Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+9
redalert
lazy
RedMentalCase
Redvictory
DMustaine
F.I.S.T
Regndrottning
Secrist
Dao
13 posters

Dao - Enligt Forumhögern!

lazy
    lazy

Antal inlägg : 12772

Dao - Enligt Forumhögern! - Sida 2 Empty Sv: Dao - Enligt Forumhögern!

Inlägg  lazy 2013-03-22, 01:15

Dao skrev:Så ni tycker det är OK att bete sig som ni gör när man debatterar?

Nej, det är inte OK att lipa när man själv beter sig likadant, om det var det du undrade. Wink
    Dao
    Dao

Antal inlägg : 26567

Inlägg  Dao 2013-03-22, 01:19

lazy skrev:

Nej, det är inte OK att lipa när man själv beter sig likadant, om det var det du undrade. Wink

Det är upp till dig om du vill lipa eller inte!

Min undran är mer, om det är så här ni vill ha det?

Vill ni även bli bemötta på detta sättet?

Vill ni ha den form av samhälle?
    DMustaine
    DMustaine

Antal inlägg : 3914

Inlägg  DMustaine 2013-03-22, 01:21

Dao skrev:
    DMustaine skrev:
    Gandalf skrev:Då har du ingen aning om vad narcissism är... heller...

Du är faktiskt ett klockrent exempel rörande begreppet, narcissism, ingen som helst psykolog skulle kunna påvisa ett bättre exempel.

Det, tycker jag, finns en förmåga hos vänsteranhängare att alltid beskriva sig som goda empatiska och de är aldrig sena med att lyfta fram det i diskussioner....rätta mig om jag har fel men för oss lite mer till höger är vi inte så förtjusta i att framhäva oss själva?! Vi kan vara lika goda kålsupare att slå ned på våra motståndare verbalt. Ex om jag skulle försöka framhäva mig själv i text här.....det skulle bara kännas...patetiskt!

Ändå gör du det hela tiden..!? Bland andra! Se bara hur era inlägg ser ut i denna tråden! Smile

Jag är säker på att det finns professionell hjälp att få på diagnosen narcissist, bara låta självinsikten spela fritt ett tag så inser du!
    Dao
    Dao

Inlägg  Dao 2013-03-22, 01:24

DMustaine skrev:Jag är säker på att det finns professionell hjälp att få på diagnosen narcissist, bara låta självinsikten spela fritt ett tag så inser du!

Narcissism!

Alla "andra" måste "inse" det du "insett"!

Snälla du, ge mig inte numret till din psykolog. Denne verkar ha misslyckats totalt! Smile
    DMustaine
    DMustaine

Inlägg  DMustaine 2013-03-22, 01:37

Dao skrev:
    DMustaine skrev:Jag är säker på att det finns professionell hjälp att få på diagnosen narcissist, bara låta självinsikten spela fritt ett tag så inser du!

Narcissism!

Snälla du, ge mig inte numret till din psykolog. Denne verkar ha misslyckats totalt! Smile

Alla 'andra' måste 'inse' det du 'insett'! Det är ju med den frenesin du framträder här som om du funnit den helige bägaren! Själv är jag nog försiktig med försöka framstå som den som innehar alla sanningar. En sanning jag dock fäst mig vid är att kommunism är ingen väg framåt, historien har visat det, och jag kommer hävda det framöver..
    DMustaine
    DMustaine

Inlägg  DMustaine 2013-03-22, 01:38

Bara den detaljen att ni måste skriva med färgade förstorade bokstäver...vad betyder det? Kanske är även det en indikation på någon defekt ni bär?
    Thetaxpayer

Antal inlägg : 7997

Inlägg  Thetaxpayer 2013-03-22, 01:46

DMustaine skrev:Bara den detaljen att ni måste skriva med färgade förstorade bokstäver...vad betyder det? Kanske är även det en indikation på någon defekt ni bär?

Något som jag funderat på också faktiskt. Suspect
    DMustaine
    DMustaine

Inlägg  DMustaine 2013-03-22, 01:49

Thetaxpayer skrev:
    DMustaine skrev:Bara den detaljen att ni måste skriva med färgade förstorade bokstäver...vad betyder det? Kanske är även det en indikation på någon defekt ni bär?

Jag vet inte vilken effekt de hoppas nå med det men för mig så syns bara dumheten mer!
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Antal inlägg : 17511

Inlägg  F.I.S.T 2013-03-22, 02:14

Inget att bry sig om DAO, stora delar av forumhögern har allvarliga personliga problem som yttrar sig på så sätt att de har ett tvångsmässigt beteende som inkluderar personangrepp och verbalt vomerande....

Sen finns det några positiva undantag på den punkten bland forumhögern, och dem debatterar jag ännu med

Cool
    Dao
    Dao

Inlägg  Dao 2013-03-22, 02:53

DMustaine skrev:
    Dao skrev:

Narcissism!

Alla 'andra' måste 'inse' det du 'insett'! Det är ju med den frenesin du framträder här som om du funnit den helige bägaren! Själv är jag nog försiktig med försöka framstå som den som innehar alla sanningar. En sanning jag dock fäst mig vid är att kommunism är ingen väg framåt, historien har visat det, och jag kommer hävda det framöver..

Jag har aldrig hävdat att man måste "inse" samma saker som jag! Jag har aldrig hävdat att mina åsikter är någon form av sanning!

Du har - även i det inlägget jag här besvarade!
    Dao
    Dao

Inlägg  Dao 2013-03-22, 02:54

Jag valde att skriva med blå bokstäver något större än normalt, då jag fann det ganska jobbigt att läsa liten svart text på grå bakgrund!

Försök inte vara psykolog nu också...
    Dao
    Dao

Inlägg  Dao 2013-03-22, 02:58

F.I.S.T skrev:Inget att bry sig om DAO, stora delar av forumhögern har allvarliga personliga problem som yttrar sig på så sätt att de har ett tvångsmässigt beteende som inkluderar personangrepp och verbalt vomerande....

Sen finns det några positiva undantag på den punkten bland forumhögern, och dem debatterar jag ännu med

Cool

Tycker det bara är så förbannat synd! Det hade varit både trevligt och givande att få höra vad andra egentligen tycker SJÄLVA om de saker som debattera - inte vad de tycker att jag är eller "egentligen" anser!

Jag vet att det finns bra högerdebattörer, liksom att det finns dåliga vänsterdebattörer.

Jag vill bara förstå VARFÖR!!!

VARFÖR är det så eftersträvansvärt att försöka trycka ner folk som har andra åsikter, erfarenheter och insikter än en själv? Varför är det så svårt för vissa att inse att även bland "de Andra", faktiskt kan finnas argument som är värda att beakta? Var finns respekten? Var finns ödmjukheten?

Eller är det så att många lyfter fram sina dåliga sidor på grund av att de kan vara anonyma?

Vill verkligen FÖRSTÅ!!!
    Secrist
    Secrist

Antal inlägg : 32216

Inlägg  Secrist 2013-03-22, 08:22

Dao skrev:
    lazy skrev:

Det är upp till dig om du vill lipa eller inte!

Min undran är mer, om det är så här ni vill ha det?

Vill ni även bli bemötta på detta sättet?

Vill ni ha den form av samhälle?

Nu kanske vi inte ska överdriva.
    Secrist
    Secrist

Antal inlägg : 32216

Dao - Enligt Forumhögern! - Sida 2 Empty Knas

Inlägg  Secrist 2013-03-22, 08:24

Jag har aldrig hävdat att mina åsikter är någon form av sanning!

Eller hur? Hade du sagt att självinsikt inte är din starka sida så hade jag skrivit under på det.
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Inlägg  F.I.S.T 2013-03-22, 09:05

Secrist skrev:
    Nu kanske vi inte ska överdriva.

Nä precis, undvik gärna det Secrist
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Inlägg  F.I.S.T 2013-03-22, 09:13

Dao skrev:
    VARFÖR är det så eftersträvansvärt att försöka trycka ner folk - som har andra åsikter, [/color][/size]

om du tar bort "svansen" på din fråga, så får du en mer adekvat frågeställning för den typ av människor som vräker ur sig här. dvs det är en typ av människa som föder sig själsligt på andras olycka, och frustrationen blir stor, när den tänkta mobbingen inte får önskad effekt.

De är lite jämförbara med huliganer på idrottsevenemang, dessa är inte på en enda punkt intresserade av idrott, utan bara att bråka. Så är det tyvärr med stora delar av forumhögern oxå, de är inte intresserade av att diskutera politik, de är här för att sabotera, håna, hota, trycka ner... eftersom det är enda sättet för dem att finna nån slags stimuli. Det är människor utan empati och det resulterar i sånt här beteende.
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Inlägg  F.I.S.T 2013-03-22, 09:17

Thetaxpayer skrev:

Okej, då ska ni få svar. Anledningen är skaparen av AC valde grå bakgrund att skriva på, vilket gör svart text lite sämre. På den punkten önskar jag att AC hade samma typsnitt som "fri debatt"

... då hade jag lätt använt svart liten text.

Senast ändrad av F.I.S.T den 2013-03-22, 09:22, ändrad totalt 1 gång
    Dao
    Dao

Inlägg  Dao 2013-03-22, 09:21

Secrist skrev:Nu kanske vi inte ska överdriva.

VAD är det jag överdriver??? INGET av det jag nämnt i TS är hämtat från tomma intet! Tråd efter tråd förstörs, då det blir mer pajkastning och sandlådeargumentering, från enskilda debattörer!

Min frågan är bara VARFÖR???

Ni har hävdat att "minsann olika vänsterdebattörer gör sådant också"!

SO WHAT???

Hur kan ni rärrfärdiga era handlingar på att andra gör sådant? Ni hävdar ju hela tiden att individen, oavsett vilken situation denne sitter i, har ett eget ansvar! Har inte ni detta för ERA påhopp?
    Dao
    Dao

Inlägg  Dao 2013-03-22, 09:23

Secrist skrev:Jag har aldrig hävdat att mina åsikter är någon form av sanning!

Eller hur? Hade du sagt att självinsikt inte är din starka sida så hade jag skrivit under på det.

Länka till ett inlägg där jag hävdar sådant!!!

NI tillskriver mig detta, och ni tror på era EGNA lögner!!!

Dock har jag flera gånger skrivit det rakt motsatta, men då svarar någon av er att "vi vet att du inte vet allt", eller liknande.

ÄR det verkligen så här du vill det skall vara?
    DirtyDog
    DirtyDog

Antal inlägg : 5089

Inlägg  DirtyDog 2013-03-22, 10:54

F.I.S.T skrev:De är lite jämförbara med huliganer på idrottsevenemang, dessa är inte på en enda punkt intresserade av idrott, utan bara att bråka. Så är det tyvärr med stora delar av forumhögern oxå, de är inte intresserade av att diskutera politik, de är här för att sabotera, håna, hota, trycka ner... eftersom det är enda sättet för dem att finna nån slags stimuli. Det är människor utan empati och det resulterar i sånt här beteende.
    På tal om att ha en objektiv syn på meningsmotståndare.

Ja du Dao, varför är ni såhär på vänsterkanten? Jag vill bara "försöka" att förstå er.

Sen undrar jag varför du ökar storleken på din EGEN text? Vet du inte vad du själv skriver?
    Har du aldrig någonsin försökt med att hålla ned "Ctrl-knappen" samtidigt som du rullar uppåt med scroll-knappen på musen?
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Inlägg  F.I.S.T 2013-03-22, 10:59

DirtyDog skrev:
    F.I.S.T skrev:De är lite jämförbara med huliganer på idrottsevenemang, dessa är inte på en enda punkt intresserade av idrott, utan bara att bråka. Så är det tyvärr med stora delar av forumhögern oxå, de är inte intresserade av att diskutera politik, de är här för att sabotera, håna, hota, trycka ner... eftersom det är enda sättet för dem att finna nån slags stimuli. Det är människor utan empati och det resulterar i sånt här beteende.
    På tal om att ha en objektiv syn på meningsmotståndare.

Ja du Dao, varför är ni såhär på vänsterkanten? Jag vill bara "försöka" att förstå er.

Sen undrar jag varför du ökar storleken på din EGEN text? Vet du inte vad du själv skriver?
    Har du aldrig någonsin försökt med att hålla ned "Ctrl-knappen" samtidigt som du rullar uppåt med scroll-knappen på musen?

eh ,,,, apropå att inte veta vad en själv skriver, så svarar du på fel meningsmotståndare Shocked
    DirtyDog
    DirtyDog

Inlägg  DirtyDog 2013-03-22, 11:00

F.I.S.T skrev:
    Thetaxpayer skrev:

Okej, då ska ni få svar. Anledningen är skaparen av AC valde grå bakgrund att skriva på, vilket gör svart text lite sämre. På den punkten önskar jag att AC hade samma typsnitt som "fri debatt"

Hur fan kan man påstå att det är den svarta texten som är svårläst här?
    Dao - Enligt Forumhögern! - Sida 2 Vra936
    DirtyDog
    DirtyDog

Inlägg  DirtyDog 2013-03-22, 11:03

F.I.S.T skrev:eh ,,,, apropå att inte veta vad en själv skriver, så svarar du på fel meningsmotståndare Shocked
    Hur tänkte du nu?
    Dao skriver ett långt inlägg om hur vi på högerkanten demoniserar er på vänsterkanten. Jag svarar honom genom att citera dig.
    Vad är det som du inte begriper? Vad får dig att tro att det är JAG som inte begriper? Laughing
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Inlägg  F.I.S.T 2013-03-22, 11:04

DirtyDog skrev:
    F.I.S.T skrev:
    Thetaxpayer skrev:

Hur fan kan man påstå att det är den svarta texten som är svårläst här?
    Dao - Enligt Forumhögern! - Sida 2 Vra936

Att påstå det, är inga som helst svårigheter, det är ju en fråga om tycke och smak. Och man kan lika gärna som att man funderar över varför vissa använder stor stil med färg, undra varför det tycks vara ett problem för er att vi gör vi gör det?
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Inlägg  F.I.S.T 2013-03-22, 11:07

DirtyDog skrev:
    F.I.S.T skrev:eh ,,,, apropå att inte veta vad en själv skriver, så svarar du på fel meningsmotståndare Shocked
    Hur tänkte du nu?
    Dao skriver ett långt inlägg om hur vi på högerkanten demoniserar er på vänsterkanten. Jag svarar honom genom att citera dig.
    Vad är det som du inte begriper? Vad får dig att tro att det är JAG som inte begriper? Laughing

he he ... ja det kan inte va lätt för dig att förstå vad du själv skriver. Du skriver "Ja du DAO" i min Quote, vilket för vilken normal människa som helst bara kan uppfattas som att du är fel ute, samtidigt som du i samma andetag pratar om caps, vilket inte heller är riktat till mig

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-24, 10:05