Här är en länk till Red Clouds vänner det är "synd om"....
http://www.tv3.se/content/tilo-dumbuya
Neofascisten skrev:"du Red C som är lärare har inte sagt mycket mer än att du anser det fel"
Neofascisten skrev:i min värld är det bara att slå ihjäl aset!
Neofascisten skrev:och du skall vara lärare ditt jävla as!!! fyfan.....
Rasistäcklet skrev:Redcloud stöjder våldtäktsmän med invandrarbakgrund
Rasistäcklet skrev:blivit berikad än redcloud?
Råttan skrev:Men jag förstår inte vad förövarens hemland eller hudfärg har med saken att göra.
RedCloud skrev:Råttan skrev:Men jag förstår inte vad förövarens hemland eller hudfärg har med saken att göra.
Nu växte du lite i mina ögon Råttan.
Jodå, t.o.m. du själv flyter ju fortfarandeblueheaven skrev:Alla är större än redcloud för lägre kan man inte sjunka!
theward skrev:skulle vara intressant att se om kaxigheten och aggresiviteten finns i samma utsträckning.
Där den skulle behövas bättre.
tex när man ska försvara/rädda en som håller på att bli misshandlad, våldtagen eller på nåt annat sätt behöver hjälp..............
formsvackan skrev:Jodå, t.o.m. du själv flyter ju fortfarandeblueheaven skrev:Alla är större än redcloud för lägre kan man inte sjunka!
Sossar-e-lata skrev:ta bara denna jävla apa som våltog en 15 årig svensk flicka så svårt att hon blev allvarligt fysiskt skadad och höll på att dö, för att inte tala om psykiska lidandet livet ut!!! du Red C som är lärare har inte sagt mycket mer än att du anser det fel, i min värld är det bara att slå ihjäl aset!!! det skiljer din värld från min! i din är dessa handlinagr mer eller mindre förlåtliga pg.a att de anses sjuka, och får man inte som man vill så kastar man gatsten!! och du skall vara lärare ditt jävla as!!! fyfan.....
Här är en länk till Red Clouds vänner det är "synd om"....
http://www.tv3.se/content/tilo-dumbuya
Blåfront skrev:kicktherasist
vad är ditt problem man kommenterar invandrare som begår brott då?
Visst fan.... du gör den automatiska tolkningen att man drar ALLA över samma kam
R.O.F.L skrev:Märkligt tyst från alla feminister och kvinnokämpar när hedersmorden haglar från balkonger och fönster.Dags att säga till nu eller?
Jag är en nolla på väldigt många områden, men betvivlar att du skulle kunna avslöja mig på ett enda av demblueheaven skrev:Formsvackan du är en politisk nolla men måste tillstå att du inte likt redcloud helt saknar förstånd!
R.O.F.L skrev:Märkligt tyst från alla feminister och kvinnokämpar när hedersmorden haglar från balkonger och fönster.Dags att säga till nu eller?