Secrist skrev: Infra skrev: redalert skrev: formsvackan skrev: Secrist skrev:Jag bara föreslår saker eftersom det inte är någon som blir klok på vad du egentligen tycker.
Att Dao förordar ett samhälle där människans villkor prioriteras högre än pengar och makt kan väl inte vara så förbaskat svårt att förstå. Låt bli att klistra egna etiketter på hans inlägg och åsikter så blir det förhoppningsvis begripligare även för dig.
Men du har inget emot att dao beskyller andra för att vara rasister, nazister, nyliberala, fascister och det ena med det andra?
Det ka ni gott ha som sitter och smetar oförskämda epitet på Dao.
Dessutom har han i de flesta fast rätt.
Börjar det inte bli ensamt att hylla Omar Mustafa? Du och Dao börjar bli rätt ensamma.
Ingenstans på detta forum har jag hyllat Omar Mustafa.
Men nu ska jag iaf ta honom i försvar.
Idén med att skicka JAS-plan till israel för övervakning är
en alldeles utmärkt idé. Jag tror t o m de orättfärdiga
israelerna skulle föredra det framför libanesiska och Iranska
drönarna. Det daltande som världssamfundet visar upp mot
israel har ju decennium efter decennium visat sig verkningslösa.
Vi kan inte fortsätta ha en förljugen och våldsbenägen
skurkstat mitt i värden som negligerar vad världssamfundet säger
och i stället gör som han vill. Nää - skicka JAS-plan bara - det
är ett språk som mördarna från Telaviv förstår.
De talare han bjudit in för att tala vid olika seminarium har först
tagit avstånd från tidigare uttalanden om israel och judar.
Det är helt enkelt den zionistiska svansen som finns i Sverige som
är ute och hetsar mot den stackars Omar precis som den bedrev en
liknande kampanj mot Ana Gina Derawis kanditatur till schlagervärdinna.
Den gången besvarade jag dom med följande ord:Melodifestivalens programledare måste ta avstånd från antisemitism[color=white]
"Mose Apelblat "Ni äldre litet till åren komna - vad har ni att säga till ert försvar" frågar Apelblat grötmyndigt. Tja - vi känner inget behov av att försvara nåt annat än fred frihet och rättvisa. Nån som, däremot, har behov av att både försvara och förklara sig är israel. Vi väntar.........Ana-Gina är populär - en ung coming lady med glimten i ögat och massor med humor. Tillika muslim har hon potentialen att bli än populärare här i sitt hemland. Därför är det viktigt för svenska zionister att hon plockas bort som programledare för ett likaledes populärt program som eurovisionsfesten.
Det är klart att israelpropagandan måste hoppa på och göra ned den unga flickan Ana-Gina. Det är ett viktigt zionistiskt delmål för terrorkramarna i Rikssamfundet Sverige-Israel, Svenska Kommittén mot Antisemitism, Förenade Israelinsamlingen - Keren Hayesod, Keren Kajemet Leisrael - Judiska Nationalfonden och alla de 23 andra zionistiska propagandaorganisationerna som opererar på svensk botten och med förkärlek i Newsmills spalter.
För dessa organisationer får ingen med muslimskt ursprung gå fredad i den svenska offentligheten. Ge dem en blotta så hugger de till skoningslöst. Det som förvirrar mig är hur alla dessa herrans organisationer får ihop det med medlemstalen, ty det bor bara
20 000 mosaiska trosbekännare i Sverige. I klartext är detta en halv promille av totalbefolkningen.
Att döma av alla artiklar dessa producerar på Newsmill samt av inläggen i kommentatorsfälten borde de i själva verket vara mångdubbelt fler om allt skulle stämma. Bland dessa hittar vi med största säkerhet både dubbel- och trippelnickare. Man får lätt intrycket av att de borde vara en miljonhövdad skara. Jag ska inte påstå att det är en konspiration men aktiviteten är hursomhelst febril i denna församling då det gäller försvaret av Terrorstaten".
De mosaisktm troende i Sverige som i de flesta fall är zionister
går in aktivt och försöker skada unga muslimers karriärer här i
Sverige. I detta inlägg ges endast 2 exempel. Det är fult av zionist-
maffian och går ut på att gynna den egna gruppen på andra gruppers
bekostnad enligt Hasbaralagen.Rikssamfundet Sverige-Israel
Svenska Kommittén mot Antisemitism
Förenade Israelinsamlingen - Keren Hayesod
Keren Kajemet Leisrael - Judiska Nationalfonden
WIZO - Womens International Zionist Organization
B´nai B´rith
Zionistiska Federationen - Zionit
Solidaritetskommittén för Israel - Svensk Israel-Information
Aktionskommittén för Sovjets judar
Östersjöjudiskt Forum
Judiska Kvinnoklubben - JKK
Ungdomsalija
Den judiska utbildningsorganisationen ORT
Elie Wiesels Fond För Förföljda Judar
Kiki och Bertil Neumans Fond
Hebreiska Universitetets Vänner
Tel Aviv Universitetets Vänner
SJUF - Skandinaviska Judiska Ungdoms Förbundet
Habonim Dror och JUS
JIPF - Judar för Israelisk-Palestinsk Fred
"Judarnas vänner"/"Shalom över Israel/Löfteslandet"
Svenska Israelhjälpen
Kommittén för Svenska Flyktinghjälpen till Israel Senast ändrad av Infra den 2013-04-14, 01:55, ändrad totalt 5 gånger