Secrist skrev:Thetaxpayer skrev:Secrist skrev:F.I.S.T skrev:Secrist skrev:F.I.S.T skrev:Thetaxpayer skrev:
Apropå att tala om för andra vad de tycker.
Det är bara att opponera sig över vad ni anser vara fel
Denna åsikten är intressant...
Det finns ingen saklig debatt kring dessa frågor pga att rasister och främlingsfientliga dödar debatten genom spridning av fördomar, rykten och dylikt.
Detta sagt av en person som slentrianmässigt rasiststämplar allt och alla med avvikande åsikter i flyktingfrågan.
Secrist gör det alla rasister alltid gör, dvs grinar över att det kommer motstånd när ni vräkt ur er fördomsfulla uttalanden och icke riktiga siffror.
Fö är det bara du och Seel som på detta forum fått den "stämpeln" av mig kontinuerligt, eftersom det är ni som kontinuerligt antyder "hur invandrare är och gör" i era trådar.
Andra kommer med rasistiska eller främlingsfientliga uttalanden, men inte med samma kontinuerlighet ...
..... så länge ni fortsätter med dra fördomar och lögner kring "hur invandrare är" så kommer du och Seel i synnerhet få veta vad ni är
VSB som man säger i matematiken. Eller i engelskan "I rest my case". Du bevisade precis det jag sade. Tack!
Fortfarande har han inte heller svarat på vad han tror sig vinna genom att kalla alla för rasister. Även om de nu skulle vara rasister. Skall man inte diskutera med dem då?
Äkta rasism är sällsynt.
Jovisst så är det nog. Säg det till Fisten. Jag tror han behöver fatta det för att kunna gå vidare.