Dao skrev:Så ni tycker det är OK att bete sig som ni gör när man debatterar?
Nej, det är inte OK att lipa när man själv beter sig likadant, om det var det du undrade.
Dao skrev:Så ni tycker det är OK att bete sig som ni gör när man debatterar?
lazy skrev:Dao skrev:Så ni tycker det är OK att bete sig som ni gör när man debatterar?
Nej, det är inte OK att lipa när man själv beter sig likadant, om det var det du undrade.
Dao skrev:DMustaine skrev:Gandalf skrev:Då har du ingen aning om vad narcissism är... heller...
Du är faktiskt ett klockrent exempel rörande begreppet, narcissism, ingen som helst psykolog skulle kunna påvisa ett bättre exempel.
Det, tycker jag, finns en förmåga hos vänsteranhängare att alltid beskriva sig som goda empatiska och de är aldrig sena med att lyfta fram det i diskussioner....rätta mig om jag har fel men för oss lite mer till höger är vi inte så förtjusta i att framhäva oss själva?! Vi kan vara lika goda kålsupare att slå ned på våra motståndare verbalt. Ex om jag skulle försöka framhäva mig själv i text här.....det skulle bara kännas...patetiskt!
Ändå gör du det hela tiden..!? Bland andra! Se bara hur era inlägg ser ut i denna tråden!
DMustaine skrev:Jag är säker på att det finns professionell hjälp att få på diagnosen narcissist, bara låta självinsikten spela fritt ett tag så inser du!
Dao skrev:DMustaine skrev:Jag är säker på att det finns professionell hjälp att få på diagnosen narcissist, bara låta självinsikten spela fritt ett tag så inser du!
Narcissism!
Alla "andra" måste "inse" det du "insett"!
Snälla du, ge mig inte numret till din psykolog. Denne verkar ha misslyckats totalt!
DMustaine skrev:Bara den detaljen att ni måste skriva med färgade förstorade bokstäver...vad betyder det? Kanske är även det en indikation på någon defekt ni bär?
Thetaxpayer skrev:DMustaine skrev:Bara den detaljen att ni måste skriva med färgade förstorade bokstäver...vad betyder det? Kanske är även det en indikation på någon defekt ni bär?
Något som jag funderat på också faktiskt.
DMustaine skrev:Dao skrev:DMustaine skrev:Jag är säker på att det finns professionell hjälp att få på diagnosen narcissist, bara låta självinsikten spela fritt ett tag så inser du!
Narcissism!
Alla "andra" måste "inse" det du "insett"!
Snälla du, ge mig inte numret till din psykolog. Denne verkar ha misslyckats totalt!
Alla 'andra' måste 'inse' det du 'insett'! Det är ju med den frenesin du framträder här som om du funnit den helige bägaren! Själv är jag nog försiktig med försöka framstå som den som innehar alla sanningar. En sanning jag dock fäst mig vid är att kommunism är ingen väg framåt, historien har visat det, och jag kommer hävda det framöver..
DMustaine skrev:Bara den detaljen att ni måste skriva med färgade förstorade bokstäver...vad betyder det? Kanske är även det en indikation på någon defekt ni bär?
F.I.S.T skrev:Inget att bry sig om DAO, stora delar av forumhögern har allvarliga personliga problem som yttrar sig på så sätt att de har ett tvångsmässigt beteende som inkluderar personangrepp och verbalt vomerande....
Sen finns det några positiva undantag på den punkten bland forumhögern, och dem debatterar jag ännu med
Dao skrev:lazy skrev:Dao skrev:Så ni tycker det är OK att bete sig som ni gör när man debatterar?
Det är upp till dig om du vill lipa eller inte!
Min undran är mer, om det är så här ni vill ha det?
Vill ni även bli bemötta på detta sättet?
Vill ni ha den form av samhälle?
Secrist skrev:
Nu kanske vi inte ska överdriva.
Dao skrev:
VARFÖR är det så eftersträvansvärt att försöka trycka ner folk - som har andra åsikter, [/color][/size]
Thetaxpayer skrev:DMustaine skrev:Bara den detaljen att ni måste skriva med färgade förstorade bokstäver...vad betyder det? Kanske är även det en indikation på någon defekt ni bär?
Secrist skrev:Nu kanske vi inte ska överdriva.
Secrist skrev:Jag har aldrig hävdat att mina åsikter är någon form av sanning!
Eller hur? Hade du sagt att självinsikt inte är din starka sida så hade jag skrivit under på det.
På tal om att ha en objektiv syn på meningsmotståndare.F.I.S.T skrev:De är lite jämförbara med huliganer på idrottsevenemang, dessa är inte på en enda punkt intresserade av idrott, utan bara att bråka. Så är det tyvärr med stora delar av forumhögern oxå, de är inte intresserade av att diskutera politik, de är här för att sabotera, håna, hota, trycka ner... eftersom det är enda sättet för dem att finna nån slags stimuli. Det är människor utan empati och det resulterar i sånt här beteende.
DirtyDog skrev:På tal om att ha en objektiv syn på meningsmotståndare.F.I.S.T skrev:De är lite jämförbara med huliganer på idrottsevenemang, dessa är inte på en enda punkt intresserade av idrott, utan bara att bråka. Så är det tyvärr med stora delar av forumhögern oxå, de är inte intresserade av att diskutera politik, de är här för att sabotera, håna, hota, trycka ner... eftersom det är enda sättet för dem att finna nån slags stimuli. Det är människor utan empati och det resulterar i sånt här beteende.
Ja du Dao, varför är ni såhär på vänsterkanten? Jag vill bara "försöka" att förstå er.
Sen undrar jag varför du ökar storleken på din EGEN text? Vet du inte vad du själv skriver?
Har du aldrig någonsin försökt med att hålla ned "Ctrl-knappen" samtidigt som du rullar uppåt med scroll-knappen på musen?
Hur fan kan man påstå att det är den svarta texten som är svårläst här?F.I.S.T skrev:Thetaxpayer skrev:DMustaine skrev:Bara den detaljen att ni måste skriva med färgade förstorade bokstäver...vad betyder det? Kanske är även det en indikation på någon defekt ni bär?
Okej, då ska ni få svar. Anledningen är skaparen av AC valde grå bakgrund att skriva på, vilket gör svart text lite sämre. På den punkten önskar jag att AC hade samma typsnitt som "fri debatt"
... då hade jag lätt använt svart liten text.
Hur tänkte du nu?F.I.S.T skrev:eh ,,,, apropå att inte veta vad en själv skriver, så svarar du på fel meningsmotståndare
DirtyDog skrev:Hur fan kan man påstå att det är den svarta texten som är svårläst här?F.I.S.T skrev:Thetaxpayer skrev:DMustaine skrev:Bara den detaljen att ni måste skriva med färgade förstorade bokstäver...vad betyder det? Kanske är även det en indikation på någon defekt ni bär?
Okej, då ska ni få svar. Anledningen är skaparen av AC valde grå bakgrund att skriva på, vilket gör svart text lite sämre. På den punkten önskar jag att AC hade samma typsnitt som "fri debatt"
... då hade jag lätt använt svart liten text.
DirtyDog skrev:Hur tänkte du nu?F.I.S.T skrev:eh ,,,, apropå att inte veta vad en själv skriver, så svarar du på fel meningsmotståndare
Dao skriver ett långt inlägg om hur vi på högerkanten demoniserar er på vänsterkanten. Jag svarar honom genom att citera dig.
Vad är det som du inte begriper? Vad får dig att tro att det är JAG som inte begriper?