Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+10
Sniperace
Dao
Secrist
redalert
Infra
Regndrottning
DMustaine
F.I.S.T
RedCloud
Sossar ee lata
14 posters

    Det är en glädjens dag för RC & RV med bihang

    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Det är en glädjens dag för RC & RV med bihang - Sida 3 Empty Sv: Det är en glädjens dag för RC & RV med bihang

    Inlägg  Secrist 2012-09-13, 20:57

    Dao skrev:
    DirtyDog skrev:
    Dao skrev:Ni får gärna klargöra vad ni anser är oklart i mina påståenden, så skall jag göra vad jag kan för att förklara! Tycker dock det jag skrivit är ganska tydligt...
    Men det är ju precis vad vi också hävdar. Det är inte bara "ganska" tydligt utan VÄLDIGT tydligt men ÄNDÅ så menar du att vi missförstår dig?

    VAD är det som vi missförstått och hur menade du isåfall egentligen? Laughing

    Hur kan ni få det till att jag LIKSTÄLLER våld och propaganda???

    Jag hävdar, återigen: Extremisterna i ett land med många möjligheter, såväl som demokratier, att göra sig hörda, sällan tar till våld. Där kan man använda andra medel för att få ut sitt budskap.

    I ett land som är otryggt med få möjligheter, och diktaturer, är det våld eller hot om våld som används!

    Extremismen har annars, rent teoretiskt, mer likheter än olikheter.

    Jag vet inte vad som är "oklart" med detta. Att ni inte håller MED mig är inte detsamma att jag är oklar! Kanske ni blandar ihop detta...?

    Har de inte internet i de länderna? Självklart hade de kunnat sitta på rummen och skriva men för en människa som vill se blod så räcker inte detta.
    DMustaine
    DMustaine


    Antal inlägg : 3914
    Join date : 09-04-07

    Det är en glädjens dag för RC & RV med bihang - Sida 3 Empty Sv: Det är en glädjens dag för RC & RV med bihang

    Inlägg  DMustaine 2012-09-13, 21:23

    De söker finna anledningar att rättfärdiga sitt och sin sjuka ideologis våldshärjande och mördande! Bara idioter typ vår vänster kan visa sympati för detta!
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Det är en glädjens dag för RC & RV med bihang - Sida 3 Empty Sv: Det är en glädjens dag för RC & RV med bihang

    Inlägg  Redvictory 2012-09-13, 23:15

    Sossar ee lata skrev:http://www.expressen.se/nyheter/usa-ambassador-dodad-i-attack/

    Satans landet USA har fått vad de förtjänar........Av de empatiska muslimerna......

    Hörrudu KKK-S-ee-l! jag vill inte ha dig i Sverige! kan du flytta till USA tror du? där kan du förenas med dina kompisar i KKK!
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Det är en glädjens dag för RC & RV med bihang - Sida 3 Empty Sv: Det är en glädjens dag för RC & RV med bihang

    Inlägg  Infra 2012-09-14, 01:14

    Sossar ee lata skrev:http://www.expressen.se/nyheter/usa-ambassador-dodad-i-attack/

    Satans landet USA har fått vad de förtjänar........Av de empatiska muslimerna......
    Du skjuter över målet SEEL. Ingen här stödjer
    mord eller konsulatbränningar.
    DMustaine
    DMustaine


    Antal inlägg : 3914
    Join date : 09-04-07

    Det är en glädjens dag för RC & RV med bihang - Sida 3 Empty Sv: Det är en glädjens dag för RC & RV med bihang

    Inlägg  DMustaine 2012-09-14, 02:04

    Infra skrev:
    Sossar ee lata skrev:http://www.expressen.se/nyheter/usa-ambassador-dodad-i-attack/

    Satans landet USA har fått vad de förtjänar........Av de empatiska muslimerna......
    Du skjuter över målet SEEL. Ingen här stödjer
    mord eller konsulatbränningar.

    Du gör det indirekt, för min del direkt, genom dina fördömanden av löjlig konst och löjliga filmer som de flesta av oss civiliserade redan inte bryr oss något om. Via din ohälsosamma fascination av dessa obetydliga verk, i förmån för islamisternas mördande, visar du klart ditt ställningstagande! Din support för mördandet av människor, oavsett hur många barn de må ha hemma, är oavbrutet! Du ska skämmas...det finns inget objektivt med dig! Jag önskar att det kommer finnas en lista över sådana som dig när barn i framtiden skall söka anledningen till deras mödrars och fäders bortgång!
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Det är en glädjens dag för RC & RV med bihang - Sida 3 Empty Sv: Det är en glädjens dag för RC & RV med bihang

    Inlägg  Infra 2012-09-14, 06:10

    Dumstein påstår att:

    Jag stödjer ambassadbränningar och mord


    Du gör det indirekt, för min del direkt, genom dina fördömanden av löjlig konst och löjliga filmer som de flesta av oss civiliserade redan inte bryr oss något om. Via din ohälsosamma fascination av dessa obetydliga verk, i förmån för islamisternas mördande, visar du klart ditt ställningstagande! Din support för mördandet av människor, oavsett hur många barn de må ha hemma, är oavbrutet! Du ska skämmas...det finns inget objektivt med dig! Jag önskar att det kommer finnas en lista över sådana som dig när barn i framtiden skall söka anledningen till deras mödrars och fäders bortgång!

    Det fanns inte ett sant ord där. Bara hatiska drapor mot nån som
    inte har samma enkelspåriga tänkande som Dumstein.

    Så skönt att Dumstein äntligen insett att den konst och de
    filmer han i ett tidigare inlägg i nån tråd var beredd att
    försvara till sista blodsdroppen, nu plötsligt i stället
    blivit "löjliga".

    Dock tillmäter Dumstein mina åsikter så stor betydelse att jag ska
    föras upp på nån slags dödslista som barnen ska hämnas på i framtiden. scratch

    Här påstår Dumstein att jag understödjer ambassadbränningar och
    mördande trots att jag på flera ställen i olika trådar uttryckligt
    sagt motsatsen.

    Men det är väl inte att begära att en person på Dumsteins intelligensnivå
    ska förstå vad avståndstagande innebär.

    Mina fördömmanden av folk som "på skoj" sätter eld på krutdurkar har
    inte heller fallit i god jord hos Dumstein. Dumstein ser detta som
    support av mord och andra brott men kan naturligtvis inte länka till
    en text som visar att han har rätt.

    Vad spelar det för roll om man som Dumstein kallar sig för civiliserad
    om man samtidigt spyr ur sig allt detta rödglödgade och irrationella hat.

    Sammantaget ger Dumsteins drapor i detta inlägg en inblick i vad som
    rör sig i ett mycket, mycket sinnessjukt huvud infekterat av rödglödgat
    hat.
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Det är en glädjens dag för RC & RV med bihang - Sida 3 Empty Sv: Det är en glädjens dag för RC & RV med bihang

    Inlägg  Dao 2012-09-14, 06:53

    Secrist skrev:Har de inte internet i de länderna? Självklart hade de kunnat sitta på rummen och skriva men för en människa som vill se blod så räcker inte detta.

    Öhhh...
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Det är en glädjens dag för RC & RV med bihang - Sida 3 Empty Sv: Det är en glädjens dag för RC & RV med bihang

    Inlägg  Dao 2012-09-14, 06:54

    DMustaine skrev:De söker finna anledningar att rättfärdiga sitt och sin sjuka ideologis våldshärjande och mördande! Bara idioter typ vår vänster kan visa sympati för detta!

    Ha ha ha ha...
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Det är en glädjens dag för RC & RV med bihang - Sida 3 Empty Sv: Det är en glädjens dag för RC & RV med bihang

    Inlägg  Dao 2012-09-14, 06:56

    Infra skrev:
    Sossar ee lata skrev:http://www.expressen.se/nyheter/usa-ambassador-dodad-i-attack/

    Satans landet USA har fått vad de förtjänar........Av de empatiska muslimerna......
    Du skjuter över målet SEEL. Ingen här stödjer
    mord eller konsulatbränningar.

    Men det vet du väl. Forumhögern bestämmer vad vänstern tycker! Samtidigt som de "värnar om demokratin"! Och de ser inga problem med detta!!!

    Tycker de att vi stödjer terrorister, så gör vi det! Tycker de att vi hatar USA gör vi detta! Oavsett vad vi egentligen skriver eller tycker!!!

    Och på det sättet blir det aldrig en debatt på detta "ocensurerade" forumet...
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Det är en glädjens dag för RC & RV med bihang - Sida 3 Empty Sv: Det är en glädjens dag för RC & RV med bihang

    Inlägg  Infra 2012-09-14, 07:14

    Dao skrev:
    Infra skrev:
    Sossar ee lata skrev:http://www.expressen.se/nyheter/usa-ambassador-dodad-i-attack/

    Satans landet USA har fått vad de förtjänar........Av de empatiska muslimerna......
    Du skjuter över målet SEEL. Ingen här stödjer
    mord eller konsulatbränningar.

    Men det vet du väl. Forumhögern bestämmer vad vänstern tycker! Samtidigt som de "värnar om demokratin"! Och de ser inga problem med detta!!!

    Tycker de att vi stödjer terrorister, så gör vi det! Tycker de att vi hatar USA gör vi detta! Oavsett vad vi egentligen skriver eller tycker!!!

    Och på det sättet blir det aldrig en debatt på detta "ocensurerade" forumet...
    Du har rätt. Så här är det visst alltid.
    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    Det är en glädjens dag för RC & RV med bihang - Sida 3 Empty Sv: Det är en glädjens dag för RC & RV med bihang

    Inlägg  redalert 2012-09-14, 09:33

    Infra skrev:Dumstein påstår att:

    Jag stödjer ambassadbränningar och mord


    Du gör det indirekt, för min del direkt, genom dina fördömanden av löjlig konst och löjliga filmer som de flesta av oss civiliserade redan inte bryr oss något om. Via din ohälsosamma fascination av dessa obetydliga verk, i förmån för islamisternas mördande, visar du klart ditt ställningstagande! Din support för mördandet av människor, oavsett hur många barn de må ha hemma, är oavbrutet! Du ska skämmas...det finns inget objektivt med dig! Jag önskar att det kommer finnas en lista över sådana som dig när barn i framtiden skall söka anledningen till deras mödrars och fäders bortgång!

    Det fanns inte ett sant ord där. Bara hatiska drapor mot nån som
    inte har samma enkelspåriga tänkande som Dumstein.

    Så skönt att Dumstein äntligen insett att den konst och de
    filmer han i ett tidigare inlägg i nån tråd var beredd att
    försvara till sista blodsdroppen, nu plötsligt i stället
    blivit "löjliga".

    Dock tillmäter Dumstein mina åsikter så stor betydelse att jag ska
    föras upp på nån slags dödslista som barnen ska hämnas på i framtiden. scratch

    Här påstår Dumstein att jag understödjer ambassadbränningar och
    mördande trots att jag på flera ställen i olika trådar uttryckligt
    sagt motsatsen.

    Men det är väl inte att begära att en person på Dumsteins intelligensnivå
    ska förstå vad avståndstagande innebär.

    Mina fördömmanden av folk som "på skoj" sätter eld på krutdurkar har
    inte heller fallit i god jord hos Dumstein. Dumstein ser detta som
    support av mord och andra brott men kan naturligtvis inte länka till
    en text som visar att han har rätt.

    Vad spelar det för roll om man som Dumstein kallar sig för civiliserad
    om man samtidigt spyr ur sig allt detta rödglödgade och irrationella hat.

    Sammantaget ger Dumsteins drapor i detta inlägg en inblick i vad som
    rör sig i ett mycket, mycket sinnessjukt huvud infekterat av rödglödgat
    hat.

    Men vad fan infra är du kamelknullare? clown
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Det är en glädjens dag för RC & RV med bihang - Sida 3 Empty Sv: Det är en glädjens dag för RC & RV med bihang

    Inlägg  Secrist 2012-09-14, 09:54

    Dao skrev:
    Infra skrev:
    Sossar ee lata skrev:http://www.expressen.se/nyheter/usa-ambassador-dodad-i-attack/

    Satans landet USA har fått vad de förtjänar........Av de empatiska muslimerna......
    Du skjuter över målet SEEL. Ingen här stödjer
    mord eller konsulatbränningar.

    Men det vet du väl. Forumhögern bestämmer vad vänstern tycker! Samtidigt som de "värnar om demokratin"! Och de ser inga problem med detta!!!

    Tycker de att vi stödjer terrorister, så gör vi det! Tycker de att vi hatar USA gör vi detta! Oavsett vad vi egentligen skriver eller tycker!!!

    Och på det sättet blir det aldrig en debatt på detta "ocensurerade" forumet...

    Snyft, snyft.....självömkan är tydligen ordet för dagen.

    Sponsored content


    Det är en glädjens dag för RC & RV med bihang - Sida 3 Empty Sv: Det är en glädjens dag för RC & RV med bihang

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-22, 03:27