 08:57

Secrist skrev:
    RedCloud skrev:
    Secrist skrev:Överhuvudtaget så går det på tvärs mot Daos ändlösa propaganda om hur det närmast är hopplöst för en person med invandrarbakgrund att få jobb. Så det var tur att det var KP-RC som lade tråden. Hade det varit någon av oss alliansare så hade han bara viftat bort det med något dravel om källkritik. Men nu var det ju en vapendragare på den yttersta vänsterkanten så det krånglar ju till det en del för stackars Dao.

Inget motsäger Daos påstående, det ända SNs rapport säger är att 7 av 10 jobb går till invandrare. Det säger inget om hur svårt det är för de som inte har ett jobb.

Att rassemobben går igång på all cylindrar visar ju bara på hur desperata de är, med rassepajasen SDsecrist o Lazy i spetsen.

Så massvis får jobb samtidigt som inga får jobb. Nu snackar vi matematik av den högre skolan. Laughing

Ja det är vänsterns falska matematik! Laughing
    Secrist
    Secrist

Inlägg  Secrist 2013-05-06, 09:42

RedCloud skrev:

Diagnos: Total förnekelse. Very Happy
    Thetaxpayer

Antal inlägg : 7997

Inlägg  Thetaxpayer 2013-05-06, 10:38

Thetaxpayer skrev:
    RedCloud skrev:
    Inte då,
    Jag kör min egna grej

Verkar ju funka så där bara.....

Du har sett att enligt svenskt näringsliv så har "Andelen förvärvsarbetande (förvärvsfrekvensen)
    bland utrikesfödda har minskat , 2001-2010". scratch

Ingen kommentar RC?
    DirtyDog
    DirtyDog

Antal inlägg : 5089

Inlägg  DirtyDog 2013-05-06, 10:44

Secrist skrev:
    RedCloud skrev:

Diagnos: Total förnekelse. Very Happy
    Det är snarare så att han skriver pajasrasse och rassepajas lika ofta och utan rimlig förklaring som en muslim säger Allahu Akbar!

Kanske han kan få ihop det till en sång som han kan lägga upp på sitt YouTube-konto?

Vad var det nu som de hette?

IdioterUtanHjärnor, BroarinteBananer eller nåt sånt har jag för mig. Rolling Eyes

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-23, 07:18