får faktiskt lite inspiration att släpa fram och mata dammsugaren i detta.
//berra
//berra
theward skrev:själv ska jag snart, gå ut och skyffla snö, men det käns lika givande som att bygga sandslott, när man vet att det blir flod om 5 min
F.I.S.T skrev:theward skrev:själv ska jag snart, gå ut och skyffla snö, men det käns lika givande som att bygga sandslott, när man vet att det blir flod om 5 min
jäkla lyckost... skotta snö som är så kul...
Själv bor jag i lägenhet, och måste lixom nästla mig in hos husägare för att få nöjet att skotta
Du,kan väl hälsa på här i en vecka dåF.I.S.T skrev:theward skrev:själv ska jag snart, gå ut och skyffla snö, men det käns lika givande som att bygga sandslott, när man vet att det blir flod om 5 min
Själv bor jag i lägenhet, och måste lixom nästla mig in hos husägare för att få nöjet att skotta
theward skrev:Du,kan väl hälsa på här i en vecka dåF.I.S.T skrev:theward skrev:själv ska jag snart, gå ut och skyffla snö, men det käns lika givande som att bygga sandslott, när man vet att det blir flod om 5 min
har plats i källaren om jag städar upp lite.......
För de hotar med 40-50cm snö till, den närmaste tiodagarsperioden.
Vet ärligt inte hur jag ska orka För nu börjar jag som grädde på moset, att bli förkyld också
theward skrev:Du,kan väl hälsa på här i en vecka dåF.I.S.T skrev:theward skrev:själv ska jag snart, gå ut och skyffla snö, men det käns lika givande som att bygga sandslott, när man vet att det blir flod om 5 min
Vet ärligt inte hur jag ska orka För nu börjar jag som grädde på moset, att bli förkyld också
nja det är slut i kassan, så det enda jag har är fisk, fisk och köttbullar och lite bacon tills den 25:EF.I.S.T skrev:theward skrev:Du,kan väl hälsa på här i en vecka dåF.I.S.T skrev:theward skrev:själv ska jag snart, gå ut och skyffla snö, men det käns lika givande som att bygga sandslott, när man vet att det blir flod om 5 min
Betalar du med blodbröd och fläsk då ?
Min äldste brukar vara med och skotta, utan att jag frågarF.I.S.T skrev:Är det "skottår" i år ?