Infra skrev:Din politiska självinsikt räcker tydligen inte till för att inse att du är en "Nationell". Nationella, förstår du valpen, är vad SD:arna kallar sig.
Jasså, och vad kallar sig Nationaldemokraterna då?
Om du går in på
http://www.nationell.nu/ så hittar du väl bara åsikter som passar ihop med dina? De är ju också helt förblindade i sitt hat av judar. Passar det in på mig anser du?
Infra skrev:
Du visar tydligt att du är zionist, gång efter annan. Alla dina inlägg och ditt stöd för zionismen visar att du är nationell.
Men alla som har en iQ högre än en fiskmås vet ju att Sveriges "Nationella" hatar allt vad judar står för. Hur kan ens en efterbliven hjärna som din göra en koppling till sionismen?
Infra skrev:Nationell är man då man inskränkt klamrar sig fast vi den egna staten eller åtminstone en stat i taget, och vill vända ryggen åt statliga sammanslutningar av FN:s sort.
Syftar du på begreppet "Nationalist"? Nationell är någon eller något som tillhör en nation (Enligt Wikipedia då alltså). Detta omfattar nog hela jordens befolkning, eller hur?
Infra skrev:Det är därför förstår du valpen, som SD vill gå ur EU. En som således avisar nationellt samarbete på bilateral eller mellanstatlig nivå är per definition nationell.
Nu har du fel igen!
Infra skrev:Du är nationell! därför stödjer du också zionismen. Ingen beblandning här, inte!
Ingen beblandning? Nog för att du blandar bort korten här men vad för sorts beblandning är det som du syftar på nu? När var jag emot beblandning och isåfall vilken sort då, groggar eller människor från olika etniskt ursprung? Du menar att jag är emot judar eftersom de inte har samma etniska ursprung som mig då deras ursprung är i mellan-östern?
Infra skrev:Hängde ändalykten med eller blev det för mycket?
Ingen kan nog hänga med i ditt efterblivna pladder. Klart är att du inte gillar mig och det värsta skällsord som du kan hitta på är "Nationell"?
Som jag skrev tidigare, vore inte rasist, fascist eller nazist ett tydligare skällsord även om det blir lika fel då det är du som har mest gemensamt med dessa grupperingar?
Att bemöta mina argument var visst för besvärligt för dig?