Infra skrev:Vore jag henne skulle jag flyttat för länge sen. Tänk dig själv att sittaSniperace skrev:Infra skrev:Sniperace skrev:Dao skrev:Sniperace skrev:Jasså, så att TVINGA ett barn att gifta sig och knulla är likvärdigt med en 25-årig kvinna som FRIVILLIGT gifter sig med en sextioåring, och som troligen dessutom själv kämpat för detta.
Var i hela friden skulle jag ha hävdat detta nu då???Sniperace skrev:du är patetisk, för jag fördömer den som tvingar, inte den som tar emot en frivillig insats av en kvinna.
Du fördömmer bara det som sker inom "islam", inte den stora sexmarknaden. Fast alla är kanske frivilliga där, enligt dig...Sniperace skrev:men jag skulle fördöma även en västerlänning som idkade pedofil med en flicka som tvingats in i detta, oavsett om hon övertalats eller ej.
Det har jag gjort hela tiden, men du har klagat på detta. Så du är knappast trovärdig med detta...Sniperace skrev:men som sagt skillnaden är enorm, och ser du inte den är du fan så mycket dummare än jag trodde.
Jag utgår åtminstone från vad du skriver. Något som du uppenbarligen ännu inte lärt dig.
Tja, DU påstod ju att jag dömde den ena men inte den andra, varför skulle jag DÖMA två VUXNA som frivilligt gjort en överenskommelse, eller INTE döma ett arrangerat giftermål och sex med en underågig som TVINGATS in i detta.
Anser du inte att denna unga MYNDIGA kvinna och gubben har rättighet att ingå detta avtal?
är du emot frihet och vill ha en strikt styrning om sådant?
Min fru är sex år yngre än mig, och vi har varit ihop sedan 1978, gifta sedan 1982....
vill du fördöma detta och anse att hon är ett skyltexemplar, men visst hon ÄR vacker och sexig
Att hon inte flyttar?
Jag gav henne det erbjudandet när jag blev sjukare, men hon ville inte lämna mig eftersom hon älskar mig ändå, taskigt att du tydligen inte har enb sådan kvinna som älskar dig för den du är, och att du förutsätter att en kvinna lämnar en man pga att han är sex år äldre osv....
tänk vilket fattigt liv du måste ha
barnvakt åt en ständigt grälsjuk gubbe. Att sitta och höra hans
hatiska drapor. Vilket satans livsinnehåll. Hon
måste vara kär som en klockarkatt. *asgarv.
Ja vi vet att du är en som inte tänker på kärlek utan bara på dig själv och politikska manövrer där detta överskuggar allt *asg*
kansdke därför du är ensam lille vän?
Kanske har jag något du inte har
stackare, jag tycker synd om dig, jag misstänker att hade du haft pengar skulle du varit en a dem som fick KÖPA en kvinna