Eftersom du själv redan kommenterat svaret är din fråga oslagbart dum.ericTheDog skrev:formsvackan skrev:Svaret på den frågan har du fått. Du verkar inte heller själv ha kommit på någon annan samhällsfunktion som du eventuellt skulle kunna innehaRedMentalCase skrev:Frågan kvarstår , hur mycket jobbar jag åt "bankirerna"?
Och svaret var?
+4
RedMentalCase
Vercingetorix
RedCloud
formsvackan
8 posters
Så desarmeras bankbomben
formsvackan- Antal inlägg : 14778
- Inlägg 101
Sv: Så desarmeras bankbomben
ericTheDog- Antal inlägg : 15117
- Inlägg 102
formsvackan skrev:Som sagt, du kontrar alltså med dina fantasier utan att ens ha läst det du tror dig bemöta. Inte konstigt att du då hamnar helsnett för det mestaRedMentalCase skrev:Du kan ju knappast kräva att jag ska läsa igenom allt ditt och kackerlackans svammel,-------------Nästa ledtråd.RedMentalCase skrev: men vad var svaret?
Hur mycket jobbar jag åt " bankirerna" , din pajas?
https://acbladet.swedishforum.se/t54359p45-sa-desarmeras-bankbomben
Bland den sämsta smörjan jag läst. Skriven av ett dagisbarn?
Vi kan konstatera att det ingenstans står hur mycket RMC betalar till bankerna.
- Inlägg 103
formsvackan skrev:Undrar var RMC tog vägen.
Han hade väl viktigare saker för sig.
- Inlägg 104
formsvackan skrev:Ska vi låtsas vara förvånade ?RedCloud skrev:RedMentalCase skrev:Jag drar mig tillbaka och funderar på hur knäpp du kan vara utan att explodera, typ.
a.k.a. ny pottkantssittning för det skånska oraklet....
Hur vore det om du svarade på frågan istället för att länka till en massa svammel?
- Inlägg 105
formsvackan skrev:Eftersom du själv redan kommenterat svaret är din fråga oslagbart dum.ericTheDog skrev:formsvackan skrev:Svaret på den frågan har du fått. Du verkar inte heller själv ha kommit på någon annan samhällsfunktion som du eventuellt skulle kunna innehaRedMentalCase skrev:Frågan kvarstår , hur mycket jobbar jag åt "bankirerna"?
Och svaret var?
Eftersom du aldrig svarat på frågan så kan jag inte ha kommenterat det. Däremot ser vi alla fram emot att skratta åt dig efter ditt råkorkade svar.
- Inlägg 106
Ändå lyckades du kommentera det med "Hittar du på dessa dumheter själv, eller är det kackerlackan som lurar i dig detta?"ericTheDog skrev:Vi kan konstatera att det ingenstans står hur mycket RMC betalar till bankerna.
Läser heller inte du det du kommenterar ? Vad ska det bli av dig och RMC när ni blir stora ?
- Inlägg 107
formsvackan skrev:Ändå lyckades du kommentera det med "Hittar du på dessa dumheter själv, eller är det kackerlackan som lurar i dig detta?"ericTheDog skrev:Vi kan konstatera att det ingenstans står hur mycket RMC betalar till bankerna.
Läser heller inte du det du kommenterar ? Vad ska det bli av dig och RMC när ni blir stora ?
Har du rökt eller blivit senil?
Att jag kommenterat din rappakalja betyder inte att rappakaljan hade någon innehåll av substans.
RedCloud- Antal inlägg : 23039
- Inlägg 108
Har du rökt eller blivit senil?
Att jag kommenterat din rappakalja betyder inte att rappakaljan hade någon innehåll av substans.
trångt på pottkanten, RMC redan där och en till som sitter o flaxar....
- Inlägg 109
Vi tycks ha dåligt inflytande på glinen ....RedCloud skrev:Har du rökt eller blivit senil?
- Inlägg 110
formsvackan skrev:Vi tycks ha dåligt inflytande på glinen ....RedCloud skrev:Har du rökt eller blivit senil?
Och svaret var?
RedMentalCase- Antal inlägg : 12415
- Inlägg 111
formsvackan skrev:Har du lyckats komma underfund med hur mycket du jobbar åt bankirerna ?RedMentalCase skrev:Sluta vara förvånade, försök istället grunna på havsis och annat som mellanstadieelever vet svaret på.
Ni är förvisso 2 gamla vrickade muppar med extrema politiska åsikter, men det är faktiskt inte omöjligt för er att få nån slags minimal insikt om hur världen fungerar, bortom kommunistiska sagor. Ni har chansen att dö lite mindre förvirrade.
Har du hemfallit åt roffes rökvanor eller har du helt tappat det lilla vett du hade?
DU påstod att jag jobbade åt "bankirerna" du har nu 25 ggr fått uppmaningar om att precisera dig.
Kommer du daoren ff och Rolf från samma defekta inavlade genpool eller?
Senast ändrad av RedMentalCase den 2013-02-21, 22:56, ändrad totalt 1 gång
- Inlägg 112
Har du hemfallit åt roffes rökvanor eller har du helt tappat det lilla vett du hade?
Hur mår du skattetjuven Dani ?
- Inlägg 113
Ingen aning om hur dani mår Rolf, men jag mår bra. Själv? rökt på bra idag?
Eller försöker du sluta, därav ditt ovanligt dåliga humör?
100 inlägg om dan skiver du roffan, och i princip bara ren skit som ingen människa bryr sig om.
100 inlägg om dan skiver du roffan, och i princip bara ren skit som ingen människa bryr sig om.
- Inlägg 114
RedMentalCase skrev:Ingen aning om hur dani mår Rolf, men jag mår bra. Själv? rökt på bra idag?
Dani hur mycket har du skattefuskat i dag ?
Dani, Dani, har vi inte sagt att du måste jobba på ditt mindervärdeskomplex ?
Släppa ut lite av ditt hat under terapi ?
- Inlägg 115
"VI" Har det slatt runt i bollen rejält nu Roffe? dyker kanske freedom upp snart?
Du och freedom roffan...
Jag har faktiskt inte jobbat svart idag roffe, vad dani sysslat med har jag ingen aning om, känner ingen med ett så märkligt namn.
Vi får se om jag kan överkompensera svartjobbet imorron istället. Och du roffan, du ska genomlida ännu en meningslös dag förstår jag?
100 inlägg som ingen bryr sig om...
Du och freedom roffan...
Jag har faktiskt inte jobbat svart idag roffe, vad dani sysslat med har jag ingen aning om, känner ingen med ett så märkligt namn.
Vi får se om jag kan överkompensera svartjobbet imorron istället. Och du roffan, du ska genomlida ännu en meningslös dag förstår jag?
- Inlägg 116
RedMentalCase skrev:"VI" Har det slatt runt i bollen rejält nu Roffe? dyker kanske freedom upp snart?
Du och freedom roffan...
Dani Dani, du MÅSTE jobba på ditt mindervärdeskomplex.
- Inlägg 117
RC, var inte så grym. Även du skulle kunna få nervösa besvär om du helt plötsligt insåg att du inte är något annat än en liten arbetsmyra i kapitalets tjänst.RedCloud skrev: du MÅSTE jobba på ditt mindervärdeskomplex.
redalert- Antal inlägg : 13973
- Inlägg 118
formsvackan skrev:RC, var inte så grym. Även du skulle kunna få nervösa besvär om du helt plötsligt insåg att du inte är något annat än en liten arbetsmyra i kapitalets tjänst.RedCloud skrev: du MÅSTE jobba på ditt mindervärdeskomplex.
Ja och just nu är han ju bara en nyttig idiot, liksom du fjollan!
- Inlägg 119
formsvackan skrev:RC, var inte så grym. Även du skulle kunna få nervösa besvär om du helt plötsligt insåg att du inte är något annat än en liten arbetsmyra i kapitalets tjänst.RedCloud skrev: du MÅSTE jobba på ditt mindervärdeskomplex.
Svara på frågan.
- Inlägg 120
Foliet påstår att han redan svarat på frågan, svaret var mellan 0-100%?, eller nåt annat.. ingen fattar vad det fjånet menar längre.
- Inlägg 121
Att du inte kan läsa och förstå är inte samma sak som att "ingen fattar."RedMentalCase skrev:Foliet påstår att han redan svarat på frågan, svaret var mellan 0-100%?, eller nåt annat.. ingen fattar vad det fjånet menar längre.
- Inlägg 122
formsvackan skrev:Att du inte kan läsa och förstå är inte samma sak som att "ingen fattar."RedMentalCase skrev:Foliet påstår att han redan svarat på frågan, svaret var mellan 0-100%?, eller nåt annat.. ingen fattar vad det fjånet menar längre.
För det mesta är det så, och i detta fallet definitivt så.
Ingen fattar vad du lallar om din senile röding.
Men du får gärna svara på frågan, för att roa forum lite mera.
- Inlägg 123
Du är tydligen obegripligt dum. Hur många gånger ska man behöva ge dig länken till det du efterfrågar ?RedMentalCase skrev:formsvackan skrev:Att du inte kan läsa och förstå är inte samma sak som att "ingen fattar."RedMentalCase skrev:Foliet påstår att han redan svarat på frågan, svaret var mellan 0-100%?, eller nåt annat.. ingen fattar vad det fjånet menar längre.
För det mesta är det så, och i detta fallet definitivt så.
Ingen fattar vad du lallar om din senile röding.
Men du får gärna svara på frågan, för att roa forum lite mera.
- Inlägg 124
Du behöver inte länka, du hade kunnat svara på frågan istället.
Du har haft 30 chanser nu.
Obegripligt dum är ju den som länkar till flera forumsidor och kallar det ett svar.
Du har haft 30 chanser nu.
Obegripligt dum är ju den som länkar till flera forumsidor och kallar det ett svar.
- Inlägg 125
Det är betydligt värre att som du koppla in fantasigeneratorn och angripa det du inte ens läst och/eller förståttRedMentalCase skrev: Obegripligt dum är ju den som länkar till flera forumsidor och kallar det ett svar.
Här får du en ledtråd till. 2013-02-18, 19:45