Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+8
Thetaxpayer
F.I.S.T
Infra
RedCloud
Dao
redalert
Sniperace
Secrist
12 posters

    Läxade upp dotterns mobbare – dömdes

    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Läxade upp dotterns mobbare – dömdes - Sida 7 Empty Sv: Läxade upp dotterns mobbare – dömdes

    Inlägg  RedCloud 2013-01-28, 11:48

    VArför skulle någon ge sig på barnen

    Du kan inte ge nån 100% garanti för att så inte sker......kom ihåg att du, om det händer nåt, är medskyldig. Hoppas du är stolt...
    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    Läxade upp dotterns mobbare – dömdes - Sida 7 Empty Sv: Läxade upp dotterns mobbare – dömdes

    Inlägg  redalert 2013-01-28, 11:56

    Vem försöker han lura, assholet rc? Shocked Evil or Very Mad
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Läxade upp dotterns mobbare – dömdes - Sida 7 Empty Sv: Läxade upp dotterns mobbare – dömdes

    Inlägg  RedCloud 2013-01-28, 11:57

    Vem försöker han lura, assholet rc?

    Look look, Blueheaven debatterar ÄNTLIGEN !!!!
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Läxade upp dotterns mobbare – dömdes - Sida 7 Empty Sv: Läxade upp dotterns mobbare – dömdes

    Inlägg  RedCloud 2013-01-28, 11:59

    Moraliskt riktigt vore om du plockade bort länken och skämdes en smula sniper.
    Jag tror inte du vill se ett samhälle med folk som tar lagen i egna händer, hänger ut folk och hoppas på fotsoldater ska göra jobbet.

    Eller så vill du det....

    Efter att ha läst domen..."tagit tag i armen" är ju det minsta killen gjort.
    Dödshotat, tagit stryptag, kommit med rasistiska tillmälen.

    Förstår att du vill stötta någon sådan med ekonomiska bidrag.....

    btw: jag känner åklagaren
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Läxade upp dotterns mobbare – dömdes - Sida 7 Empty Sv: Läxade upp dotterns mobbare – dömdes

    Inlägg  F.I.S.T 2013-01-28, 12:15

    Sniper är ute på hal is här.

    Att känna viss förståelse för faderns reaktion, som kan betecknas som mänsklig är en sak

    Att vädra åsikter om lärarnas maktlöshet inför sådana situationer är en sak

    Att diskutera och föreslå lösningar via lagar eller skolsystemet kontra föräldraansvar är en grej...

    Men att som Sniper tangera på att agera Vigilante är självklart något jag inte stödjer.
    Men det finns tydligen inom högerrörelsen många sådana åsikter, att tex våld är bra, bara "rätt personer använder det"
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Läxade upp dotterns mobbare – dömdes - Sida 7 Empty Sv: Läxade upp dotterns mobbare – dömdes

    Inlägg  Sniperace 2013-01-28, 12:33

    F.I.S.T skrev:Sniper är ute på hal is här.

    Att känna viss förståelse för faderns reaktion, som kan betecknas som mänsklig är en sak

    Att vädra åsikter om lärarnas maktlöshet inför sådana situationer är en sak

    Att diskutera och föreslå lösningar via lagar eller skolsystemet kontra föräldraansvar är en grej...

    Men att som Sniper tangera på att agera Vigilante är självklart något jag inte stödjer.
    Men det finns tydligen inom högerrörelsen många sådana åsikter, att tex våld är bra, bara "rätt personer använder det"

    Vigilant genom att se till att folk får läsa en OFFENTLIG handling?

    nej, jag uppmanar ingen att på något sätt ta till våld, och att de som anser att mannen ska ha stöd får detta genom penningbidrag att betala skadeståndet.

    Här är ett utmärkt sätt att allmänheten får läsa igenom detta och bilda en egen uppfattning.

    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Läxade upp dotterns mobbare – dömdes - Sida 7 Empty Sv: Läxade upp dotterns mobbare – dömdes

    Inlägg  Sniperace 2013-01-28, 12:35

    RedCloud skrev:Moraliskt riktigt vore om du plockade bort länken och skämdes en smula sniper.
    Jag tror inte du vill se ett samhälle med folk som tar lagen i egna händer, hänger ut folk och hoppas på fotsoldater ska göra jobbet.

    Eller så vill du det....

    Efter att ha läst domen..."tagit tag i armen" är ju det minsta killen gjort.
    Dödshotat, tagit stryptag, kommit med rasistiska tillmälen.

    Förstår att du vill stötta någon sådan med ekonomiska bidrag.....

    btw: jag känner åklagaren

    Ja, då kan ju DU dra den slutsatsen att INTE stötta honom, liksom andra som läser domen.
    Alla får då rätten att själva avgöra på ett annat sätt än att den inte synts och allt fördolts.
    mao är det väl bra att det är öppenhet
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Läxade upp dotterns mobbare – dömdes - Sida 7 Empty Sv: Läxade upp dotterns mobbare – dömdes

    Inlägg  RedCloud 2013-01-28, 12:39

    anser att mannen ska ha stöd får detta genom penningbidrag att betala skadeståndet.

    en man som tar struptag, dödshotar ungdomar och kommer med rasistiska tillmälen ?

    Tja vi har olika förebilder här i livet,,,,,
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Läxade upp dotterns mobbare – dömdes - Sida 7 Empty Sv: Läxade upp dotterns mobbare – dömdes

    Inlägg  Sniperace 2013-01-28, 12:45

    RedCloud skrev:
    anser att mannen ska ha stöd får detta genom penningbidrag att betala skadeståndet.

    en man som tar struptag, dödshotar ungdomar och kommer med rasistiska tillmälen ?

    Tja vi har olika förebilder här i livet,,,,,

    Tjaaa, har dottern mobbats av dessa och inte får någon hjälp förstår jag mannens frustration och agerande att han handlat överilat, jag tror inte han gör om det?
    kanske måste man i detta fall se till bakomliggande orsaker och orsak/verkan
    vi vet ex inte hur dessa uppförde sig emot honom, de kaxade kanske istället för att försöka förklara varför osv...
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Läxade upp dotterns mobbare – dömdes - Sida 7 Empty Sv: Läxade upp dotterns mobbare – dömdes

    Inlägg  Dao 2013-01-28, 13:19

    Man årgärdar inte mobbing genom att mobba mobbarna!

    När skall forumhögern lära sig detta enkla?
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Läxade upp dotterns mobbare – dömdes - Sida 7 Empty Sv: Läxade upp dotterns mobbare – dömdes

    Inlägg  Sniperace 2013-01-28, 13:30

    Dao skrev:Man årgärdar inte mobbing genom att mobba mobbarna!

    När skall forumhögern lära sig detta enkla?

    Vem har sagt att mobbare ska mobbas, jag tror de flesta vill att mobbingen ska stoppas, men visst det KAN kanske vara rätt att en mobbare får känna på själv vad han eller hon sysslat med, men det är inget jag rekommenderar
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Läxade upp dotterns mobbare – dömdes - Sida 7 Empty Sv: Läxade upp dotterns mobbare – dömdes

    Inlägg  Secrist 2013-01-28, 14:51

    Dao skrev:Man årgärdar inte mobbing genom att mobba mobbarna!

    När skall forumhögern lära sig detta enkla?

    Och man åtgärdar inte problemet genom att dalta och tycka synd om mobbarna.
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Läxade upp dotterns mobbare – dömdes - Sida 7 Empty Sv: Läxade upp dotterns mobbare – dömdes

    Inlägg  F.I.S.T 2013-01-28, 16:03

    Sniperace skrev:
    Dao skrev:Man årgärdar inte mobbing genom att mobba mobbarna!

    När skall forumhögern lära sig detta enkla?

    Vem har sagt att mobbare ska mobbas, jag tror de flesta vill att mobbingen ska stoppas, men visst det KAN kanske vara rätt att en mobbare får känna på själv vad han eller hon sysslat med, men det är inget jag rekommenderar

    Men det är ju precis det du rekommenderar, mobbing stoppar du inte på det viset du agerar nu. Mobbing stoppas genom vaket föräldraskap, ickevåldsprincip, lagföring av brott,bättre skolmiljö, mindre utanförskap, bättre integration... gemenskap
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Läxade upp dotterns mobbare – dömdes - Sida 7 Empty Sv: Läxade upp dotterns mobbare – dömdes

    Inlägg  F.I.S.T 2013-01-28, 16:03

    Secrist skrev:
    Dao skrev:Man årgärdar inte mobbing genom att mobba mobbarna!

    När skall forumhögern lära sig detta enkla?

    Och man åtgärdar inte problemet genom att dalta och tycka synd om mobbarna.

    vad innebär "dalta" för dig i detta exempel ?
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Läxade upp dotterns mobbare – dömdes - Sida 7 Empty Sv: Läxade upp dotterns mobbare – dömdes

    Inlägg  Sniperace 2013-01-28, 16:27

    F.I.S.T skrev:
    Sniperace skrev:
    Dao skrev:Man årgärdar inte mobbing genom att mobba mobbarna!

    När skall forumhögern lära sig detta enkla?

    Vem har sagt att mobbare ska mobbas, jag tror de flesta vill att mobbingen ska stoppas, men visst det KAN kanske vara rätt att en mobbare får känna på själv vad han eller hon sysslat med, men det är inget jag rekommenderar

    Men det är ju precis det du rekommenderar, mobbing stoppar du inte på det viset du agerar nu. Mobbing stoppas genom vaket föräldraskap, ickevåldsprincip, lagföring av brott,bättre skolmiljö, mindre utanförskap, bättre integration... gemenskap
    hur mobbar jag genom at förstå fsderns reaktion och att jag lade ut domen så läsare själva kan avgöra om de vill stötta fadern?


    inte någonstans har jag skrivit att man ska göra annat än just stötta fadern ekonomist om man vill detta eftrt att ha läst domen.


    det är raka rör och öppenhet inget annat
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Läxade upp dotterns mobbare – dömdes - Sida 7 Empty Sv: Läxade upp dotterns mobbare – dömdes

    Inlägg  Secrist 2013-01-28, 17:30

    F.I.S.T skrev:
    Secrist skrev:
    Dao skrev:Man årgärdar inte mobbing genom att mobba mobbarna!

    När skall forumhögern lära sig detta enkla?

    Och man åtgärdar inte problemet genom att dalta och tycka synd om mobbarna.

    vad innebär "dalta" för dig i detta exempel ?

    Att inte sätta ner foten och säga åt dem att uppföra sig som folk. Utan det ska förstås och tyckas synd om. Inte sällan har lärare antytt till mobbingoffer att de själva har en skuld i det hela.
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    Läxade upp dotterns mobbare – dömdes - Sida 7 Empty Sv: Läxade upp dotterns mobbare – dömdes

    Inlägg  SiP 2013-01-28, 17:44

    Dao skrev:
    SiP skrev:
    Dao skrev:
    Secrist skrev:Ja, självklart skulle han undersöka varför de mobbade hans dotter för antagligen är det väldigt synd om dem. Rolling Eyes

    Han tog lagen i egna händer, och förvärrade situationen för sin dotter! Vill man komma åt mobbing och liknande problem, finns det redan gott om vägar att gå som innebär en hållbar lösning på problemen!

    Ja dessa mobbingoffers anhöriga tycker säkert att dina "vägar" och "lösningar" funkar klockrent..

    http://sv.wikipedia.org/wiki/M%C3%A5ns_Jenninger

    http://www.expressen.se/nyheter/michaela-14-ar-tog-sitt-liv/

    http://www.svt.se/nyheter/regionalt/sydnytt/mobbad-elev-tog-sitt-liv-skarp-kritik-mot-lomma

    Ja, dessa hade säkert varit nöjdare med konstruktivare lösningar. Nu tvingas de tjäna som exempel på din groteska instängdhet. Att du inte skäms människa? De är döda nu, det finns inga att mobba mer!!! Låt dem vila i frid!!

    Tycker nog att det är du som skall skämmas, du förespråkar andra vägar och lösningar som uppenbarligen inte funkar, vi har en lärarkår där ett antal hellre vänder ryggen till och "inte ser" vad som försigår i deras skola på grund av ren lathet, därtill kommer det rektorer som bara ser elevtappet om det skulle framkomma att det föreligger mobbing på deras skola och därför förenar sig med lärarna i "ser vi inte så händer det inte" strategi.

    Och dessa stackars offer är döda på grund av att de anhöriga satte sin tilltro till ett system som bygger på dina grunder, ett system som om det funkat antagligen hade räddat ett flertal av dessa, men att det sitter så djävla blinda idioter som du själv i ledande ställningar gör att vi kommer att se dels mer av föräldrar som tar lagen i egna händer och antagligen Sveriges första skolmassaker där ett mobbingoffer tar hämd på de som mobbat dom och de vuxna som precis som du väljer att blunda för problemen..

    Så frågan är hur djävla långt upp du har huvudet i röven för att du inte ska se problemen, har du passerat markeringen för din ovilja att se problemen med hedersmorden eller???
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Läxade upp dotterns mobbare – dömdes - Sida 7 Empty Sv: Läxade upp dotterns mobbare – dömdes

    Inlägg  Dao 2013-01-28, 20:10

    Secrist skrev:
    Dao skrev:Man årgärdar inte mobbing genom att mobba mobbarna!

    När skall forumhögern lära sig detta enkla?

    Och man åtgärdar inte problemet genom att dalta och tycka synd om mobbarna.

    Ingen förslår detta heller...

    Du tror inte det finns något någonstans mitt emellan, kanske - där ALLA gå¨r ifrån en erfarenhet rikare?
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Läxade upp dotterns mobbare – dömdes - Sida 7 Empty Sv: Läxade upp dotterns mobbare – dömdes

    Inlägg  Secrist 2013-01-28, 20:12

    Dao skrev:
    Secrist skrev:
    Dao skrev:Man årgärdar inte mobbing genom att mobba mobbarna!

    När skall forumhögern lära sig detta enkla?

    Och man åtgärdar inte problemet genom att dalta och tycka synd om mobbarna.

    Ingen förslår detta heller...

    Du tror inte det finns något någonstans mitt emellan, kanske - där ALLA gå¨r ifrån en erfarenhet rikare?

    Fast problemet är att alldeles för ofta så fokuserar man på mobbarna. Vilka är det som får byta skola? Förövarna eller offret?
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Läxade upp dotterns mobbare – dömdes - Sida 7 Empty Sv: Läxade upp dotterns mobbare – dömdes

    Inlägg  Dao 2013-01-28, 20:12

    Sniperace skrev:
    Dao skrev:Man årgärdar inte mobbing genom att mobba mobbarna!

    När skall forumhögern lära sig detta enkla?

    Vem har sagt att mobbare ska mobbas, jag tror de flesta vill att mobbingen ska stoppas, men visst det KAN kanske vara rätt att en mobbare får känna på själv vad han eller hon sysslat med, men det är inget jag rekommenderar

    Ni har kallat en vuxen karl som gett sig på småbar för hjälte!!!!!

    De flesta som mobbar har redan känt på detta redan!

    Det är lustigt. Jag råkade skriva samma sak angående Åkesson i en annan tråd, varav jag av forumhögern toillskrevs att jag ansåg att det var rätt att hålla på med hot och våld, så länge det var SD som drabbades! Smile

    Undrar om någon av forumhögern kommer att gå på DIG nu? Very Happy
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Läxade upp dotterns mobbare – dömdes - Sida 7 Empty Sv: Läxade upp dotterns mobbare – dömdes

    Inlägg  Dao 2013-01-28, 20:14

    Sniperace skrev:
    F.I.S.T skrev:
    Sniperace skrev:
    Dao skrev:Man årgärdar inte mobbing genom att mobba mobbarna!

    När skall forumhögern lära sig detta enkla?

    Vem har sagt att mobbare ska mobbas, jag tror de flesta vill att mobbingen ska stoppas, men visst det KAN kanske vara rätt att en mobbare får känna på själv vad han eller hon sysslat med, men det är inget jag rekommenderar

    Men det är ju precis det du rekommenderar, mobbing stoppar du inte på det viset du agerar nu. Mobbing stoppas genom vaket föräldraskap, ickevåldsprincip, lagföring av brott,bättre skolmiljö, mindre utanförskap, bättre integration... gemenskap
    hur mobbar jag genom at förstå fsderns reaktion och att jag lade ut domen så läsare själva kan avgöra om de vill stötta fadern?


    inte någonstans har jag skrivit att man ska göra annat än just stötta fadern ekonomist om man vill detta eftrt att ha läst domen.


    det är raka rör och öppenhet inget annat

    Så du tycker alltså att man skall mobba mobbarna?

    Bra att du klargjorde det...

    "Raka rör", var det ja...

    Det är vad mobbarna redan håller på med...
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Läxade upp dotterns mobbare – dömdes - Sida 7 Empty Sv: Läxade upp dotterns mobbare – dömdes

    Inlägg  Dao 2013-01-28, 20:21

    SiP skrev:Tycker nog att det är du som skall skämmas, du förespråkar andra vägar och lösningar som uppenbarligen inte funkar, vi har en lärarkår där ett antal hellre vänder ryggen till och "inte ser" vad som försigår i deras skola på grund av ren lathet, därtill kommer det rektorer som bara ser elevtappet om det skulle framkomma att det föreligger mobbing på deras skola och därför förenar sig med lärarna i "ser vi inte så händer det inte" strategi.

    Och dessa stackars offer är döda på grund av att de anhöriga satte sin tilltro till ett system som bygger på dina grunder, ett system som om det funkat antagligen hade räddat ett flertal av dessa, men att det sitter så djävla blinda idioter som du själv i ledande ställningar gör att vi kommer att se dels mer av föräldrar som tar lagen i egna händer och antagligen Sveriges första skolmassaker där ett mobbingoffer tar hämd på de som mobbat dom och de vuxna som precis som du väljer att blunda för problemen..

    Så frågan är hur djävla långt upp du har huvudet i röven för att du inte ska se problemen, har du passerat markeringen för din ovilja att se problemen med hedersmorden eller???

    Jag har inte föreslagit någon såecifik väg eller lösning, så du går på lite fria fantasier här.

    De metoder jag föredrar är dock de metoder som mestales och bäst har fungerat, och det är att alla inblandade får den hjälp just de behöver för att ta sig ur en jobbig situation.

    Idag är problemen stora på grund av resursbrist. Lärarkåren, liksom rektorer, kuratorer och andra, arbetar skiten ur sig, mestadels för att tillsfredsställa många totalt onödiga "direktiv" från politiker och ekonomer. Detta gör att många helt enkelt inte har ork att vara medmänniska till barn och ungdomar.

    Problemen ser jag, men till skillnad från dig ser jag också lösningen. Och jag vet att lösningen inte är gratis!

    Ge skolan resurser till kuratorer, skolvärdar och liknande, och se till att lärare får betydligt mindre antal klasser att engagera sig för - så kommer även dessa problem till stor del att lösas!

    Som det är nu, är dagens problem bara en början - om inte ekonomiska åtgärder sätts in idag!
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Läxade upp dotterns mobbare – dömdes - Sida 7 Empty Sv: Läxade upp dotterns mobbare – dömdes

    Inlägg  Dao 2013-01-28, 20:25

    Secrist skrev:
    Dao skrev:
    Secrist skrev:
    Dao skrev:Man årgärdar inte mobbing genom att mobba mobbarna!

    När skall forumhögern lära sig detta enkla?

    Och man åtgärdar inte problemet genom att dalta och tycka synd om mobbarna.

    Ingen förslår detta heller...

    Du tror inte det finns något någonstans mitt emellan, kanske - där ALLA gå¨r ifrån en erfarenhet rikare?

    Fast problemet är att alldeles för ofta så fokuserar man på mobbarna. Vilka är det som får byta skola? Förövarna eller offret?

    Man skall fokusera på ALLA parter! Idag fungerar det inte bra i många skolor, och det blir ofta till slut de som mobbas som tvingas byta skola. Faktorerna bakom detta kan dock vara betydligt flera, eller mer, än att de blev mobbade. Att bli ett offer för mobbing har också en del faktorer som man måste studera närmare. Många byter skola i ett, om och om igen, men barnet drabbas hela tiden av mobbing. Även i skolor där antimobbningstem och liknande fungerar bra.

    Att bliunda för dessa problem, som ni väljder att göra, innebär ingen konstruktiv lösning för någon.

    Alla parter är offer i konflikten, även "mobbarna"!

    Alla offer behöver stöd och hjälp!
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Läxade upp dotterns mobbare – dömdes - Sida 7 Empty Sv: Läxade upp dotterns mobbare – dömdes

    Inlägg  Secrist 2013-01-28, 20:28

    Dao skrev:
    Secrist skrev:
    Dao skrev:
    Secrist skrev:
    Dao skrev:Man årgärdar inte mobbing genom att mobba mobbarna!

    När skall forumhögern lära sig detta enkla?

    Och man åtgärdar inte problemet genom att dalta och tycka synd om mobbarna.

    Ingen förslår detta heller...

    Du tror inte det finns något någonstans mitt emellan, kanske - där ALLA gå¨r ifrån en erfarenhet rikare?

    Fast problemet är att alldeles för ofta så fokuserar man på mobbarna. Vilka är det som får byta skola? Förövarna eller offret?

    Man skall fokusera på ALLA parter! Idag fungerar det inte bra i många skolor, och det blir ofta till slut de som mobbas som tvingas byta skola. Faktorerna bakom detta kan dock vara betydligt flera, eller mer, än att de blev mobbade. Att bli ett offer för mobbing har också en del faktorer som man måste studera närmare. Många byter skola i ett, om och om igen, men barnet drabbas hela tiden av mobbing. Även i skolor där antimobbningstem och liknande fungerar bra.

    Att bliunda för dessa problem, som ni väljder att göra, innebär ingen konstruktiv lösning för någon.

    Alla parter är offer i konflikten, även "mobbarna"!

    Alla offer behöver stöd och hjälp!

    Varför är det så självklart att mobbarna är offer?
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Läxade upp dotterns mobbare – dömdes - Sida 7 Empty Hela historien

    Inlägg  Secrist 2013-01-28, 20:29

    Någon som kommer ihåg detta?



    Sponsored content


    Läxade upp dotterns mobbare – dömdes - Sida 7 Empty Sv: Läxade upp dotterns mobbare – dömdes

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-22, 15:23