Fin kvinnosyn han måste ha, det jävla aset skall låsas in länge och sen skickas hem!!
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7254422.ab
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7254422.ab
MartinLindgren skrev:Det skålar vi på S-ee-L, åt helvete med våldtäktsmännen oavsett ursprung,
självklart måste tjejer kunna gå säkra!
Även våra egna inhemska våldsverkare borde skickas ut på samhällstjänst runt om i världens orosområden, gå ifronten så att säga!
Minröjare och liknande!
Sossar ee lata skrev:MartinLindgren skrev:Det skålar vi på S-ee-L, åt helvete med våldtäktsmännen oavsett ursprung,
Även våra egna inhemska våldsverkare borde skickas ut på samhällstjänst runt om i världens orosområden, gå ifronten så att säga!
Minröjare och liknande!
Oavsett ursprung så är det bara slå ihjäl asen!!
Sossar ee lata skrev:MartinLindgren skrev:Det skålar vi på S-ee-L, åt helvete med våldtäktsmännen oavsett ursprung,
Minröjare och liknande!
Dao skrev:Omm inte lagen gäller alla - är vi på väg att omvandla vårt land till något jag inte vill vara delaktig i!
Dao skrev:Omm inte lagen gäller alla - är vi på väg att omvandla vårt land till något jag inte vill vara delaktig i!
Sossar ee lata skrev:Dao skrev:Omm inte lagen gäller alla - är vi på väg att omvandla vårt land till något jag inte vill vara delaktig i!
Sniperace skrev:Sossar ee lata skrev:MartinLindgren skrev:Det skålar vi på S-ee-L, åt helvete med våldtäktsmännen oavsett ursprung,
Minröjare och liknande!
Vi har inte dödsstraff i Sverige, och bör nog inte heller införa det.
men lås in, och håll inlåst länge, utan några förmåner
Dao skrev:Sossar ee lata skrev:Dao skrev:Omm inte lagen gäller alla - är vi på väg att omvandla vårt land till något jag inte vill vara delaktig i!
Du får klia dig i huvudet hur mycket du vill: För de som föredrar demokrati är detta en självklarhet!
Sossar ee lata skrev:Dao skrev:Sossar ee lata skrev:Dao skrev:Omm inte lagen gäller alla - är vi på väg att omvandla vårt land till något jag inte vill vara delaktig i!
Du får klia dig i huvudet hur mycket du vill: För de som föredrar demokrati är detta en självklarhet!
Vem har sagt att lagen inte gäller alla?!!!!
Dao skrev:Sossar ee lata skrev:Dao skrev:Sossar ee lata skrev:Dao skrev:Omm inte lagen gäller alla - är vi på väg att omvandla vårt land till något jag inte vill vara delaktig i!
Du efterlyser detta i din trådstart!
Rätta mig gärna om du menade något annat!
Sossar ee lata skrev:Dao skrev:Sossar ee lata skrev:Dao skrev:Sossar ee lata skrev:Dao skrev:Omm inte lagen gäller alla - är vi på väg att omvandla vårt land till något jag inte vill vara delaktig i!
Du efterlyser detta i din trådstart!
Rätta mig gärna om du menade något annat!
Jag hoppas killen får dubbelt så långt straff som i tingsrätten samt att han blir utvisad från Sverige, eller tycker du Sverige ska låte våldtäktsmän stanna?
MartinLindgren skrev:Varför inte inrätta särskilda domstolar för våldtäktsmän, där kvinnor är domare, åklagare och advokater?
Kanske ta steget fullt ut, att avtjäna straffen på våldtäktskåkar där direktören
och plitarna är brudar!
F.I.S.T skrev:MartinLindgren skrev:Varför inte inrätta särskilda domstolar för våldtäktsmän, där kvinnor är domare, åklagare och advokater?
Kanske ta steget fullt ut, att avtjäna straffen på våldtäktskåkar där direktören
och plitarna är brudar!
Ja det skulle se ut det..... redan idag händer det att oskyldiga döms till våldtäkt och dylikt.... hur skulle det bli om Gudrun Schymans gäng fick döma i domstolar ???