Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+9
redalert
lazy
RedMentalCase
Redvictory
DMustaine
F.I.S.T
Regndrottning
Secrist
Dao
13 posters

Dao - Enligt Forumhögern!

DirtyDog
    DirtyDog

Antal inlägg : 5089

Dao - Enligt Forumhögern! - Sida 3 Empty Sv: Dao - Enligt Forumhögern!

Inlägg  DirtyDog 2013-03-22, 11:53

F.I.S.T skrev:
    DirtyDog skrev:
    F.I.S.T skrev:eh ,,,, apropå att inte veta vad en själv skriver, så svarar du på fel meningsmotståndare Shocked
    Hur tänkte du nu?
    Dao skriver ett långt inlägg om hur vi på högerkanten demoniserar er på vänsterkanten. Jag svarar honom genom att citera dig.
    Vad är det som du inte begriper? Vad får dig att tro att det är JAG som inte begriper? Laughing

he he ... ja det kan inte va lätt för dig att förstå vad du själv skriver. Du skriver "Ja du DAO" i min Quote, vilket för vilken normal människa som helst bara kan uppfattas som att du är fel ute, samtidigt som du i samma andetag pratar om caps, vilket inte heller är riktat till mig
    Du förstod inte vad jag skrev i mitt första inlägg och inte ens när jag förklarade i mitt andra inlägg så förstod du. Förmodligen kommer du heller inte förstå nästa mening.

Ja du Dao, du ser hur svårt vissa tycks ha att förstå på vänsterkanten. Twisted Evil

@ F.I.S.T
    Eftersom jag tydligt angav Dao's NAMN i mitt första inlägg så tror åtminstone JAG att "vilken normal människa som helst" förstod att det var HAN som jag skrev till. Att jag däremot citerade DIG kunde de knappast missat och orsaken till VARFÖR jag citerade dig kan nog "vilken normal människa som helst" begripa. Eftersom du tyvärr inte kan räknas till dessa så får jag givetvis förklara mig ytterligare en gång. Jag citerade dig för att visa för Dao hur hans sympatisörer beskriver sina motståndare. Det var ju trots allt han som tog upp frågan.

Sen, eftersom jag tydligt hade vänt mig till Dao (jag skrev dessutom hans namn) så passade jag på att kommentera hans uttalande "Jag valde att skriva med blå bokstäver något större än normalt, då jag fann det ganska jobbigt att läsa liten svart text på grå bakgrund!" då det var svårt att förstå hur detta underlättade för honom att läsa VÅRA inlägg. Fast han sitter kanske bara och läser sina EGNA inlägg (samtidigt som han smeker sig själv lite)? Jag gav honom därför ett tekniskt tips. Några CAPS nämnde jag dock överhuvudtaget inte.

Är det något mer du undrar över F.I.S.T lille? Twisted Evil
    Thetaxpayer

Antal inlägg : 7997

Inlägg  Thetaxpayer 2013-03-22, 14:19

Dao skrev:
    DMustaine skrev:
    Dao skrev:
    DMustaine skrev:Jag är säker på att det finns professionell hjälp att få på diagnosen narcissist, bara låta självinsikten spela fritt ett tag så inser du!

Narcissism!

Alla "andra" måste "inse" det du "insett"!

Snälla du, ge mig inte numret till din psykolog. Denne verkar ha misslyckats totalt! Smile

Alla 'andra' måste 'inse' det du 'insett'! Det är ju med den frenesin du framträder här som om du funnit den helige bägaren! Själv är jag nog försiktig med försöka framstå som den som innehar alla sanningar. En sanning jag dock fäst mig vid är att kommunism är ingen väg framåt, historien har visat det, och jag kommer hävda det framöver..

Jag har aldrig hävdat att man måste "inse" samma saker som jag! Jag har aldrig hävdat att mina åsikter är någon form av sanning!
    Du har - även i det inlägget jag här besvarade!

lol! Eller hur Very Happy
    lazy
    lazy

Antal inlägg : 12772

Inlägg  lazy 2013-03-22, 15:16

DirtyDog skrev:
    F.I.S.T skrev:De är lite jämförbara med huliganer på idrottsevenemang, dessa är inte på en enda punkt intresserade av idrott, utan bara att bråka. Så är det tyvärr med stora delar av forumhögern oxå, de är inte intresserade av att diskutera politik, de är här för att sabotera, håna, hota, trycka ner... eftersom det är enda sättet för dem att finna nån slags stimuli. Det är människor utan empati och det resulterar i sånt här beteende.

På tal om att ha en objektiv syn på meningsmotståndare.

Den meningen räckte för att förstå citatet.
    Dao
    Dao

Antal inlägg : 26567

Inlägg  Dao 2013-03-22, 17:47

Thetaxpayer skrev:Jag har aldrig hävdat att man måste "inse" samma saker som jag! Jag har aldrig hävdat att mina åsikter är någon form av sanning!
    Du har - även i det inlägget jag här besvarade!

lol! Eller hur Very Happy [/quote]

Faktiskt!

Fast motsvarande hån från dig får jag oavsett...
    Secrist
    Secrist

Antal inlägg : 32216

Inlägg  Secrist 2013-03-22, 21:38

Dao skrev:
    Secrist skrev:Jag har aldrig hävdat att mina åsikter är någon form av sanning!

Eller hur? Hade du sagt att självinsikt inte är din starka sida så hade jag skrivit under på det.

Länka till ett inlägg där jag hävdar sådant!!!

NI tillskriver mig detta, och ni tror på era EGNA lögner!!!

Dock har jag flera gånger skrivit det rakt motsatta, men då svarar någon av er att "vi vet att du inte vet allt", eller liknande.

ÄR det verkligen så här du vill det skall vara?

Vem vet vad du står för. Det är lite flyktigt och svårgreppbart.
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Antal inlägg : 17511

Inlägg  F.I.S.T 2013-03-22, 22:33

DirtyDog skrev:

Ja hur i hela friden tänker du karl ?
    Very Happy
    Dao
    Dao

Inlägg  Dao 2013-03-23, 00:57

Secrist skrev:Vem vet vad du står för. Det är lite flyktigt och svårgreppbart.

Du är välkommen att fråga när du inte förstår...
    Gandalf
    Gandalf

Antal inlägg : 473

Dao - Enligt Forumhögern! - Sida 3 Empty Va?

Inlägg  Gandalf 2013-03-23, 01:38

Att överhuvudtaget skapa ett trådämne rörande sig själv, får åtminstone mig att bli en aningen tveksam om trådskaparens övriga intentioner!?
    Dao
    Dao

Inlägg  Dao 2013-03-23, 02:02

Gandalf skrev:Att överhuvudtaget skapa ett trådämne rörande sig själv, får åtminstone mig att bli en aningen tveksam om trådskaparens övriga intentioner!?

Det handlar inte om mig. Det handlar om hur ni beter er!
    Gandalf
    Gandalf

Dao - Enligt Forumhögern! - Sida 3 Empty Alla är dumma utom jag

Inlägg  Gandalf 2013-03-23, 02:22

Generaliserar du inte kraftigt nu?
    Gandalf
    Gandalf

Dao - Enligt Forumhögern! - Sida 3 Empty Sicken dåre

Inlägg  Gandalf 2013-03-23, 02:59

Varför är det så svårt för vissa att bara acceptera och respektera att andra har andra åsikter än sig själv, och att ens egen åsikt inte behöver vara en sanning? Är det inte det som liberalismen faktiskt står för, i grunden? När blev det tvärt om?

Snacka om att göra självmål? eller att skjuta sig själv ifoten? glashuset, dessutom, hur var det nu med det?

Trivs man inte på ett Forum så är väl det enklaste beslutet att aldrig logga in där! vad är problemet?
    Gandalf
    Gandalf

Dao - Enligt Forumhögern! - Sida 3 Empty Idioter som jobbar

Inlägg  Gandalf 2013-03-23, 03:09

Någon annans fel alltså?

Loggar in 07:00 och använder hela """arbetsdagen""" till att beskriva den produktiva befolkningen som varande idioter.
    Handlar det då om hur de andra beter sig?
    DirtyDog
    DirtyDog

Inlägg  DirtyDog 2013-03-23, 04:52

F.I.S.T skrev:
    DirtyDog skrev:

Ja hur i hela friden tänker du karl ?
    Very Happy
    Det har nog alla förstått utom du. Lite pinsamt, är det inte? Wink
    Dao
    Dao

Inlägg  Dao 2013-03-23, 21:29

Gandalf skrev:Det handlar inte om mig. Det handlar om hur ni beter er!

Någon annans fel alltså?

Loggar in 07:00 och använder hela """arbetsdagen""" till att beskriva den produktiva befolkningen som varande idioter.
    Handlar det då om hur de andra beter sig?

Vaddå "nå´gon annans fel"? Ansvarar inte ni för era egna beteenden?

Vem tvingar er att bete er på det sättet då?
    Dao
    Dao

Inlägg  Dao 2013-03-23, 21:31

Hur skulle jag kunna göra det? Allt jag tagit upp i TS drabbas jag av, hela tiden!

Tycker DU sådant är OK??
    Secrist
    Secrist

Inlägg  Secrist 2013-03-23, 23:29

Dao skrev:

Hur skulle jag kunna göra det? Allt jag tagit upp i TS drabbas jag av, hela tiden!

Tycker DU sådant är OK??

Drabbas inte alla menar du?
    lazy
    lazy

Antal inlägg : 12772

Inlägg  lazy 2013-03-24, 00:49

Secrist skrev:
    Dao skrev:

Tycker DU sådant är OK??

Nej, det är bara Dao som drabbas, oavsett vad Dao skriver så är det i slutänden bara Dao som drabbas på ett negativt sätt, det måste väl ändå alla förstå? Wink
    Secrist
    Secrist

Inlägg  Secrist 2013-03-24, 02:35

lazy skrev:
    Secrist skrev:
    Dao skrev:

Tycker DU sådant är OK??

Nej, det är bara Dao som drabbas, oavsett vad Dao skriver så är det i slutänden bara Dao som drabbas på ett negativt sätt, det måste väl ändå alla förstå? Wink

Har lite svårt att förstå vad denna snyfttråden går ut på. Förutom att det är synd om Dao.
    DirtyDog
    DirtyDog

Inlägg  DirtyDog 2013-03-24, 03:00

Secrist skrev:
    lazy skrev:
    Secrist skrev:
    Dao skrev:

Tycker DU sådant är OK??

Har lite svårt att förstå vad denna snyfttråden går ut på. Förutom att det är synd om Dao.
    Att det är synd om Dao förnekar väl inte något? Sad Crying or Very sad Sad
    Dao
    Dao

Inlägg  Dao 2013-03-24, 08:10

Secrist skrev:
    Dao skrev:

Tycker DU sådant är OK??

Då är det alltså OK?
    Secrist
    Secrist

Inlägg  Secrist 2013-03-24, 11:35

Dao skrev:
    Secrist skrev:
    Dao skrev:

Tycker DU sådant är OK??

Då är det alltså OK?

Det är inte ok men om du inte gillar det så kanske det hade varit bättre att starta en tråd emot det och inte en tråd i självömkan eftersom du själv knappast är fri från synd i detta.
    Dao
    Dao

Inlägg  Dao 2013-03-24, 11:49

Secrist skrev:Det är inte ok men om du inte gillar det så kanske det hade varit bättre att starta en tråd emot det och inte en tråd i självömkan eftersom du själv knappast är fri från synd i detta.

Jag startade en tråd om detta! Jag har inte visat någon självömkan, mer än i era fantasier! Den anklagelsen är bara en del av de problem jag tar upp i denna tråden. En form av härskarteknik, så snart man klagar på era beteenden...

Och jag vet att jag då och då går över gränsen. Att en debatt blir het och då och då hamnar under bältet är inget jag förskräcksa av speciellt. Det jag här reagerat på är den form av beteende som ni verkar ha som standard!

Men det är bra att du anser att ert beteende inte är OK!

Kanske man kan se en bättring från idag, då?
    Secrist
    Secrist

Inlägg  Secrist 2013-03-24, 11:51

Dao skrev:
    Secrist skrev:Det är inte ok men om du inte gillar det så kanske det hade varit bättre att starta en tråd emot det och inte en tråd i självömkan eftersom du själv knappast är fri från synd i detta.

Jag startade en tråd om detta! Jag har inte visat någon självömkan, mer än i era fantasier! Den anklagelsen är bara en del av de problem jag tar upp i denna tråden. En form av härskarteknik, så snart man klagar på era beteenden...

Och jag vet att jag då och då går över gränsen. Att en debatt blir het och då och då hamnar under bältet är inget jag förskräcksa av speciellt. Det jag här reagerat på är den form av beteende som ni verkar ha som standard!

Men det är bra att du anser att ert beteende inte är OK!

Kanske man kan se en bättring från idag, då?

Jag brukar faktiskt undvika grova personangrepp. Till skillnad från vissa av dina vänsterpolare.
    Dao
    Dao

Inlägg  Dao 2013-03-24, 11:55

Secrist skrev:Jag brukar faktiskt undvika grova personangrepp. Till skillnad från vissa av dina vänsterpolare.

Ja, du är faktiskt snäppet bättre i DET fallet än exempelvis DMustain, Sniper och vissa andra.

Det som du använder dig mest av är härskarmetoder och allmänna nedvärderingar, dolda i skämtsamma smajlisar. För att inte tala om alla former av förvanskningar av andras åsikter, källor och trådar!

Du förstör minst lika många trådar som de med personangrepp, och du gör det med en arrogans som skrämmmer mig...
    Secrist
    Secrist

Inlägg  Secrist 2013-03-24, 11:57

Dao skrev:
    Secrist skrev:Jag brukar faktiskt undvika grova personangrepp. Till skillnad från vissa av dina vänsterpolare.

Ja, du är faktiskt snäppet bättre i DET fallet än exempelvis DMustain, Sniper och vissa andra.

Det som du använder dig mest av är härskarmetoder och allmänna nedvärderingar, dolda i skämtsamma smajlisar. För att inte tala om alla former av förvanskningar av andras åsikter, källor och trådar!

Du förstör minst lika många trådar som de med personangrepp, och du gör det med en arrogans som skrämmmer mig...

Nåja, att folk inte håller med dig tillhör forumets kärna. Dina arroganta påståenden som "det är ju allmänt känt" etc när du gör konstiga påståenden lämnar ju en del övrigt att önska.

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-21, 21:24