Ja, du borde ju veta.
Abslout, när jag ser dig tolka o läsa mellan raderna inser jag att du lider av minst en diagnos...
Ja, du borde ju veta.
RedCloud skrev:Ja, du borde ju veta.
Abslout, när jag ser dig tolka o läsa mellan raderna inser jag att du lider av minst en diagnos...
Svårt att läsa mellan raderna när du bara skriver en rad.
Secrist skrev:RedCloud skrev:Ja, du borde ju veta.
Regndrottning skrev:Secrist skrev:RedCloud skrev:Ja, du borde ju veta.
Det är sant...
vilket betyder att du är oerhört skicklig, för du lyckas nästan jämt.
Regndrottning skrev:Secrist skrev:RedCloud skrev:Ja, du borde ju veta.
Det är sant...
vilket betyder att du är oerhört skicklig, för du lyckas nästan jämt.
RedCloud skrev:Då kanske det är dumt att håna människor med dyslexi och att kalla folk för förståndshandikappade när de inte håller med dig.
men om jag upplever dig som förståndshandikappad får jag inte kalla dig det då menar du ?
redalert likes this post
ericTheDog skrev:RedCloud skrev:Då kanske det är dumt att håna människor med dyslexi och att kalla folk för förståndshandikappade när de inte håller med dig.
men om jag upplever dig som förståndshandikappad får jag inte kalla dig det då menar du ?
Naturligtvis får du mobba de förståndshandikappade, det säger en hel del om dig.
Secrist skrev:RedCloud skrev:Då kanske det är dumt att håna människor med dyslexi och att kalla folk för förståndshandikappade när de inte håller med dig.
Eftersom jag inte är det så blir det rätt löjligt. Småungar håller på med sånt när de kallar andra för CP-skadade etc. Vuxna människor brukar vara lite mer mogna men det finns väl alla sorter antar jag. Men om det får dig att må bättre så kan jag bjuda på det. Bra va?
redalert likes this post
Roffe med en hjärna som en 8 åring kallar andra förståndshandikappade,
fullt logiskt från en frustrerad och överkörd 8-årings horisont,
så självklart ska Rolf Johansson få lov att kalla andra för förståndshandikappade, bara ut med din frustration, Roffe.
Roffe , 55+ och fortfarande kvar på skolgården där de andra vägrade att leka med honom, konstig redan då
Hon har ju börjat jobba, tokfan.Secrist skrev:RedCloud skrev:Det skulle kunna förklara varför hon tröttnat på att backa upp KP-RC.
Den ENDA som påstår ngt sådant är ju du SDsecrist,och du har inte en susning vad hon tycker eller inte tyckler.
Makalöst vilken liten feg skit du är som drar in henne i det här, men du är antagligen inte större än så.
btw: varför gillar du kvinnlig omskärelse SDsecrist ?
Jag kan bara konstatera att hon slutat att stötta dig som hon gjorde förr. Och med tanke på din nivå i dagsläget där mesta energin ägnas åt grova personangrepp och ett allmänt obstinat beteende så förstår jag henne.
Infra skrev:Hon har ju börjat jobba, tokfan.Secrist skrev:RedCloud skrev:Det skulle kunna förklara varför hon tröttnat på att backa upp KP-RC.
Den ENDA som påstår ngt sådant är ju du SDsecrist,och du har inte en susning vad hon tycker eller inte tyckler.
Makalöst vilken liten feg skit du är som drar in henne i det här, men du är antagligen inte större än så.
Jag kan bara konstatera att hon slutat att stötta dig som hon gjorde förr. Och med tanke på din nivå i dagsläget där mesta energin ägnas åt grova personangrepp och ett allmänt obstinat beteende så förstår jag henne.
Då har man inte som du, tid att sitta härinne 24-7.
Pröva nån gång.
Infra skrev:Hon har ju börjat jobba, tokfan.Secrist skrev:RedCloud skrev:Det skulle kunna förklara varför hon tröttnat på att backa upp KP-RC.
Pröva nån gång.
RedCloud skrev:Infra skrev:Hon har ju börjat jobba, tokfan.Secrist skrev:RedCloud skrev:Det skulle kunna förklara varför hon tröttnat på att backa upp KP-RC.
Pröva nån gång.
det är passerat Infra, SDsecrists sista halmstrå att referera till RD när han ligger under i debatten har pulvriserats redan av just RD. Nu återstår bara lögener och hitte-på för honom för att kunna vara med i debatten.