Du förstod inte vad jag skrev i mitt första inlägg och inte ens när jag förklarade i mitt andra inlägg så förstod du. Förmodligen kommer du heller inte förstå nästa mening.F.I.S.T skrev:DirtyDog skrev:Hur tänkte du nu?F.I.S.T skrev:eh ,,,, apropå att inte veta vad en själv skriver, så svarar du på fel meningsmotståndare
Dao skriver ett långt inlägg om hur vi på högerkanten demoniserar er på vänsterkanten. Jag svarar honom genom att citera dig.
Vad är det som du inte begriper? Vad får dig att tro att det är JAG som inte begriper?
he he ... ja det kan inte va lätt för dig att förstå vad du själv skriver. Du skriver "Ja du DAO" i min Quote, vilket för vilken normal människa som helst bara kan uppfattas som att du är fel ute, samtidigt som du i samma andetag pratar om caps, vilket inte heller är riktat till mig
Ja du Dao, du ser hur svårt vissa tycks ha att förstå på vänsterkanten.
@ F.I.S.T
Eftersom jag tydligt angav Dao's NAMN i mitt första inlägg så tror åtminstone JAG att "vilken normal människa som helst" förstod att det var HAN som jag skrev till. Att jag däremot citerade DIG kunde de knappast missat och orsaken till VARFÖR jag citerade dig kan nog "vilken normal människa som helst" begripa. Eftersom du tyvärr inte kan räknas till dessa så får jag givetvis förklara mig ytterligare en gång. Jag citerade dig för att visa för Dao hur hans sympatisörer beskriver sina motståndare. Det var ju trots allt han som tog upp frågan.
Sen, eftersom jag tydligt hade vänt mig till Dao (jag skrev dessutom hans namn) så passade jag på att kommentera hans uttalande "Jag valde att skriva med blå bokstäver något större än normalt, då jag fann det ganska jobbigt att läsa liten svart text på grå bakgrund!" då det var svårt att förstå hur detta underlättade för honom att läsa VÅRA inlägg. Fast han sitter kanske bara och läser sina EGNA inlägg (samtidigt som han smeker sig själv lite)? Jag gav honom därför ett tekniskt tips. Några CAPS nämnde jag dock överhuvudtaget inte.
Är det något mer du undrar över F.I.S.T lille?