Dao skrev:R.O.F.L skrev:Den arabiska våren har blivit till en arabisk vinter...
Det finns inga ständiga vårar! Har du inte hört det?
Men vad kommer efter vinter..?
Arabisk vår2.0, denna gång med statsapparater som kollapsar?
Dao skrev:R.O.F.L skrev:Den arabiska våren har blivit till en arabisk vinter...
R.O.F.L skrev:Dao skrev:R.O.F.L skrev:Den arabiska våren har blivit till en arabisk vinter...
Arabisk vår2.0, denna gång med statsapparater som kollapsar?
Får jag själv bestämma vad jag tycker är bra?lazy skrev:Flera av de som var med och startade revolutionen har tvingats lämna Egyptien, Infra tycker det är bra, vad finns det mer att säga?
Infra skrev:Får jag själv bestämma vad jag tycker är bra?lazy skrev:Flera av de som var med och startade revolutionen har tvingats lämna Egyptien, Infra tycker det är bra, vad finns det mer att säga?
Secrist skrev:Infra skrev:Får jag själv bestämma vad jag tycker är bra?lazy skrev:Flera av de som var med och startade revolutionen har tvingats lämna Egyptien, Infra tycker det är bra, vad finns det mer att säga?
Detta kanske?
Inte alls.Secrist skrev:Infra skrev:Får jag själv bestämma vad jag tycker är bra?lazy skrev:Flera av de som var med och startade revolutionen har tvingats lämna Egyptien, Infra tycker det är bra, vad finns det mer att säga?
Detta kanske?
Secrist skrev:Infra skrev:Får jag själv bestämma vad jag tycker är bra?lazy skrev:Flera av de som var med och startade revolutionen har tvingats lämna Egyptien, Infra tycker det är bra, vad finns det mer att säga?
Detta kanske?
Dao skrev:Secrist skrev:Infra skrev:Får jag själv bestämma vad jag tycker är bra?lazy skrev:Flera av de som var med och startade revolutionen har tvingats lämna Egyptien, Infra tycker det är bra, vad finns det mer att säga?
Detta kanske?
Gudars vad korkat!!!
Skämtet fungerar ganska bra omvänt - bilderna passar in i mönstret för den bild som islamofoberna vill VISA om islam!
Lite som "djävulens advokat"...
Secrist skrev:Dao skrev:Secrist skrev:Infra skrev:Får jag själv bestämma vad jag tycker är bra?lazy skrev:Flera av de som var med och startade revolutionen har tvingats lämna Egyptien, Infra tycker det är bra, vad finns det mer att säga?
Detta kanske?
Gudars vad korkat!!!
Skämtet fungerar ganska bra omvänt - bilderna passar in i mönstret för den bild som islamofoberna vill VISA om islam!
Vi pratar om personer som vill slakta folk för en satirisk skämtteckning.
Dao skrev:Secrist skrev:Dao skrev:Secrist skrev:Infra skrev:Får jag själv bestämma vad jag tycker är bra?lazy skrev:Flera av de som var med och startade revolutionen har tvingats lämna Egyptien, Infra tycker det är bra, vad finns det mer att säga?
Detta kanske?
Gudars vad korkat!!!
Nej, ni pratar om islam! Er korkade skämtteckning handlade OCKSÅ om detta. Inte något om att den första reaktionen absolut inte var våldsam, tvärt om. Och att den VANLIGASTE reaktionen var antingen likgiltighet eller ogillande utan något hot eller våld inlagt. Inget om hoten och trackasserierna MOT muslimer, främst i Danmark, på grund av denna "affären", eller ens om relevansen i det lilla plakat som de självgoda "västerlänningarna" trycker mot "Mr Muhammeds" ansikte.
Ni talar om vad islam är, vad muslimer tycker och utsrålar att ni själva är helt oskyldiga betraktare!
Bilden är ett skämt om era fördomar.
Och Lazy smilade denna, i vanlig ordning...
Ni får mig att SKÄMMAS att vara svensk!!!
Tja, om det inte passar så finns det massvis av andra länder du kan låta flyttlasset gå till. Vad sägs om Somalia? Du kan ju söka tröst hos al-shabab.
RedCloud skrev:Tja, om det inte passar så finns det massvis av andra länder du kan låta flyttlasset gå till. Vad sägs om Somalia? Du kan ju söka tröst hos al-shabab.
Du har ingen botten va, ditt lögnaktiga äckel.
Mår du inte bra?
HRW kritiserar arabvårens vinnare
London. Regeringar som kom till makten i samband med arabiska vårens protester har inte lyckats leva upp till grundläggande mänskliga rättigheter som yttrande- och religionsfrihet, skriver människorättsorganisationen Human Rights Watch (HRW) i sin årliga rapport.
– Det är en olycklig trend att regeringar runtom i regionen tystar kritik mot dem, rättsväsendet eller religion, säger HRW:s chef Kenneth Roth på en presskonferens.
Roth kritiserar bland annat Egyptens nya konstitution och styret i Libyen och Tunisien.
RedCloud skrev:Mår du inte bra?
har liksom tröttnat ur på din äckliga "debatteknik"....
Secrist skrev:Dao skrev:Secrist skrev:Dao skrev:Secrist skrev:Infra skrev:Får jag själv bestämma vad jag tycker är bra?lazy skrev:Flera av de som var med och startade revolutionen har tvingats lämna Egyptien, Infra tycker det är bra, vad finns det mer att säga?
Detta kanske?
Gudars vad korkat!!!
Nej, ni pratar om islam! Er korkade skämtteckning handlade OCKSÅ om detta. Inte något om att den första reaktionen absolut inte var våldsam, tvärt om. Och att den VANLIGASTE reaktionen var antingen likgiltighet eller ogillande utan något hot eller våld inlagt. Inget om hoten och trackasserierna MOT muslimer, främst i Danmark, på grund av denna "affären", eller ens om relevansen i det lilla plakat som de självgoda "västerlänningarna" trycker mot "Mr Muhammeds" ansikte.
Ni talar om vad islam är, vad muslimer tycker och utsrålar att ni själva är helt oskyldiga betraktare!
Tja, om det inte passar så finns det massvis av andra länder du kan låta flyttlasset gå till. Vad sägs om Somalia? Du kan ju söka tröst hos al-shabab.
Dao skrev:Secrist skrev:Dao skrev:Secrist skrev:Infra skrev:Får jag själv bestämma vad jag tycker är bra?lazy skrev:Flera av de som var med och startade revolutionen har tvingats lämna Egyptien, Infra tycker det är bra, vad finns det mer att säga?
Detta kanske?
Gudars vad korkat!!!
lazy skrev:Dao skrev:Secrist skrev:Dao skrev:Secrist skrev:Infra skrev:Får jag själv bestämma vad jag tycker är bra?lazy skrev:Flera av de som var med och startade revolutionen har tvingats lämna Egyptien, Infra tycker det är bra, vad finns det mer att säga?
Detta kanske?
Gudars vad korkat!!!
Munir Awad är 31 år gammal. Han är född i landet Libanon i Mellanöstern, men är numera svensk medborgare sedan många år.
En domstol i vårt grannland Danmark kom idag fram till att Munir Awad är skyldig till att ha planerat att mörda danska journalister. Det brottet räknas som ett terrorbrott.
Polisen hittade flera bevis för att männen planerade att mörda journalister på den danska tidningen Jyllandsposten i Köpenhamn.
Anledningen till att männen ville attackera just Jyllandsposten är att den tidningen tidigare har visat bilder på islams profet Muhammed. Bilderna är ganska elaka för Muhammed ser oftast ond eller löjlig ut på de här teckningarna.
Babysteps från SR för att visa på det viktigaste i den här härvan och det är inte att Munir är svensk eller "privat uttolkare" av islam utan att han faktiskt varit med om att planera mord för en sketen teckning och, ja, lazy smajlar igen..
http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=493&artikel=5421645
Secrist skrev:Tja, om det inte passar så finns det massvis av andra länder du kan låta flyttlasset gå till. Vad sägs om Somalia? Du kan ju söka tröst hos al-shabab.
Sniperace skrev:och nu startar andra kampanj mot dessa
http://www.aftonbladet.se/senastenytt/ttnyheter/utrikes/article16162826.ab
HRW kritiserar arabvårens vinnare
London. Regeringar som kom till makten i samband med arabiska vårens protester har inte lyckats leva upp till grundläggande mänskliga rättigheter som yttrande- och religionsfrihet, skriver människorättsorganisationen Human Rights Watch (HRW) i sin årliga rapport.
– Det är en olycklig trend att regeringar runtom i regionen tystar kritik mot dem, rättsväsendet eller religion, säger HRW:s chef Kenneth Roth på en presskonferens.
Roth kritiserar bland annat Egyptens nya konstitution och styret i Libyen och Tunisien.
Vilka hemska rasister, islamofober och demokratiförnekare
Dao skrev:lazy skrev:Dao skrev:Secrist skrev:Dao skrev:Secrist skrev:Infra skrev:Får jag själv bestämma vad jag tycker är bra?lazy skrev:Flera av de som var med och startade revolutionen har tvingats lämna Egyptien, Infra tycker det är bra, vad finns det mer att säga?
Detta kanske?
Gudars vad korkat!!!
Munir Awad är 31 år gammal. Han är född i landet Libanon i Mellanöstern, men är numera svensk medborgare sedan många år.
En domstol i vårt grannland Danmark kom idag fram till att Munir Awad är skyldig till att ha planerat att mörda danska journalister. Det brottet räknas som ett terrorbrott.
Polisen hittade flera bevis för att männen planerade att mörda journalister på den danska tidningen Jyllandsposten i Köpenhamn.
Anledningen till att männen ville attackera just Jyllandsposten är att den tidningen tidigare har visat bilder på islams profet Muhammed. Bilderna är ganska elaka för Muhammed ser oftast ond eller löjlig ut på de här teckningarna.
Babysteps från SR för att visa på det viktigaste i den här härvan och det är inte att Munir är svensk eller "privat uttolkare" av islam utan att han faktiskt varit med om att planera mord för en sketen teckning och, ja, lazy smajlar igen..
http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=493&artikel=5421645
Och denne Munir är "islam"?
Ja, du verkar vara som lyckligast när du kommer med dumheter...
Dao skrev:Secrist skrev:Tja, om det inte passar så finns det massvis av andra länder du kan låta flyttlasset gå till. Vad sägs om Somalia? Du kan ju söka tröst hos al-shabab.
Tack och lov representerar sådana som du inte Sverige, så jag behöver inte åka någonstans! Ni är liksom i minoritet, än så länge...
RedCloud skrev:Mår du inte bra?
Kan bara hålla med. SD-Secrists debatteknik gör en sannerligen spyfärdig.RedCloud skrev:Mår du inte bra?
lazy skrev:Flera av de som var med och startade revolutionen har tvingats lämna Egyptien, Infra tycker det är bra, vad finns det mer att säga?