F.I.S.T skrev:Sniperace skrev:F.I.S.T skrev:Sniperace skrev:F.I.S.T skrev:Sniperace skrev:
Kan du nämna ett enda kommuniststyrt land där det inte varit förtryck och diktatur?
Som sagt var det är synd om er.... jag börjar faktiskt tro att du inte förstår bättre än att du tror vänsterpartiet skulle vara synonymt med Sovjet ....
Med sovjet, välj vilket kommuniststyrt land du vill INGET har varit ett fritt och demokratiskt land, tror du i din enfald att det skulle vara annorlunda med detta?
som sagt det har INTE existerat ett enda fritt kommuniststyrt land.....
Som sagt var det är synd om er.... jag börjar faktiskt tro att du inte förstår bättre än att du tror vänsterpartiet skulle vara synonymt med Sovjet ....
Vaaa, tror du sovjet varit det enda kommuniststyrda landet?
stackars hjärntvättade lille kille.....
Okej då eftersom du som vanligt flyr diskussionen, så lägger vi till:
Som sagt var det är synd om er.... jag börjar faktiskt tro att du inte förstår bättre än att du tror vänsterpartiet skulle vara synonymt med Sovjet, eller något annat sk kommunistiskt land, vilket du i detta anförande inte namngett av förklarliga själ, eftersom du inte vågar ta diskussionen
Varför ska vi lita på dessa när de förr stödde dessa och inget land ännu med kommuniststyre varit fritt utan alltid lett till just förtryck och diktatur, och där partiets förre ledare uttalde sådana demokratifientliga saker?