Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


4 posters

    Fler svenskar vill ta emot färre flyktingar

    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Fler svenskar vill ta emot färre flyktingar Empty Fler svenskar vill ta emot färre flyktingar

    Inlägg  Secrist 2015-11-07, 20:21

    Svenskarna börjar vakna.

    Alltfler svenskar vill ta emot färre flyktingar än i dag, visar en ny mätning från SvD/Sifo.

    På bara två månader har antalet svenskar som vill ta emot färre flyktingar gått från 29 till 41 procent.


    http://www.aftonbladet.se/nyheter/article21720802.ab
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Fler svenskar vill ta emot färre flyktingar Empty Sv: Fler svenskar vill ta emot färre flyktingar

    Inlägg  lazy 2015-11-07, 22:34

    Secrist skrev:Svenskarna börjar vakna.

    Alltfler svenskar vill ta emot färre flyktingar än i dag, visar en ny mätning från SvD/Sifo.

    På bara två månader har antalet svenskar som vill ta emot färre flyktingar gått från 29 till 41 procent.


    http://www.aftonbladet.se/nyheter/article21720802.ab

    Jag är inte förvånad, dessutom har jag fått ett antal arga mejl när det gäller de förestående demonstrationerna som gäller Kristallnatten 9-10 november, de med judisk bakgrund ska tydligen inte få delta i dessa demon p.g.a att det kan bli "obehagligt" att gå med i dessa för att personer som bl.a Infra är där. scratch

    Grattis Sverige(?)
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Fler svenskar vill ta emot färre flyktingar Empty Knas

    Inlägg  Secrist 2015-11-07, 23:03

    Nya lycksökare som "flytt för sina liv." Rolling Eyes

    Asylsökande vägrar lämna buss i Sundsvall

    En grupp asylsökande vill inte bosätta sig på det tillfälliga boendet de hänvisats till.

    Nu vill de inte lämna bussen.

    – Vi för en fortsatt dialog, säger Johanna Uhr vid Migrationsverkets pressjour.



    http://www.aftonbladet.se/nyheter/article21721605.ab
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Fler svenskar vill ta emot färre flyktingar Empty Sv: Fler svenskar vill ta emot färre flyktingar

    Inlägg  Infra 2015-11-07, 23:36

    Nu blev det fart på forats två värsta rasister, ska jag säga. Smile
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Fler svenskar vill ta emot färre flyktingar Empty Sv: Fler svenskar vill ta emot färre flyktingar

    Inlägg  lazy 2015-11-08, 00:15

    Infra skrev:Nu blev det fart på forats två värsta rasister, ska jag säga. Smile


    Du tycker att judar ska uteslutas från demonstration för Kristallnatten?

    Varför bryr jag mig ens om att fråga?
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Fler svenskar vill ta emot färre flyktingar Empty Sv: Fler svenskar vill ta emot färre flyktingar

    Inlägg  Secrist 2015-11-08, 01:07

    Infra skrev:Nu blev det fart på forats två värsta rasister, ska jag säga. Smile

    För att folk som hävdar att de flyr för sina liv vägrar acceptera något annat än behagfullt boende i ett centralt läge i en storstad?
    DirtyDog
    DirtyDog


    Antal inlägg : 5089
    Join date : 09-02-20

    Fler svenskar vill ta emot färre flyktingar Empty Sv: Fler svenskar vill ta emot färre flyktingar

    Inlägg  DirtyDog 2015-11-08, 03:47

    Fler svenskar vill ta emot färre flyktingar 2015-10-14-20-55-41_dagens_bild_migverkets_aldersbedomning_av_ensamkommande
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Fler svenskar vill ta emot färre flyktingar Empty Sv: Fler svenskar vill ta emot färre flyktingar

    Inlägg  Secrist 2015-11-08, 10:38

    DirtyDog skrev:Fler svenskar vill ta emot färre flyktingar 2015-10-14-20-55-41_dagens_bild_migverkets_aldersbedomning_av_ensamkommande

    lol!

    Sponsored content


    Fler svenskar vill ta emot färre flyktingar Empty Sv: Fler svenskar vill ta emot färre flyktingar

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-20, 11:10