Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


5 posters

    En sammanfattning av de rödgrönas politk

    Kakmonstret
    Kakmonstret


    Antal inlägg : 4120
    Join date : 09-02-18
    Age : 47

    En sammanfattning av de rödgrönas politk Empty En sammanfattning av de rödgrönas politk

    Inlägg  Kakmonstret 2010-08-23, 23:45

    Clowner på äldreboende
    Könsneutrala toaletter
    Butlers i tunnelbannan
    Frakta varor/gods i tunnelbanan på nätterna

    Hjalmar Branting vrider sig nog i sin grav.


    Senast ändrad av Kakmonstret den 2010-08-23, 23:46, ändrad totalt 1 gång (Orsak för redigering : editerad.)
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    En sammanfattning av de rödgrönas politk Empty Sv: En sammanfattning av de rödgrönas politk

    Inlägg  RedMentalCase 2010-08-23, 23:53

    Kakmonstret skrev:Clowner på äldreboende
    Könsneutrala toaletter
    Butlers i tunnelbannan
    Frakta varor/gods i tunnelbanan på nätterna

    Hjalmar Branting vrider sig nog i sin grav.


    Ja hur länge ska denna potemkinkuliss kunna hålla skenet uppe ?
    Svenska väljare är ju erkänt tröga, men nån måtta får det väl vara.
    Det finns ingen trovärdig opposition idag, det finns inget regeringsalternativ, varför tar inte Alliansens strateger bladet från munnen och sågar hela skiten.
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    En sammanfattning av de rödgrönas politk Empty Sv: En sammanfattning av de rödgrönas politk

    Inlägg  F.I.S.T 2010-08-24, 11:05

    Med andras ord tycker The taxpayer även att denna tråd är startad av en extremist....
    eftersom jag startade tråden "sammanfattning av alliansens politik" so motvikt till denna tråd.....

    ps läs även om min uppfattning om hur vi blir vänster är nödgade att göra på detta forumet för att inte högerspamtaktiken ska vinna så förstår ni Cool
    avatar
    Thetaxpayer


    Antal inlägg : 7997
    Join date : 09-02-18

    En sammanfattning av de rödgrönas politk Empty Sv: En sammanfattning av de rödgrönas politk

    Inlägg  Thetaxpayer 2010-08-24, 11:22

    F.I.S.T skrev:Med andras ord tycker The taxpayer även att denna tråd är startad av en extremist....
    eftersom jag startade tråden "sammanfattning av alliansens politik" so motvikt till denna tråd.....

    ps läs även om min uppfattning om hur vi blir vänster är nödgade att göra på detta forumet för att inte högerspamtaktiken ska vinna så förstår ni Cool




    Nej, Jag är trött på att läsa dina meningslösa trådar. Kakmonstret har ju i alla fall citerat förslag de rödgröna faktiskt sagt.Det gör ju inte du.
    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    En sammanfattning av de rödgrönas politk Empty Sv: En sammanfattning av de rödgrönas politk

    Inlägg  redalert 2010-08-24, 11:25

    Thetaxpayer skrev:
    F.I.S.T skrev:Med andras ord tycker The taxpayer även att denna tråd är startad av en extremist....
    eftersom jag startade tråden "sammanfattning av alliansens politik" so motvikt till denna tråd.....

    ps läs även om min uppfattning om hur vi blir vänster är nödgade att göra på detta forumet för att inte högerspamtaktiken ska vinna så förstår ni Cool




    Nej, Jag är trött på att läsa dina meningslösa trådar. Kakmonstret har ju i alla fall citerat förslag de rödgröna faktiskt sagt.Det gör ju inte du.

    Nej fisten lägger bara åsikter som ingen har uttryckt i knät på dem!

    En mer självgod och narcistisk person får man leta efter, ja det skulle i så fall vara theward! affraid
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    En sammanfattning av de rödgrönas politk Empty Sv: En sammanfattning av de rödgrönas politk

    Inlägg  F.I.S.T 2010-08-24, 11:28

    Thetaxpayer skrev:
    F.I.S.T skrev:Med andras ord tycker The taxpayer även att denna tråd är startad av en extremist....
    eftersom jag startade tråden "sammanfattning av alliansens politik" so motvikt till denna tråd.....

    ps läs även om min uppfattning om hur vi blir vänster är nödgade att göra på detta forumet för att inte högerspamtaktiken ska vinna så förstår ni Cool




    Nej, Jag är trött på att läsa dina meningslösa trådar. Kakmonstret har ju i alla fall citerat förslag de rödgröna faktiskt sagt.Det gör ju inte du.

    Så sänkta skatter är inget som alliansen står för detta val, och stått för valet före det, och valet före det, och valet före det, och valet före det, och valet före det, och valet före det, och valet före det, och valet före det, och valet före det, och valet före det, och valet före det, och valet före det, och valet före det, ???

    dvs typ alltid
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    En sammanfattning av de rödgrönas politk Empty Sv: En sammanfattning av de rödgrönas politk

    Inlägg  F.I.S.T 2010-08-24, 11:30

    och om du är trött på att läsa mina trådar.... logga ut !! ... ingen tvingar dig att sitta vid datorn Very Happy
    Kakmonstret
    Kakmonstret


    Antal inlägg : 4120
    Join date : 09-02-18
    Age : 47

    En sammanfattning av de rödgrönas politk Empty Sv: En sammanfattning av de rödgrönas politk

    Inlägg  Kakmonstret 2010-08-24, 11:33

    Man kan ju också lägga till att Peter Eriksson öppnade för att börja diskutera om att tillåta månggifte i P1:s intervju med partiledarna.

    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    En sammanfattning av de rödgrönas politk Empty Sv: En sammanfattning av de rödgrönas politk

    Inlägg  F.I.S.T 2010-08-24, 11:34

    Kakmonstret skrev:Man kan ju också lägga till att Peter Eriksson öppnade för att börja diskutera om att tillåta månggifte i P1:s intervju med partiledarna.


    Men det är väl bra om folk får idka månggifte i P1:s intervju ??
    avatar
    Thetaxpayer


    Antal inlägg : 7997
    Join date : 09-02-18

    En sammanfattning av de rödgrönas politk Empty Sv: En sammanfattning av de rödgrönas politk

    Inlägg  Thetaxpayer 2010-08-24, 11:48

    F.I.S.T skrev:och om du är trött på att läsa mina trådar.... logga ut !! ... ingen tvingar dig att sitta vid datorn Very Happy




    Nej jag nöjer mig nogmed att kommentera idiotierna i dem. Logga ut gör jag när jag känner för det. Om nu du inte känner Admin och vill stänga av mig.
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    En sammanfattning av de rödgrönas politk Empty Sv: En sammanfattning av de rödgrönas politk

    Inlägg  RedMentalCase 2010-08-24, 11:50

    Kakmonstret skrev:Man kan ju också lägga till att Peter Eriksson öppnade för att börja diskutera om att tillåta månggifte i P1:s intervju med partiledarna.


    Men nu får väl ändå folk vakna !
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    En sammanfattning av de rödgrönas politk Empty Sv: En sammanfattning av de rödgrönas politk

    Inlägg  F.I.S.T 2010-08-24, 12:33

    Thetaxpayer skrev:
    F.I.S.T skrev:och om du är trött på att läsa mina trådar.... logga ut !! ... ingen tvingar dig att sitta vid datorn Very Happy




    Nej jag nöjer mig nogmed att kommentera idiotierna i dem. Logga ut gör jag när jag känner för det. Om nu du inte känner Admin och vill stänga av mig.

    Jag har inte sett dig kommentera "extremisten" Kakmonstret .... och däremot kommenterar du ju mycket riktigt dig själv Cool

    Sponsored content


    En sammanfattning av de rödgrönas politk Empty Sv: En sammanfattning av de rödgrönas politk

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-17, 10:17