ericTheDog skrev:SiP skrev:ericTheDog skrev:SiP skrev:ericTheDog skrev:SiP skrev:RedMentalCase skrev: men, det som startade denna debatt, att sippan gladeligen skulle ge ipadresser till vilken vänsterdåre som helst, är knappast speciellt roligt.
Det otroliga är att den tomten inte fattar det själv.
För övrigt kan man ju stillsamt undra vad en människa som anser sig behöva vara garaterad att FÅ utdela mordhot är för idiot..
Denna människa måste vara du själv, då ingen annan bett om det.
Läskunnighet som en kinkig tre åring ser jag, men sen är det ju inte så bevänt med förståndet hos dig heller..
Varför vill du dödshota andra?
Du får faktiskt fråga mentalfallet som sitter och ylar om att "en galen vänstermupp" skulle kunna få hans IP adress, och enda chansen att någon skulle få den var vid mordhot..
Jag kan ta det i etapper om du måste ha lite tid att fatta..
Problemet med ditt resonemang är att en ärthjärna som du själv hade tänkt dig avgöra vad som var ett dödshot. Du har i stort sett inte koll på någonting, så att detta ansågs oroande av en del debattörer var ju inte så konstigt. Sen dröjde det ju heller inte länge innan rc stängde ditt forum.
Du har mindre koll på saker än råttskiten du lämnar efter dig, NEJ, det var inte bara jag, vi var en grupp moderatorer som skulle vara överens om det var ett hot eller ej, förstår du nu??
Sen visar bara din sista mening hur lite koll du verkligen har, NEJ, RC stängde inte ner forumet, NEJ RC var inte orsaken till att jag stängde ner forumet..
Men att du bryr dig så över FS forumet, lite avund att inte ditt fri debatt blev en succe eller??
Du vet det där lilla runkabulle forumet där idiotierna avlöste varanda..