SiP skrev:ericTheDog skrev:SiP skrev:DMustaine skrev:Sluta gräla som kvinnor!!
Gillar inte idioter som först med en uppenbar lögn försöker ge mig skulden för något jag aldrig skrivit, och fast det finns bevis svart på vitt inte ger sig utan försöker med olika metoder ljuga ihop andra skitgrejor, kort sagt är råttan en idiot, och skall därför behandlas osm en idiot..
Livlig fantasi har du iallafall, det må jag säga. Någon lögn från mig har du verkligen inte lyckats påvisa. Däremot har du själv ljugit. Mot denna bakgrund borde du faktiskt skämmas.
Okey, förklara då hur jag som du påstår försöker att hejda dig och andra att utrycka era åsikter med mitt inlägg som du påstår i ditt svar här under...SiP skrev:
Tror jag aldrig sett Secrist säga sig vara Sd:are, däremot har jag sett att han liksom mig respektera den demokratiska ordningen i Sverige där SD är i sin fulla rätt att liksom alla andra politiska partier försöka få fram sitt budskap till väljarna..
Det är som Voltaire sa: Jag delar inte dina åsikter men jag är beredd att dö för din rätt att uttrycka dem...ericTheDog skrev:sd tycks vilja uttrycka sina åsikter medelst järnrör. Detta säger allt om deras åsikter.
SiP kanske ska fundera över att även vi andra har rätt att uttrycka våra åsikter om sd
Har aldrig någonsin påstått att du försöker hejda mig skriva mina åsikter.
RIDÅ!!!