Sniperace 2013-02-06, 20:54
Dao skrev: Sniperace skrev:Du menar att inte bry sig om mohammeds eventuella pedofildrag?att inte bry mig om att det i menaländerna accepteras och uppmuntras genom lagar osv? att det godkänns som rätt och riktigt för att mohammed gjorde det?
JAg förtsår om du vill sopa detta under mattan, för det är graverande mot dessa fanatiska islamister, men jag förstår inte att du stöder det om inte ........
Du har svårt med detta att tänka ibland, va?
1 Det finns ingen självklar fakta som säkert visar att Mohammed var pedofil.
2 Många hävdar detta ändå, även muslimer - och du.
3 Att klargöra detta är INTE att godkänna pedofili någonstan! Ej heller att "sopa under mattan"!
4 Islamister betyder bara "politisk islam", och kan alltså inte generaliseras så som du gör.
Nu har jag PUNKTAT det jag skriver, så du kanske kan för en gång skull klara av att utgå från vad jag skriver. Föälj siffrorna 1-4 och besvara de kommentarer jag här gör. Försök att låta bli att fylla i en massa antagande, och sluta att skriva vad jag tycker eller tror, så kanske du får till det denna gång!
Jodå det finns klara fakta som visar på detta allt enligt muslimer och muslimska LÄRDE
och dessa har samma rätt att hävda detta som att du hävdar motsatsen.
Och jodå, det innebär visst att sopa under mattan genom att bara helt utan något påstå att så var det inte....
och politisk ismal har överallt inneburit förtryck, för som sagt ännu har du inte visat på ett enda land som anses styrt av islam som inte är diktatur och förtryckarstat där de som lämnar islam som tro riskerar livet osv osv.
Sedan har vi en rolig sak, du reasgerar inte alls över deras åldersskillnad, men var du inte en av dem som förfasades över amerikanen som gifte sig med en kvinna som var 24 år och han mycket äldre, och förfasades över hans rikedom osv?
då var väl mohammed värre *asg*
Senast ändrad av Sniperace den 2013-02-06, 21:01, ändrad totalt 1 gång