Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+4
Gandalf
DirtyDog
Infra
Sossar ee lata
8 posters

    Debatt & kamp hundar!!!

    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Debatt & kamp hundar!!! - Sida 2 Empty Sv: Debatt & kamp hundar!!!

    Inlägg  Infra 2012-10-13, 12:50

    Sniperace skrev:
    Infra skrev:
    Sniperace skrev:
    Infra skrev:
    Sniperace skrev:
    Infra skrev:
    Sniperace skrev:
    Infra skrev:
    Jag har en sk kamphund, en amerikansk staffordshireterrier, hon är nu fem år gammal, har aldrig skadat någon, och är hela samhällets kelgris.
    Hon har visat folk här som tidigare var riktigt rabiata kamphundshatare att förstå att det inte är pga ras eller härkomst,m utan uppväxt och fostran som styr hur en hund blir

    Att hata kamphundar pga ras är lika illa som att hata människor pga "ras"
    Ja, men det gör ju du! Vad är det du
    brukar kalla dom? Kamelknullare???
    Knullar du din hund?

    nej, jag är inte så sexuellt snedvriden som du, bara för att du knullar djur ska du inte tro det är naturligt och att andra gör det.

    och som sagt, de jag kallar kamelknullare som okvädningsord är sådana som skjöt den fjortonåriga flickan, dem du så beundrar
    Ja, men du kallade alla muslimer "kamelknullare" långt
    innan nån skjutit den stackars flickan. Hur förklarar du det
    då???

    Därför att just sådant har de sysslat med hela tiden, attacker mnot flickskolor, kasta syra i ansiktet på flickor som inte följer deras åsikt om hur en rättrogen muslim ska uppföra sig, var väldigt aktiva med steningar och avrättningar av otrogna osv osv förstörelse av världsarv (statyer i berget)
    Du är ett gammalt fördomsfullt fossil. Gräv ner dig
    i leran i Sibirien.
    så du förnekar det talibanerna gjorde under sin tid med makten i afghanstan. var det enligt dig då en underbar islams stat där frihet och gudomlig idealim rådde som sedermera usa förstörde genom sin invasion?

    att talibanerna i gemen är underbara fromma människor och att de som gjort något illa eg inte är talibaner utan enskilda högerelement som vill skada islam? Smile
    Det är deras land - inte ditt. Talibanismen byggdes av USA före
    2001. Kan du förebrå dom för att de bedriver självförsvar mot
    invarderande trupp? Sopprot!!!

    Är afghanistan TALIBANERNAS land?
    Talibaner är inte en nationalitet utan en religiös trosinriktning med medlemmar från ett otal olika länder, det är inte så att du här misstar dig och istället menar pashtuner, men att vara pashtun betyder absolut inte att man är taliban....
    USA byggde talibanismen precis som de rustade Sadam Husein.
    Nu sitter dom med skiten i knät. Det är rätt åt dom.


    http://debatt.passagen.se/show.fcgi?category=3500000000000014&conference=10500000000000431&posting=19500000003113399

    "Talibanerna fick vapen och träningsläger genom att USA och CIA har förvisso stöttat talibaner."

    http://poltiskabloggen.blogspot.se/2012/05/hur-talibanerna-fick-makten.html

    "det var USA som i praktiken byggde upp fundamentalismen i Afghanistan, och bidrog till att den fick makten./"
    http://www.newsmill.se/artikel/2009/05/10/kriget-mot-talibanerna-ar-domt-att-misslyckas

    Kriget mot talibanerna är dömt att misslyckas - Artikel av ALLAN ...

    www.newsmill.se/.../kriget-mot-talibanerna-ar-domt-att-misslyckas 10 maj 2009 – - Afghanerna minns också att USA stödde Talibanernas skräckvälde fram till 2001 och minns än mer det värre skräckväldet som USA bedriver ...

    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Debatt & kamp hundar!!! - Sida 2 Empty Sv: Debatt & kamp hundar!!!

    Inlägg  Sniperace 2012-10-13, 12:51

    DirtyDog skrev:
    Sniperace skrev:men att vara pashtun betyder absolut inte att man är taliban....
    Inte att man är Afghan heller, om vi skall vara korrekta. Cool

    nä, de kan även vara pakistanier Smile
    DirtyDog
    DirtyDog


    Antal inlägg : 5089
    Join date : 09-02-20

    Debatt & kamp hundar!!! - Sida 2 Empty Sv: Debatt & kamp hundar!!!

    Inlägg  DirtyDog 2012-10-13, 12:57

    Thetaxpayer skrev:En sådan hund har jag. Fick en pbot av en muslim häromdagen. Han höll på att hoppa ur skinnet när jag närmade mig med min hemskt farliga hund.
    Nej, det där var ingen hund utan en hamster som sprungit in i en vägg. Twisted Evil
    Thetaxpayer skrev:Inte nog med att den grisen hade mage att ge mig 400 spänn i böter för att jag stått 13 min på en 10 min parkering. Han förolämpade min hund också. PUKE
    Och efter hur många minuter är det okay att han ger dig böter för att inte bli kallad för gris?
    Är det OK att förolämpa muslimer som arbetar och följer lagar nu helt plötsligt?
    DirtyDog
    DirtyDog


    Antal inlägg : 5089
    Join date : 09-02-20

    Debatt & kamp hundar!!! - Sida 2 Empty Sv: Debatt & kamp hundar!!!

    Inlägg  DirtyDog 2012-10-13, 12:58

    Sniperace skrev:
    DirtyDog skrev:
    Sniperace skrev:men att vara pashtun betyder absolut inte att man är taliban....
    Inte att man är Afghan heller, om vi skall vara korrekta. Cool

    nä, de kan även vara pakistanier Smile
    Eller t.o.m. indier.
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Debatt & kamp hundar!!! - Sida 2 Empty Sv: Debatt & kamp hundar!!!

    Inlägg  Infra 2012-10-13, 13:00

    Sniperace skrev:
    DirtyDog skrev:
    Sniperace skrev:men att vara pashtun betyder absolut inte att man är taliban....
    Inte att man är Afghan heller, om vi skall vara korrekta. Cool

    nä, de kan även vara pakistanier Smile
    Eller kineser.
    DirtyDog
    DirtyDog


    Antal inlägg : 5089
    Join date : 09-02-20

    Debatt & kamp hundar!!! - Sida 2 Empty Sv: Debatt & kamp hundar!!!

    Inlägg  DirtyDog 2012-10-13, 13:03

    Infra skrev:
    Sniperace skrev:
    DirtyDog skrev:
    Sniperace skrev:men att vara pashtun betyder absolut inte att man är taliban....
    Inte att man är Afghan heller, om vi skall vara korrekta. Cool

    nä, de kan även vara pakistanier Smile
    Eller kineser.
    Även israeler. Laughing
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Debatt & kamp hundar!!! - Sida 2 Empty Sv: Debatt & kamp hundar!!!

    Inlägg  Sniperace 2012-10-13, 13:16

    DirtyDog skrev:
    Sniperace skrev:
    DirtyDog skrev:
    Sniperace skrev:men att vara pashtun betyder absolut inte att man är taliban....
    Inte att man är Afghan heller, om vi skall vara korrekta. Cool

    nä, de kan även vara pakistanier Smile
    Eller t.o.m. indier.

    Ja, det med, men de har en sak gemensamt, de är ett FOLKSLAG inte en religiös sammanslutning
    avatar
    Thetaxpayer


    Antal inlägg : 7997
    Join date : 09-02-18

    Debatt & kamp hundar!!! - Sida 2 Empty Sv: Debatt & kamp hundar!!!

    Inlägg  Thetaxpayer 2012-10-13, 14:17

    DirtyDog skrev:
    Thetaxpayer skrev:En sådan hund har jag. Fick en pbot av en muslim häromdagen. Han höll på att hoppa ur skinnet när jag närmade mig med min hemskt farliga hund.
    Nej, det där var ingen hund utan en hamster som sprungit in i en vägg. Twisted Evil
    Thetaxpayer skrev:Inte nog med att den grisen hade mage att ge mig 400 spänn i böter för att jag stått 13 min på en 10 min parkering. Han förolämpade min hund också. PUKE
    Och efter hur många minuter är det okay att han ger dig böter för att inte bli kallad för gris?
    Är det OK att förolämpa muslimer som arbetar och följer lagar nu helt plötsligt?




    Men nu var det ju han som förolämpade min mycket ståtliga mini mastiff Very Happy , Jag förolämpade inte honom. Dock var jag väl inte överförtjust i att få den boten.


    Inte nog med det. Nu måste jag ju tvätta bilen 7 gånger (en gång med jord) så att den kan bli ren igen. Mad

    Sponsored content


    Debatt & kamp hundar!!! - Sida 2 Empty Sv: Debatt & kamp hundar!!!

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-22, 02:28