Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+7
R.O.F.L
redalert
RedMentalCase
DirtyDog
Thetaxpayer
Secrist
Infra
11 posters

Bricka eller pjäs?

Infra
    Infra

Antal inlägg : 29644

Bricka eller pjäs? - Sida 3 Empty Sv: Bricka eller pjäs?

Inlägg  Infra 2013-04-22, 22:35

Precis som Mona Sahlin och Alexander från Expo har smetat
    lögnaktiga epitet på Omar Mustafa har Willy Silberstein haft
    en av de smutsigaste uppgifterna i denna härva.

Det är han som ivrigast "lobbat" för att Omar var "antisemit"
    och på så sätt blivit tändhatten som spridit giftet kring
    Omar och lagt "sanningen" i famnen på partiledaren och f d
    partiledaren.

Huruvida Silberstein är medlem i partiet eller inte vet jag på
    nuvarande stadium inte. Hur som helst: han har inte bara skadat
    Omar utan tillfogat hela partiet obotlig skada genom att smida
    lögnaktiga ränkor.

Jag kommer aldrig att glömma när Silberstein tillsammans med en
    annan ömklig zionist försökte utmåla Anders Bering Breivik som
    antisemit och vänstersympatisör.

Läs det misslyckade trollerinumret i Newsmill och läs sedan mitt
    svar.

http://www.newsmill.se/artikel/2011/09/06/terrord-den-i-norge-anv-nds-f-r-att-sprida-antisemitism#comment-296824

Infra kommenterar:

"Paranoidare än nånsin tycks zionismens företrädare i Sverige se antisemiter i snart sagt varenda buske. Paranojan tycks ha stegrats ytterligare efter Utöjadådet då det i efterhand visade sig att gärningsmannen - föga överraskande, förresten - hade zionistsympatier med islamofobiska förtecken.

Sverigedemokraternas, den kristna högerns och den världsomspännande zionismens oheliga allians är naturligtvis förarglig för israelpropagandister av Silbersteins sort, men knappast antisemitiskt att sakligt påvisa som utomstående.

Att den kristna högern är en sann vän av allt vad zionism heter är inte heller förvånande eftersom den alltid har varit bokstavstroende och fundamentalistiskt i det att den följer de gamla skrifterna ordagrant precis som zionismen.

Att Anders Behring Breivik hyllar zionismen och israel i sitt Manifest är naturligtvis en stor nesa för israelpropagandister som Silberstein men kan väl knappast sägas vara varken nazistiskt eller antisemitiskt att påpeka.
    http://motbilder.blogspot.com/2007/06/sverigedemokraterna-israel-sant.html

Mitt förra inlägg på detta tema (artikelns tema) togs bort. Förmodligen för att jag där utvecklade de nära relationerna mellan svenska zionister och Sverigedemokraterna. Få se nu om detta får stå kvar då jag bedrivit självcensur på denna senare punkt. Det är aldrig populärt att säga sanningen.
    http://www.expressen.se/ledare/1.2510239/sd-s-ansvar"

Inlägg 2 (det bäste i mitt tycke):

"Frustande av harm och nesa skrider de båda artikelförfattarna, med iver till verket för att i akt och mening fövandla svart till vitt. Begrepp som kulturliberalism, kulturmarxism, kulturliberaler, multikulturalism, extremliberalism och multikulturalism bara yr åt alla håll, när de två utpräglade israelpropagandisterna tar itu med att bearbeta ett tankegods som härrör från psykotiska universa i vilken ingen av oss, ännu, lyckligtvis, satt sin fot.

Denna begreppsvärd som på sin höjd hör hemma i ett tämligen sjukt tankesystem används av de båda artikelförfattarna för att sprida förvirring om var massmördaren Anders Behring Breivik står ideologiakt. Och vi - vanliga dödliga - som för ett ögonblick imbillade oss att vi redan visste det, kan bara stå där och gapa. Det visste vi också, ty det framgick tydligt av hans egenhändiga deklarationer samt strategiskt produktplacerade manifest. Han hyllade där israel, sa sig vara islamkritisk och förklarade sig vara kristen.

De båda artikelförfattarna låter sig emellertid inte hindras av såna ytliga petitesser som, av oss själva förvärvad, kunskap eller av Breivik deklarerad ideologi. Ånä! Inget får stå i vägen när den zionistiska agendan ska försvaras med till buds stående medel, varav tydligen historierevisionism åter ska få komma till heders för att fulländiga den tillrättalagda zionistiska världsbilden. I andra ändan av det surealistiska tankesystem som de båda revisionisterna rumsterar och åbäkar sig igenom, kommer omsider "sanningen" ut: "Breivik var inte islamofob - han var antisemit"!

Försök att göra om det glansnumret om du kan. Att förvandla svart till vitt kan bli riktigt lätt om du bara tar hjälp av en begynnande begreppsförvirring som ligger där och bara väntar på att du ska börja riva och slita i det smått surrealistiska begreppsvärlden. Tyvärr Breivik; du genomförde inte dina illdåd med de bevekelsegrunder du trodde, utan av helt motsatta skäl. Vill du fördjupa dig i dom senare så konsultera Silberstein & c:o. Då kan du säkert också få till det i denna smått psykotiska begreppsvärld som är tempelriddarnas moderna motsvarighet. Även du lekte väl med klossar som liten? Lycka till!"

DirtyDog
    DirtyDog

Antal inlägg : 5089

Inlägg  DirtyDog 2013-04-23, 00:14

Infra skrev:Denna begreppsvärd som på sin höjd hör hemma i ett tämligen sjukt tankesystem används av de båda artikelförfattarna för att sprida förvirring om var massmördaren Anders Behring Breivik står ideologiakt. Och vi - vanliga dödliga - som för ett ögonblick imbillade oss att vi redan visste det, kan bara stå där och gapa. Det visste vi också, ty det framgick tydligt av hans egenhändiga deklarationer samt strategiskt produktplacerade manifest. Han hyllade där israel, sa sig vara islamkritisk och förklarade sig vara kristen.

De båda artikelförfattarna låter sig emellertid inte hindras av såna ytliga petitesser som, av oss själva förvärvad, kunskap eller av Breivik deklarerad ideologi. Ånä! Inget får stå i vägen när den zionistiska agendan ska försvaras med till buds stående medel, varav tydligen historierevisionism åter ska få komma till heders för att fulländiga den tillrättalagda zionistiska världsbilden. I andra ändan av det surealistiska tankesystem som de båda revisionisterna rumsterar och åbäkar sig igenom, kommer omsider "sanningen" ut: "Breivik var inte islamofob - han var antisemit"!

Försök att göra om det glansnumret om du kan.
    Det mest komiska med ditt patetiska inlägg är ju att du FULLSTÄNDIGT bekräftar det som artikelförfattaren skriver och som du tydligen inte begriper. bounce bounce bounce bounce bounce

Det stod såhär: Bilden av Breivik som "sionist" och "proisraelisk" blev omedelbart central inom den antisemitiskt inriktade extremhögern. Men inte endast antisemiter har lockats av föreställningen om Breivik som "proisraelisk" terrorist. Även i den bredare debatten framhålls hållningen till just Israel som viktig och betydelsebärande, skriver Willy Silberstein, ordförande för Svenska kommittén mot antisemitism (SKMA) tillsammans med Henrik Bachner, idéhistoriker och medlem i SKMA.

Vad de skriver är alltså inte att Breivik var vänster eller antisemit (även om DU påstår det).
    De skriver att EXREMHÖGERN (som de menar är antisemitisk) har gjort en stor sak av att Breivik var "sionist" och "proisraelisk" och att DETTA skulle ha påverkat hans handlingar. Indirekt säger de ju att dessa faktorer inte har ett skit med Breiviks handlingar att göra.

Vad de glömde nämna var att EXTREMVÄNSTERN (enligt MIG antisemitisk) är PRECIS lika korkade som de beskyller extremhögern för att vara (fast du gjorde ju detta så tydligt med ditt inlägg).
    Detta är verkligen komik på HÖG nivå som du presenterar din lilla inavlade gris. Laughing

Om någon av en händelse hade ansett att de överdrev när de menade att debatten kastade skuld på sionism och Israel för Breiviks handlingar så kom ditt inlägg som en räddare i nöden för att bevisa deras ståndpunkt fast du tillhör ju inte ens den "extremhöger" som de nämnde. Sanningen är ju den att ni i extremhögern och extremvänstern är precis lika korkade men INGEN är nog lika korkad som våran Infra. Det bevisar det faktum att han själv serverar detta självmål för oss. Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil

PS. Du kanske skulle gå en SFI-kurs i svenska så att du lär dig att förstå inlägg som du läser på nätet? Då slipper du ju ständigt att göra dig själv till åtlöje.

Din kommentar "Inlägg 2 (det bäste i mitt tycke):" håller jag verkligen om. Det var STOR komik! Nämnde nån "sjukt tankesystem"? Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
    RedMentalCase
    RedMentalCase

Antal inlägg : 12415

Inlägg  RedMentalCase 2013-04-23, 00:19

Infra skrev:

partiledaren.

lögnaktiga ränkor.

svar.

http://www.newsmill.se/artikel/2011/09/06/terrord-den-i-norge-anv-nds-f-r-att-sprida-antisemitism#comment-296824

Infra kommenterar:

"Paranoidare än nånsin tycks zionismens företrädare i Sverige se antisemiter i snart sagt varenda buske. Paranojan tycks ha stegrats ytterligare efter Utöjadådet då det i efterhand visade sig att gärningsmannen - föga överraskande, förresten - hade zionistsympatier med islamofobiska förtecken.

Sverigedemokraternas, den kristna högerns och den världsomspännande zionismens oheliga allians är naturligtvis förarglig för israelpropagandister av Silbersteins sort, men knappast antisemitiskt att sakligt påvisa som utomstående.

Att den kristna högern är en sann vän av allt vad zionism heter är inte heller förvånande eftersom den alltid har varit bokstavstroende och fundamentalistiskt i det att den följer de gamla skrifterna ordagrant precis som zionismen.

Att Anders Behring Breivik hyllar zionismen och israel i sitt Manifest är naturligtvis en stor nesa för israelpropagandister som Silberstein men kan väl knappast sägas vara varken nazistiskt eller antisemitiskt att påpeka.

Mitt förra inlägg på detta tema (artikelns tema) togs bort. Förmodligen för att jag där utvecklade de nära relationerna mellan svenska zionister och Sverigedemokraterna. Få se nu om detta får stå kvar då jag bedrivit självcensur på denna senare punkt. Det är aldrig populärt att säga sanningen.

"Frustande av harm och nesa skrider de båda artikelförfattarna, med iver till verket för att i akt och mening fövandla svart till vitt. Begrepp som kulturliberalism, kulturmarxism, kulturliberaler, multikulturalism, extremliberalism och multikulturalism bara yr åt alla håll, när de två utpräglade israelpropagandisterna tar itu med att bearbeta ett tankegods som härrör från psykotiska universa i vilken ingen av oss, ännu, lyckligtvis, satt sin fot.

Denna begreppsvärd som på sin höjd hör hemma i ett tämligen sjukt tankesystem används av de båda artikelförfattarna för att sprida förvirring om var massmördaren Anders Behring Breivik står ideologiakt. Och vi - vanliga dödliga - som för ett ögonblick imbillade oss att vi redan visste det, kan bara stå där och gapa. Det visste vi också, ty det framgick tydligt av hans egenhändiga deklarationer samt strategiskt produktplacerade manifest. Han hyllade där israel, sa sig vara islamkritisk och förklarade sig vara kristen.

Försök att göra om det glansnumret om du kan. Att förvandla svart till vitt kan bli riktigt lätt om du bara tar hjälp av en begynnande begreppsförvirring som ligger där och bara väntar på att du ska börja riva och slita i det smått surrealistiska begreppsvärlden. Tyvärr Breivik; du genomförde inte dina illdåd med de bevekelsegrunder du trodde, utan av helt motsatta skäl. Vill du fördjupa dig i dom senare så konsultera Silberstein & c:o. Då kan du säkert också få till det i denna smått psykotiska begreppsvärld som är tempelriddarnas moderna motsvarighet. Även du lekte väl med klossar som liten? Lycka till!"

Det här är inte kul, infra är en sjuk dåre.

ATt komma in på detta forum för att rådriva och garva och miffona roffe daoren fisten och foliet är en sak,
    men infras skrivelser får en att må illa.

DirtyDog
    DirtyDog

Inlägg  DirtyDog 2013-04-23, 00:31

När jag nu läste hela artikeln så hittade jag detta:

I Sverige har islamisten Muhammed Omar förmedlat ett identiskt budskap: "Sionistisk terror drabbar Norge". Men snarlik propaganda återfinns även på vissa vänsterextrema eller "antisionistiska" sajter . På "Kommunisternas blogg", som drivs av Sveriges kommunistiska parti (SKP), framhåller Astrid Boman det som viktigt att Breivik var "sionist" och uppmanar polisen att utreda vem som finansierade och inspirerade Breivik och därvidlag rikta fokus mot bl a "sionisterna".

Lite kul att han skulle omnämnas samtidigt som han sitter och snackar på TV hos Jenny Strömstedt. Twisted Evil

I dag är Mohamed Omar starkt kritisk till islamismen och förespråkar sekularitet. Han ser den arabiska våren som ett misslyckande eftersom att det är de islamistiska krafterna som vinner, än så länge.

Skönt att se att vissa tydligen kan bli friska? För Infra finns det nog däremot inget hopp. Laughing
    DirtyDog
    DirtyDog

Inlägg  DirtyDog 2013-04-23, 00:35

RedMentalCase skrev:Det här är inte kul, infra är en sjuk dåre.
    Javisst, men är det inte just det som gör allt så roligt? Övriga på vänstersidan sitter väl och gråter varje gång Infra gör ett inlägg. Med så korkade "vänner" behöver de ju inga fiender. Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil

Infra är helt enkelt ett UNIKUM och borde väljas till Sossarnas partistyrelse! Laughing
    RedMentalCase
    RedMentalCase

Inlägg  RedMentalCase 2013-04-23, 00:38

DirtyDog skrev:
    RedMentalCase skrev:Det här är inte kul, infra är en sjuk dåre.
    Javisst, men är det inte just det som gör allt så roligt? Övriga på vänstersidan sitter väl och gråter varje gång Infra gör ett inlägg. Med så korkade "vänner" behöver de ju inga fiender. Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil

Infra är helt enkelt ett UNIKUM och borde väljas till Sossarnas partistyrelse! Laughing

Jag tror inte dom andra vänstermupparna gråter när infra spyr ut sitt hat, de ligger nog ganska nära honom .
    Jämför roffes isreliska terrorstat osv.
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2013-04-23, 00:48

RedMentalCase skrev:
    Infra skrev:

partiledaren.

lögnaktiga ränkor.

svar.

Infra kommenterar:

Det här är inte kul, infra är en sjuk dåre.

ATt komma in på detta forum för att rådriva och garva och miffona roffe daoren fisten och foliet är en sak,
    men infras skrivelser får en att må illa.
    Dirtys och Mentalfallets ilskna kritik får mig att inse att mitt svar
    till zionisten fullständigt slagit undan benen på båda, Förvirring och
    ilska hos både RMC och Dirty visar detta.

Deras ilskna och förvirrade påhopp är det bästa betyg man kan få som
    zionistmotståndare. Visar att mina inlägg har träffat mitt i prick!
    Det sörjer jag knappast ty det var meningen också. Att Dirty dessutom
    har fel i sak gör mig mycket nöjd.

Tack Dirty och Mentalfallet; ni har fått mig att känna mig riktigt
    belåten
    med mig själv. Den sockerbiten måste jag få suga på ett
    tag innan jag fullständigt sablar ner er bägge två.Very Happy

Senast ändrad av Infra den 2013-04-23, 00:50, ändrad totalt 1 gång
    RedMentalCase
    RedMentalCase

Inlägg  RedMentalCase 2013-04-23, 00:50

Jag riktar ingen ilsken kritik mot dig, din fanatiska dåre. Jag konstaterar bara vad du är för en figur.

Om Omar är en antisemit? Skiter björnen i skogen?
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2013-04-23, 00:52

RedMentalCase skrev:Jag riktar ingen ilsken kritik mot dig, din fanatiska dåre. Jag konstaterar bara vad du är för en figur.

Det har jag aldrig stuckit under stol med så i det fallet slår du in öppna dörrar.
    RedMentalCase
    RedMentalCase

Inlägg  RedMentalCase 2013-04-23, 00:53

partiledaren.

Gå och lägg dig, din pestböld.
    DirtyDog
    DirtyDog

Inlägg  DirtyDog 2013-04-23, 00:58

Infra skrev:Dirtys och Mentalfallets ilskna krinik får mig att inse att mitt svar
    tillsionisten fullständigt slagit undan benen på båda, Förvirring och ilska hos både RMC och Dirty visar detta.
    Ilskna kritik?

Jag beskrev väl i mitt första inlägg hur road jag var över att du bevisade hur rätt "sionisterna" hade i sitt inlägg och att det är märkligt hur någon så fullständigt kan missa vad som står där. Laughing

Du kanske kan visa VAR de påstår att Breivik var en antisemit? Du byggde ju hela ditt inlägg på detta märkliga påstående. Sen för att förstärka synen på dig som fullblodsidiot så bekräftade du deras inlägg genom att gapa om sionism i hela ditt inlägg. Twisted Evil

Problemet för dig är din låga IQ. Tror du att NÅGON från vänstersidan här kommer att posta ett inlägg som stödjer de inlägg som du postade här? Om de INTE gör det, kan du då möjligtvis dra några slutsatser från detta? Nej, troligtvis inte. Du är helt enkelt för efterbliven för det.

Nåja, RMC kommer säkert hävda att Roffe och foliet säkert kommer stödja dig. Själv är jag mer tveksam. De är förvisso stundals idioter, men de sticker knappast in huvudet i dina sorgliga affärer. Du är som pesten helt enkelt. Laughing

Senast ändrad av DirtyDog den 2013-04-23, 01:00, ändrad totalt 1 gång
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2013-04-23, 00:59

Skriver så Elisabeth Höglund en bra artikel som
    berör alla tre religionernas kvvinnosyn. Hon
    konstaterar att ingenstans i Koranen står att
    man ska förtrycka kvinnan.

Hon vill att vi sopar rent framför egen dörr innan
    vi anklagar Islam. Kristen- och judenhetens kvinnosyn
    är så mycket värre med kvinnan tige i församlingen.

Redan där slås över- och underordning fast mellan
    könen.

Hur många mosaiskt troende har Löfven i partiet? Hur
    många kristna har Löfven i partiet? Kan utrensningarna
    börja nu?

http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/elisabethoglund/article16644200.ab

Senast ändrad av Infra den 2013-04-23, 01:08, ändrad totalt 1 gång
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2013-04-23, 01:02

DirtyDog skrev:
    Infra skrev:Dirtys och Mentalfallets ilskna krinik får mig att inse att mitt svar
    tillsionisten fullständigt slagit undan benen på båda, Förvirring och ilska hos både RMC och Dirty visar detta.
    Ilskna kritik?

Jag beskrev väl i mitt första inlägg hur road jag var över att du bevisade hur rätt "sionisterna" hade i sitt inlägg och att det är märkligt hur någon så fullständigt kan missa vad som står där. Laughing

Du kanske kan visa VAR de påstår att Breivik var en antisemit? Du byggde ju hela ditt inlägg på detta märkliga påstående. Sen för att förstärka synen på dig som fullblodsidiot så bekräftade du deras inlägg genom att gapa om sionism i hela ditt inlägg. Twisted Evil

Problemet för dig är din låga IQ. Tror du att NÅGON från vänstersidan här kommer att posta ett inlägg som stödjer de inlägg som du postade här? Om de INTE gör det, kan du då möjligtvis dra några slutsatser från detta? Nej, troligtvis inte. Då är helt enkelt för efterbliven för det.

Nåja, RMC kommer säkert hävda att Roffe och foliet säkert kommer stödja dig. Själv är jag mer tveksam. De är förvisso stundals idioter, men de sticker knappast in huvudet i dina sorgliga affärer. Du är som pesten helt enkelt. Laughing

Hur road du var? Ge dig till tåls så ska
    jag fullständigt pulvrisera dina "bevis" inom
    en snar framtid.
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2013-04-23, 01:04

RedMentalCase skrev:Precis som Mona Sahlin och Alexander från Expo har smetat

partiledaren.

Gå och lägg dig, din pestböld.
    Ok. Fortsättning följer. Sov gott! Laughing Laughing
    DirtyDog
    DirtyDog

Inlägg  DirtyDog 2013-04-23, 01:05

Infra skrev:Skriver så Elisabeth Höglund en bra artikel som berör alla tre religionwernas kvvinnosyn. Hon konstaterar att ingen stans i koranen står att man ska förtrycka kvinnan.
    Och ingenstans i bibeln står det någon om att utföra inkvisitionen. Därför är det dumt av oss att anklaga kyrkan för de historiska händelserna. Laughing

Men hon har nog rätt i att det inte är bibeln, Talmud (eller vad den heter) eller Koranen som är problemet. Bara alla idioter som TROR på och FÖLJER dessa sagoböcker. Twisted Evil
    DirtyDog
    DirtyDog

Inlägg  DirtyDog 2013-04-23, 01:08

- Vad tror du om islams utveckling i Sverige och när får vi en moské i Nynäshamn? frågade en av åhörarna.

- Jag tror att islam i Sverige måste bli mer progressiv, mer demokratisk och öppnare. Det intellektuella klimatet i moskéerna i dag är väldigt, väldigt deprimerande, sa Mohamed Omar och menade att de som bestämmer i moskéerna är odemokratiska och intoleranta.

Mohamed "förrädaren" Omar borde det kanske ha stått? Twisted Evil
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2013-04-23, 01:12

DirtyDog skrev:- Vad tror du om islams utveckling i Sverige och när får vi en moské i Nynäshamn? frågade en av åhörarna.

- Jag tror att islam i Sverige måste bli mer progressiv, mer demokratisk och öppnare. Det intellektuella klimatet i moskéerna i dag är väldigt, väldigt deprimerande, sa Mohamed Omar och menade att de som bestämmer i moskéerna är odemokratiska och intoleranta.

Mohamed "förrädaren" Omar borde det kanske ha stått? Twisted Evil

Så här skriver Elisabeth: "I Sverige har vi byggt kyrkor till Guds ära. Muslimerna bygger moskéer. Få byggnader är vackrare än moskéer. När en moské ska byggas

i Sverige blir det folkstorm – trots att 500 000 muslimer lever i Sverige och har rätt att utöva sin tro här. Tyvärr får de muslimska föreningarna bara byggnadslov i grå och fula industriområden, där muslimernas trosutövning inte stör oss vanliga svenskar. Det är kränkande.

Visa i stället upp dessa vackra byggnader för världen. Låt böne­utroparen ropa ut sina entoniga böner. När jag arbetade som korrespondent i Mellanöstern 2008, bodde jag i Amman i Jordanien. Mina bästa minnen därifrån var när jag på kvällen åt min middag i den vackra trädgården. Då, cirka tio i åtta, kunde jag höra böneut­roparen några hundra meter bort förklara att dagen var slut.

Ett sällsamt lugn lägrade sig över mig och jag njöt – trots att jag varken är troende krist­en eller muslim."

Secrist
    Secrist

Antal inlägg : 32216

Inlägg  Secrist 2013-04-23, 01:24

RedMentalCase skrev:Jag riktar ingen ilsken kritik mot dig, din fanatiska dåre. Jag konstaterar bara vad du är för en figur.

Sover Dolly Parton på rygg? Very Happy
    DirtyDog
    DirtyDog

Inlägg  DirtyDog 2013-04-23, 01:31

Infra skrev:Så här skriver Elisabeth: "I Sverige har vi byggt kyrkor till Guds ära. Muslimerna bygger moskéer. Få byggnader är vackrare än moskéer. När en moské ska byggas

i Sverige blir det folkstorm – trots att 500 000 muslimer lever i Sverige och har rätt att utöva sin tro här. Tyvärr får de muslimska föreningarna bara byggnadslov i grå och fula industriområden, där muslimernas trosutövning inte stör oss vanliga svenskar. Det är kränkande.

Visa i stället upp dessa vackra byggnader för världen. Låt böne­utroparen ropa ut sina entoniga böner. När jag arbetade som korrespondent i Mellanöstern 2008, bodde jag i Amman i Jordanien. Mina bästa minnen därifrån var när jag på kvällen åt min middag i den vackra trädgården. Då, cirka tio i åtta, kunde jag höra böneut­roparen några hundra meter bort förklara att dagen var slut.

Ett sällsamt lugn lägrade sig över mig och jag njöt – trots att jag varken är troende krist­en eller muslim."
    Vad har hennes romantiska syn på moskéer med denna tråd att göra? Rolling Eyes

Försöker du fokusförskjuta från ditt tidigare patetiska inlägg? Twisted Evil
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2013-04-23, 04:36

Secrist skrev:

Sover Dolly Parton på rygg? Very Happy
    Jag tror det. scratch Hade du tänkt lägra henne?
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2013-04-23, 04:40

DirtyDog skrev:
    Infra skrev:Så här skriver Elisabeth: "I Sverige har vi byggt kyrkor till Guds ära. Muslimerna bygger moskéer. Få byggnader är vackrare än moskéer. När en moské ska byggas

Vad har hennes romantiska syn på moskéer med denna tråd att göra? Rolling Eyes

Försöker du fokusförskjuta från ditt tidigare patetiska inlägg? Twisted Evil
    Det var inte patetiskt. Det var fullt av kretivitet, virilitet
    och intelligens. Snärtigt, stilfullt och ironiskt. Ge dig bara till tåls
    så ska jag göra kaffeved av din "bevisning". Det måste vara nån ironi
    där som du helt har missat. Datamänniskor gör ofta det.

INGEN är nog lika korkad som våran Infra.
    Det heter inte våran Infra - det heter vår Infra. Korkskalle!
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2013-04-23, 19:37

Det är helt enkelt den zionistiska svansen som finns i Sverige som
    är ute och hetsar mot den stackars Omar precis som den bedrev en
    liknande kampanj mot Ana Gina Derawis kanditatur till schlagervärdinna.
    Den gången besvarade jag dom med följande ord:
    [/b][/color]

Melodifestivalens programledare måste ta avstånd från antisemitism "Mose Apelblat "Ni äldre litet till åren komna - vad har ni att säga till ert försvar" frågar Apelblat grötmyndigt. Tja - vi känner inget behov av att försvara nåt annat än fred frihet och rättvisa. Nån som, däremot, har behov av att både försvara och förklara sig är israel. Vi väntar.........

Ana-Gina är populär - en ung coming lady med glimten i ögat och massor med humor. Tillika muslim har hon potentialen att bli än populärare här i sitt hemland. Därför är det viktigt för svenska zionister att hon plockas bort som programledare för ett likaledes populärt program som eurovisionsfesten.

Det är klart att israelpropagandan måste hoppa på och göra ned den unga flickan Ana-Gina. Det är ett viktigt zionistiskt delmål för terrorkramarna i Rikssamfundet Sverige-Israel, Svenska Kommittén mot Antisemitism, Förenade Israelinsamlingen - Keren Hayesod, Keren Kajemet Leisrael - Judiska Nationalfonden och alla de 23 andra zionistiska propagandaorganisationerna som opererar på svensk botten och med förkärlek i Newsmills spalter.

För dessa organisationer får ingen med muslimskt ursprung gå fredad i den svenska offentligheten. Ge dem en blotta så hugger de till skoningslöst. Det som förvirrar mig är hur alla dessa herrans organisationer får ihop det med medlemstalen, ty det bor bara
    20 000 mosaiska trosbekännare i Sverige. I klartext är detta en halv promille av totalbefolkningen.

Att döma av alla artiklar dessa producerar på Newsmill samt av inläggen i kommentatorsfälten borde de i själva verket vara mångdubbelt fler om allt skulle stämma. Bland dessa hittar vi med största säkerhet både dubbel- och trippelnickare. Man får lätt intrycket av att de borde vara en miljonhövdad skara. Jag ska inte påstå att det är en konspiration men aktiviteten är hursomhelst febril i denna församling då det gäller försvaret av Terrorstaten".

De mosaisktm troende i Sverige som i de flesta fall är zionister
    går in aktivt och försöker skada unga muslimers karriärer här i
    Sverige. I detta inlägg ges endast 2 exempel. Det är fult av zionist-
    maffian och går ut på att gynna den egna gruppen på andra gruppers
    bekostnad enligt Hasbaralagen.

Rikssamfundet Sverige-Israel
    Svenska Kommittén mot Antisemitism
    Förenade Israelinsamlingen - Keren Hayesod
    Keren Kajemet Leisrael - Judiska Nationalfonden
    WIZO - Womens International Zionist Organization
    B´nai B´rith
    Zionistiska Federationen - Zionit
    Solidaritetskommittén för Israel - Svensk Israel-Information
    Aktionskommittén för Sovjets judar
    Östersjöjudiskt Forum
    Judiska Kvinnoklubben - JKK
    Ungdomsalija
    Den judiska utbildningsorganisationen ORT
    Elie Wiesels Fond För Förföljda Judar
    Kiki och Bertil Neumans Fond
    Hebreiska Universitetets Vänner
    Tel Aviv Universitetets Vänner
    SJUF - Skandinaviska Judiska Ungdoms Förbundet
    Habonim Dror och JUS
    JIPF - Judar för Israelisk-Palestinsk Fred
    "Judarnas vänner"/"Shalom över Israel/Löfteslandet"
    Svenska Israelhjälpen
    Kommittén för Svenska Flyktinghjälpen till Israel
    [/b]

DirtyDog
    DirtyDog

Inlägg  DirtyDog 2013-04-23, 23:54

Infra skrev:
    Det är helt enkelt den zionistiska svansen som finns i Sverige som
    är ute och hetsar mot den stackars Omar precis som den bedrev en
    liknande kampanj mot Ana Gina Derawis kanditatur till schlagervärdinna.
    Den gången besvarade jag dom med följande ord:
    [/b][/color]

Melodifestivalens programledare måste ta avstånd från antisemitism "Mose Apelblat "Ni äldre litet till åren komna - vad har ni att säga till ert försvar" frågar Apelblat grötmyndigt. Tja - vi känner inget behov av att försvara nåt annat än fred frihet och rättvisa. Nån som, däremot, har behov av att både försvara och förklara sig är israel. Vi väntar.........

Ana-Gina är populär - en ung coming lady med glimten i ögat och massor med humor. Tillika muslim har hon potentialen att bli än populärare här i sitt hemland. Därför är det viktigt för svenska zionister att hon plockas bort som programledare för ett likaledes populärt program som eurovisionsfesten.

Det är klart att israelpropagandan måste hoppa på och göra ned den unga flickan Ana-Gina. Det är ett viktigt zionistiskt delmål för terrorkramarna i Rikssamfundet Sverige-Israel, Svenska Kommittén mot Antisemitism, Förenade Israelinsamlingen - Keren Hayesod, Keren Kajemet Leisrael - Judiska Nationalfonden och alla de 23 andra zionistiska propagandaorganisationerna som opererar på svensk botten och med förkärlek i Newsmills spalter.

För dessa organisationer får ingen med muslimskt ursprung gå fredad i den svenska offentligheten. Ge dem en blotta så hugger de till skoningslöst. Det som förvirrar mig är hur alla dessa herrans organisationer får ihop det med medlemstalen, ty det bor bara
    20 000 mosaiska trosbekännare i Sverige. I klartext är detta en halv promille av totalbefolkningen.

Att döma av alla artiklar dessa producerar på Newsmill samt av inläggen i kommentatorsfälten borde de i själva verket vara mångdubbelt fler om allt skulle stämma. Bland dessa hittar vi med största säkerhet både dubbel- och trippelnickare. Man får lätt intrycket av att de borde vara en miljonhövdad skara. Jag ska inte påstå att det är en konspiration men aktiviteten är hursomhelst febril i denna församling då det gäller försvaret av Terrorstaten".

De mosaisktm troende i Sverige som i de flesta fall är zionister
    går in aktivt och försöker skada unga muslimers karriärer här i
    Sverige. I detta inlägg ges endast 2 exempel. Det är fult av zionist-
    maffian och går ut på att gynna den egna gruppen på andra gruppers
    bekostnad enligt Hasbaralagen.

Rikssamfundet Sverige-Israel
    Svenska Kommittén mot Antisemitism
    Förenade Israelinsamlingen - Keren Hayesod
    Keren Kajemet Leisrael - Judiska Nationalfonden
    WIZO - Womens International Zionist Organization
    B´nai B´rith
    Zionistiska Federationen - Zionit
    Solidaritetskommittén för Israel - Svensk Israel-Information
    Aktionskommittén för Sovjets judar
    Östersjöjudiskt Forum
    Judiska Kvinnoklubben - JKK
    Ungdomsalija
    Den judiska utbildningsorganisationen ORT
    Elie Wiesels Fond För Förföljda Judar
    Kiki och Bertil Neumans Fond
    Hebreiska Universitetets Vänner
    Tel Aviv Universitetets Vänner
    SJUF - Skandinaviska Judiska Ungdoms Förbundet
    Habonim Dror och JUS
    JIPF - Judar för Israelisk-Palestinsk Fred
    "Judarnas vänner"/"Shalom över Israel/Löfteslandet"
    Svenska Israelhjälpen
    Kommittén för Svenska Flyktinghjälpen till Israel
    [/b]

Gäsp!

Vad har deras olika organisationer med denna tråd att göra?
    Sen att några av dem startat fonder är väl inte riktigt samma sak som organisationer och att de startat speciella organisationer för olika ändamål (t.ex hjälpa judar i Öst-europa) saknar väl sexuell betydelse?
    Att du även räknar upp organisationer där din polare Dror Feiler är aktiv gör det knappast vettigare. scratch

Att Gina är obildat politiskt är mest sorgligt men föga överraskande med tanke på uppväxt och umgänge. Som man ser i denna artikel så ber hon ju dessutom om ursäkt. http://nyheter24.se/nyheter/inrikes/732527-gina-dirawi-tipsar-om-kand-judehatare

Anser att det är lite av en storm i ett vattenglas men självklart bör man ta upp såna här saker i ljuset oavsett. Kan inte se att det påverkade hennes insats i något program.
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2013-04-24, 00:26

Anser att det är lite av en storm i ett vattenglas
    Många fällde det omdömet även i fallet Omar Mustafa. Dessutom är det ett felaqktigt omdöme!
    Hade inte jag och flera antizionister gått in och gläffst mot svenska zio-
    nister så hade det gått med hennes programledarskap som det gick med Omars
    partimedlemsskap. Tänk att du aldrig ser när svenska zionister är ute och
    gödslar med sitt hat. I stället får folk som jag som försvarar våra fina
    invandrarungdomar, bära hundhuvet. Är du blind på vänster öga?

Kan inte se att det påverkade hennes insats i något program.
    Det hade inte blivit några program alls för hennes del om vi inte hade tagit
    oss an hennes sak och försvarat henne mot den smutsiga, zionistiska
    hatpropagandan. Den gången förlorade våra smutsiga, svenska sionister sin
    hatpropagandakampanj. Det gör mig ont att de i fallet Omar lyckades skada
    både honom och svensk vänster. Dom är på tå nu de skurkarna!

...organisationer där din polare Dror Feiler är aktiv...

Belägg minst två av dessa, tack.

Vad har deras olika organisationer med denna tråd att göra?
    Tja. De har åter varit med och satt agenda för allvarliga politiska skeenden internt
    i Sverige. Jag tycker inte en liten folkspillra på 0,5 promille av totalbefolkningen
    ska ha det inflytandet. Det är helt enkelt
    odemokratiskt!

Att Gina är obildat politiskt är mest sorgligt men föga överraskande med tanke på uppväxt och umgänge.
    Vart vill du
    komma med den där kommentaren? Är du utbildad politiskt? Det är inte jag.
    Jag släpades med på en av SSU.s fyllefester som ganska liten. Är det den
    utbildningen du syftar på?
    Vad menar du med att du vet vilket umgänge hon har? Menar du Danny?
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2013-04-24, 01:04

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article16614209.ab

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article16618093.ab

http://www.expressen.se/nyheter/wallstrom-sagar-s-sa-klantigt-skott/

En kvarnsten runt halsen på socialdemokratin. Första gången jag märkte
    vad dåligt uppdaterad Veronica Palm var, var nån gång i somras/höstas, ungefär
    vid tiden för min egen tråd härinne om M:s vårdslösa ombildningspolitik
    i Stockholm.

Veronica Palm intervjuades om bostadspolitiken varvid hon presenterades
    som S:s talesperson i bostadspolitiska frågor. Döm om min förvåning när
    hon under kritiserande av M:s bostadspolitik och åtgärder mot den, inte
    med ett ord berör den katastrofala bostadssituationen i Stockholm som
    M:s bostadspolitik utmynnat i.

Det går inte att få tag i en hyreslägenhet
    i Stockholm i dag trots att inflyttning handlar om flera fulla
    motorvägsbussar om dan. Till och med ombildningskonsulterna gråter för
    att det inte finns några hyreslägenheter kvar att ombilda.

Veronica Palm var som ett oskrivet blad, helt nollställd då det kom till
    moderaternas destruktiva bostadspolitik i Stockholm. Hon hade inte en
    susning vad som hade hänt med stáns fastighetsbestånd under de två senaste
    mandatperioderna.

Då tänkte jag: stackars socialdemokrati med såna talespersoner. Tur att
    det rör sig om en ministerpost utan departement. Bedrövligt. Vad har hänt
    med människan, undrade jag.

Nu har jag fått mitt intryck från den dagen bekräftade. Veronica Palm är
    en virrjärna. Hon behöver avgå för allas bästa. Nu blev skadan för stor.
    Möjligen har hon privata bekymmer men hon har gjort för stor skada genom
    okunnighet.

Det är inte Omar Mustafa som behöver granskas utan Veronica Palm.
    Visst är lojalitet bra men partiledningen fortsätter att dabba sig
    genom att försvara en förlorare. Krävas det bondeoffer så välj ut rätt
    bonde.

Partiledningen borde sitta ner och utan hets ha ett klarläggande samtal
    med olyckskorpen Veronica Palm. Visst är hon en trotjänare inom partiet
    men om valet står mellan henne och partiet.......?

http://www.aftonbladet.se/ledare/ledarkronika/karinpettersson/article16643962.ab

Senast ändrad av Infra den 2013-04-24, 01:44, ändrad totalt 2 gånger

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 21:59