Secrist skrev:Dao skrev:Secrist skrev:Dao skrev:Secrist skrev:Dao skrev:F.I.S.T skrev:det här var ingen populär tråd hos forumhögern
Har de ingen möjlighet att föra över frågan till dumma Nordkorea, försöker de vanligtvis tysta ner tråden.
Som alla trådar där man kritiserar USA eller Israel, typ...
Tja, vi kan ju köra din klassiker "...men USA då?" även om tråden handlar om dåliga avlopp i Kenya.
Har aldrig deltagit i en debatt om vare sig avlopp eller Kenya. Vilket troligern förklarar er fanatism ganska tydligt...
Nä, troligen eftersom inte ens du kan ju få det till att vara USA:s fel. Hur du än hade önskat det.
Och du hade inte tillåtit att kritisera USA för något ssådant, även OM de hade varit skyldiga. Hur du än önskat att de inte var det.
Och nej - jag önskar inte att USA är skyldiga för så mycket smärta i världen. Verkligen inte. Men jag kan bara konstatera fakta. Tyvärr.
Dina "fakta" lämnar ju en del övrigt att önska. Anser man att det är USA:s fel att folk flyr från Kuba så har man kanske inte riktigt koll på läget.
Ja, det stämmer nog. Men varför ta det med MIG? Ta det med den som hävdade detta!!