SiP skrev:ericTheDog skrev:SiP skrev:ericTheDog skrev:SiP skrev:Nope, diket var upptaget av dina förljugna hittepå, men du kan väl ta historien hur jag försökte styra dina åsikter på FS forumet, du vet då du reggade dig och när du insåg att om du dödshotade någon så skulle vederbörande få ditt IP nummer, hur du då satt och ylade att du minsann inte ville att galna vänstermuppar skulle få ut ditt IP nummer..
bara att konstatera att du är en dåre som inte kan hålla isär verklighet och dina fantasier..
1. Det heter ip-adress.
2. Du påstår att jag ljuger, men du kan inte ens precisera vad lögnen skull bestå i.
3. ip-adress är en personuppgift.
4. Du är en idiot.
1. Oj du hittade ett fel, synd att du inte kan inse att hela din person är ett stort fel..
2. Du ljuger om att jag ville inskränka på din yttrandefrihet på FS, du skulle alltså inte få dödshota någon utan att den personen skulle få tillgång till din IP adress, detta såg du som en grov inskränkning av din yttrandefrihet, säger nog mer om din sjuka syn på hur man använder yttrandefrihet än om mig som vill stoppa såna idioter som häller på med det..
3. Nu är varken du eller jag antipiratbyrån som fått SIN verksamhet genom att spåra personer genom insamling av IP adresser, som insamling av personuppgifter..
4. Nåja, jag är inte en förljugen idiot som dig i alla fall...
1. Man kan säga somså att det är inte direkt några jubelåsnor som du som man sätter att utföra min typ av arbete.
2. Nu efterfrågade jag inte dina fria fantasier.
3. IP-adress är personuppgift. För dig, för mig och för apb.
4. Eftersomdu är en idiot kan du självfallet inte vara förljugen. En idiot är för knäpp för att ljuga. Känner du igen dig?
1. Du menar ditt "jobb" på A-lags bänken??
2. förnekar du att anledningen till att du ville bli bortagen som medlem på FS var det faktum att den enda regeln som fanns var ett förbud mot dödshot, och eftersom den drabbade skulle få tillgång yill den skyldiges IP adress så satt du och ylade att du inte ville vara kvar som medlem??
3. Och dödshot är ett brott som skulle ha dokumenteras och anmälts av den drabbade, men jag antar att du ville vara en anonym tuffing bakom ett tangentbord som satt och dödshotade dina motdebattörer, lite din stil...
4. Tro mig, ingen behöver ljuga för att kalla dig idiot...
1. Låt oss säga att mitt jobb är där. Det kan vara bäst så.
2. Jag förnekar det jag förnekar. Din beskrivning är givetvis felaktig.
3. Var vänlig och stoppa upp dina löjliga antaganden i arslet.
4. Det har du ingen möjlighet att avgöra eftersom du är en idiot och dessutom sd-kramare.