Precis som Mona Sahlin och Alexander från Expo har smetat
lögnaktiga epitet på Omar Mustafa har Willy Silberstein haft
en av de smutsigaste uppgifterna i denna härva.
Det är han som ivrigast "lobbat" för att Omar var "antisemit"
och på så sätt blivit tändhatten som spridit giftet kring
Omar och lagt "sanningen" i famnen på partiledaren och f d
partiledaren.
Huruvida Silberstein är medlem i partiet eller inte vet jag på
nuvarande stadium inte. Hur som helst: han har inte bara skadat
Omar utan tillfogat hela partiet obotlig skada genom att smida
lögnaktiga ränkor.
Jag kommer aldrig att glömma när Silberstein tillsammans med en
annan ömklig zionist försökte utmåla Anders Bering Breivik som
antisemit och vänstersympatisör.
Läs det misslyckade trollerinumret i Newsmill och läs sedan mitt
svar.
http://www.newsmill.se/artikel/2011/09/06/terrord-den-i-norge-anv-nds-f-r-att-sprida-antisemitism#comment-296824
Infra kommenterar:
"Paranoidare än nånsin tycks zionismens företrädare i Sverige se antisemiter i snart sagt varenda buske. Paranojan tycks ha stegrats ytterligare efter Utöjadådet då det i efterhand visade sig att gärningsmannen - föga överraskande, förresten - hade zionistsympatier med islamofobiska förtecken.
Sverigedemokraternas, den kristna högerns och den världsomspännande zionismens oheliga allians är naturligtvis förarglig för israelpropagandister av Silbersteins sort, men knappast antisemitiskt att sakligt påvisa som utomstående.
Att den kristna högern är en sann vän av allt vad zionism heter är inte heller förvånande eftersom den alltid har varit bokstavstroende och fundamentalistiskt i det att den följer de gamla skrifterna ordagrant precis som zionismen.
Att Anders Behring Breivik hyllar zionismen och israel i sitt Manifest är naturligtvis en stor nesa för israelpropagandister som Silberstein men kan väl knappast sägas vara varken nazistiskt eller antisemitiskt att påpeka.
http://motbilder.blogspot.com/2007/06/sverigedemokraterna-israel-sant.html
Mitt förra inlägg på detta tema (artikelns tema) togs bort. Förmodligen för att jag där utvecklade de nära relationerna mellan svenska zionister och Sverigedemokraterna. Få se nu om detta får stå kvar då jag bedrivit självcensur på denna senare punkt. Det är aldrig populärt att säga sanningen.
http://www.expressen.se/ledare/1.2510239/sd-s-ansvar"
Inlägg 2 (det bäste i mitt tycke):
"Frustande av harm och nesa skrider de båda artikelförfattarna, med iver till verket för att i akt och mening fövandla svart till vitt. Begrepp som kulturliberalism, kulturmarxism, kulturliberaler, multikulturalism, extremliberalism och multikulturalism bara yr åt alla håll, när de två utpräglade israelpropagandisterna tar itu med att bearbeta ett tankegods som härrör från psykotiska universa i vilken ingen av oss, ännu, lyckligtvis, satt sin fot.
Denna begreppsvärd som på sin höjd hör hemma i ett tämligen sjukt tankesystem används av de båda artikelförfattarna för att sprida förvirring om var massmördaren Anders Behring Breivik står ideologiakt. Och vi - vanliga dödliga - som för ett ögonblick imbillade oss att vi redan visste det, kan bara stå där och gapa. Det visste vi också, ty det framgick tydligt av hans egenhändiga deklarationer samt strategiskt produktplacerade manifest. Han hyllade där israel, sa sig vara islamkritisk och förklarade sig vara kristen.
De båda artikelförfattarna låter sig emellertid inte hindras av såna ytliga petitesser som, av oss själva förvärvad, kunskap eller av Breivik deklarerad ideologi. Ånä! Inget får stå i vägen när den zionistiska agendan ska försvaras med till buds stående medel, varav tydligen historierevisionism åter ska få komma till heders för att fulländiga den tillrättalagda zionistiska världsbilden. I andra ändan av det surealistiska tankesystem som de båda revisionisterna rumsterar och åbäkar sig igenom, kommer omsider "sanningen" ut: "Breivik var inte islamofob - han var antisemit"!
Försök att göra om det glansnumret om du kan. Att förvandla svart till vitt kan bli riktigt lätt om du bara tar hjälp av en begynnande begreppsförvirring som ligger där och bara väntar på att du ska börja riva och slita i det smått surrealistiska begreppsvärlden. Tyvärr Breivik; du genomförde inte dina illdåd med de bevekelsegrunder du trodde, utan av helt motsatta skäl. Vill du fördjupa dig i dom senare så konsultera Silberstein & c:o. Då kan du säkert också få till det i denna smått psykotiska begreppsvärld som är tempelriddarnas moderna motsvarighet. Även du lekte väl med klossar som liten? Lycka till!"