Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


5 posters

    Mamman till terrorbröderna fortsätter visa hur jävla vidrigt efterbliven hon är!!!

    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Mamman till terrorbröderna fortsätter visa hur jävla vidrigt efterbliven hon är!!! Empty Mamman till terrorbröderna fortsätter visa hur jävla vidrigt efterbliven hon är!!!

    Inlägg  Sossar ee lata 2013-04-26, 08:25

    Mamman & även nu pappan fortsätter att påstå att deras vidrigt äckliga ungar som mördade & skadade oskyldiga i Boston är oskyldiga, blodet på gatan var färg säger de!!! Såg en bild där hon vidrigt äcklig står med näsan i vädret och man ser hatet hon har mot USA & väst, fast det här hon som kläkckt ur sig två terrorister! där har ni nästa självmordsbombare!!!

    Kolla bara på detta!!! http://www.aftonbladet.se/nyheter/article16671094.ab

    Här har ni en som råkade "träffa" dessa islamska fundamentalister.......Man kan bara säga till denna flicka att det är vidrigt att hon helt oskyldig blev av med ett ben och skadades pga av 2 jävla apor som väljer att tacka USA för "asyl" genom att utföra terror. Är det konstigt att hatet mot muslimer ökar?

    http://www.expressen.se/nyheter/bomberna-tog-hennes-ben-ska-dansa-igen/

    Blodet på gatan var färg säger mamman!!

    "Du har ingen fot"
    Hela hennes fot hade sprängts bort och blodet pumpade ut från hennes smalben. Adrianne kröp in på en restaurang och hennes man använde sitt bälte för att strypa åt blodflödet.
    När hon vaknade upp på sjukhuset dagen efter var hon bara glad över att fortfarande vara vid liv. Hon bad sin mamma att titta till hennes fot eftersom det kändes som att den höll på att somna.
    – Då sa hon "Adrienne, älskling, du har ingen fot där", säger hon och berättar att hon direkt tänkte att hennes karriär som danslärare var över."
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Mamman till terrorbröderna fortsätter visa hur jävla vidrigt efterbliven hon är!!! Empty Sv: Mamman till terrorbröderna fortsätter visa hur jävla vidrigt efterbliven hon är!!!

    Inlägg  RedCloud 2013-04-26, 10:32

    Såg en bild där hon vidrigt äcklig står med näsan i vädret och man ser hatet hon har mot USA & väst

    Du vet att du inte är frisk va ?
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Mamman till terrorbröderna fortsätter visa hur jävla vidrigt efterbliven hon är!!! Empty Sv: Mamman till terrorbröderna fortsätter visa hur jävla vidrigt efterbliven hon är!!!

    Inlägg  Sossar ee lata 2013-04-26, 10:35

    RedCloud skrev:
    Såg en bild där hon vidrigt äcklig står med näsan i vädret och man ser hatet hon har mot USA & väst

    Du vet att du inte är frisk va ?

    Jo jag mår bra. Vad tror du RC, va det blod eller färg på gatorna i Boston? FNISS
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Mamman till terrorbröderna fortsätter visa hur jävla vidrigt efterbliven hon är!!! Empty Sv: Mamman till terrorbröderna fortsätter visa hur jävla vidrigt efterbliven hon är!!!

    Inlägg  RedCloud 2013-04-26, 11:01

    tror du RC, va det blod eller färg på gatorna i Boston?

    Jag tror att det var blod.


    Jo jag mår bra.

    sjukdomsinsikt...
    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    Mamman till terrorbröderna fortsätter visa hur jävla vidrigt efterbliven hon är!!! Empty Sv: Mamman till terrorbröderna fortsätter visa hur jävla vidrigt efterbliven hon är!!!

    Inlägg  redalert 2013-04-26, 11:35

    RedCloud skrev:
    tror du RC, va det blod eller färg på gatorna i Boston?

    Jag tror att det var blod.


    Jo jag mår bra.

    sjukdomsinsikt...

    Nej sjukdomsinsikt har du inte, helt obefintlig! Shocked
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Mamman till terrorbröderna fortsätter visa hur jävla vidrigt efterbliven hon är!!! Empty Sv: Mamman till terrorbröderna fortsätter visa hur jävla vidrigt efterbliven hon är!!!

    Inlägg  Sossar ee lata 2013-04-26, 12:20

    RedCloud skrev:
    Såg en bild där hon vidrigt äcklig står med näsan i vädret och man ser hatet hon har mot USA & väst

    Du vet att du inte är frisk va ?

    Hur hade du reagerat om Breiviks pappa sagt att allt var påhittat av norska staten? Allt var en konspiration av Norge. Varför kan du aldrig visa vad du tycker mot en muslim? Detta dåd var exakt lika vidrigt som Breiviks, som tur var va dessa tomtar för dumma för att lyckas med att mörda fler, men målsättningen var den samma. Varför tar du inte upp detta dåd som du gör om Breiviks?
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Mamman till terrorbröderna fortsätter visa hur jävla vidrigt efterbliven hon är!!! Empty Sv: Mamman till terrorbröderna fortsätter visa hur jävla vidrigt efterbliven hon är!!!

    Inlägg  F.I.S.T 2013-04-26, 13:40

    Kan ju även vara ett fall av en moder som mist sina båda söner i dubbel bemärkelse, och inte kan handskas med den horribla verkligheten
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Mamman till terrorbröderna fortsätter visa hur jävla vidrigt efterbliven hon är!!! Empty Sv: Mamman till terrorbröderna fortsätter visa hur jävla vidrigt efterbliven hon är!!!

    Inlägg  Sossar ee lata 2013-04-26, 14:14

    F.I.S.T skrev:Kan ju även vara ett fall av en moder som mist sina båda söner i dubbel bemärkelse, och inte kan handskas med den horribla verkligheten

    Jo och min pappa är jultomten.....USA hatet lyser i ögonen!! Va fan ska dom till USA och göra!?
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Mamman till terrorbröderna fortsätter visa hur jävla vidrigt efterbliven hon är!!! Empty Sv: Mamman till terrorbröderna fortsätter visa hur jävla vidrigt efterbliven hon är!!!

    Inlägg  F.I.S.T 2013-04-26, 19:07

    Sossar ee lata skrev:

    Jo och min pappa är jultomten

    ....de va som fan, de hade jag ingen aning om ! Rolling Eyes
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Mamman till terrorbröderna fortsätter visa hur jävla vidrigt efterbliven hon är!!! Empty Sv: Mamman till terrorbröderna fortsätter visa hur jävla vidrigt efterbliven hon är!!!

    Inlägg  Infra 2013-04-26, 21:50

    redalert skrev:
    RedCloud skrev:
    tror du RC, va det blod eller färg på gatorna i Boston?

    Jag tror att det var blod.


    Jo jag mår bra.

    sjukdomsinsikt...

    Nej sjukdomsinsikt har du inte, helt obefintlig! Shocked

    Det var faktiskt frågan om rasistäcklet här, om jag får be.
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Mamman till terrorbröderna fortsätter visa hur jävla vidrigt efterbliven hon är!!! Empty Sv: Mamman till terrorbröderna fortsätter visa hur jävla vidrigt efterbliven hon är!!!

    Inlägg  Infra 2013-04-26, 21:54



    Mamman till terrorbröderna fortsätter visa hur jävla vidrigt efterbliven hon är!!!

    Så du tycker att efterblivna är äckliga också då, va?

    Sponsored content


    Mamman till terrorbröderna fortsätter visa hur jävla vidrigt efterbliven hon är!!! Empty Sv: Mamman till terrorbröderna fortsätter visa hur jävla vidrigt efterbliven hon är!!!

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-22, 12:36