"Alltså en tyst medveten strategi med
grogrund i just övergrepp av barn."
utveckla.....
grogrund i just övergrepp av barn."
utveckla.....
RedCloud skrev:"Hehe, du var bara TVUNGEN att få in en kommentar om högern där va"
Nja, tvungen och tvungen, jag tycker att en del av högernicken passerat anständighetens gräns när de öppet talar om inskränkningar i våra fri & rättigheter bara för att en del föredrar att ha en annan politisk åsikt än de själva.
F.ö. verkar vi vara överens....kors i taket(!?)
martin7lindgren skrev:Jag har som sagt haft samma mardrömsupplevelse med min yngsta, en hel dag på polishuset halva dagen väntandes medans min dotter förhördes och spelades in, för att sen själv kallas in, mest för information o.s.v?
Men värre ändå var den följande rättsläkar undersökningen, vi kallades till Sacchska Barnsjukhuset där den kände rättsläkaren Jovan Rais höll i utredningen,
Min dotter var alltså bara 5 år då, var livrädd, men när vi kom dit fick jag klä av henne helt naken, ta henne i knät, ta tag i hennes ben och hålla i sär henne
Medans läkaren gick in i henne med en kikare,
Helt klart en av dom värsta upplevelser jag haft, som förälder, när läkaren efter något som känndes som en evighet konstaterade att hon var orörd, rann tårar av glädje på mig, pust...,
Därav stannade det med sexuellt ofredande, ville bara slå ihjäl scoutledaren ärligt talat för det han gjort mot sju småbarn, en 10 årig liten kille var den som råkade värst ut i härvan, då han blivit utsatt för flera fullbordade våldtäkter,
När vi sen kom till rådhuset och rättegången, visade det sig att domstolen ändrat datumet för rättegången av säkerhetskäl, då man var rädd för att någon av oss föräldrar skullr flippa ut, han var redan dömd sen två veckor när vi var där, kanske lika bra det,
Så du ser, och hör Cleopatra att jag och min dotter gjort samma resa som du och din, och när du varit med om det känner du säkert igen dig i min berättelse, vilket nu idag när jag hör din berättelse får mig att förstå att pedofili är vanligare än man kan tro!
Mollgan skrev:Kanske finns ett visst hopp om åtal, ändå.
http://www.gt.se/nyheter/1.1533205/valdtaktsatal-togs-upp-efter-sjalvmord