Korka upp skumpan kamrater....
+6
berralarzon
Sossar-e-lata
MartinLindgren
formsvackan
marxisten
RedCloud
10 posters
ett glädjens budskap
RedCloud- Antal inlägg : 23039
- Inlägg 1
ett glädjens budskap
Fredrik Rahm har lovat att aldrig mer besöka detta forum !!!
marxisten- Antal inlägg : 5060
- Inlägg 2
Sv: ett glädjens budskap
RedCloud skrev:Fredrik Rahm har lovat att aldrig mer besöka detta forum !!!
Hehe
Vart gjorde han det?
RedCloud- Antal inlägg : 23039
- Inlägg 3
"Vart gjorde han det?"
i ett svagt ögonblick i det andra forumet, som han nu håller på att förstöra, det också...
formsvackan- Antal inlägg : 14778
- Inlägg 4
Tat försiktigt med drickat, han har irrat runt här som en dold ande ganska länge, och lär nog så göra även framledes.RedCloud skrev:Fredrik Rahm har lovat att aldrig mer besöka detta forum !!!
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
- Inlägg 5
Jag skrev ett inlägg till Mr. Rahm på testarens gapa&skrik tråd idag,
Med tanke på om inte vi kunde hålla avståndet, för att båda kunna vara där,
Sen frågade jag också eftersom han sa att han aldrig mer skulle skriva här för all smutskastning vad han kallade sin egen martins midsommar för något?
Blev förvånad att corven eller sniper tog bort tråden samma sekund?
Som jag ser det fanns det ingen anledning och radera mitt inlägg, fanns inget stötande där, så visst börjar testaren likna gamla AB med två enväldiga moderatorer, som raderar flyttar och spärrar?
Inget för mig, så det känns skönt här acbladet, men här är trots allt ordet fritt!
Med tanke på om inte vi kunde hålla avståndet, för att båda kunna vara där,
Sen frågade jag också eftersom han sa att han aldrig mer skulle skriva här för all smutskastning vad han kallade sin egen martins midsommar för något?
Blev förvånad att corven eller sniper tog bort tråden samma sekund?
Som jag ser det fanns det ingen anledning och radera mitt inlägg, fanns inget stötande där, så visst börjar testaren likna gamla AB med två enväldiga moderatorer, som raderar flyttar och spärrar?
Inget för mig, så det känns skönt här acbladet, men här är trots allt ordet fritt!
Sossar-e-lata- Antal inlägg : 1357
- Inlägg 6
Rödstrumpsmupparna har "möte"
tänk om ni kunde vara lika kreativa i arbetslivet! är det inte sorgligt att en som tex Marxisten, 18-19 år och hela livet framför sig inte vill mer än kommunistiskt tänkande, en som ser upp till Nord Korea, Cuba, samt de våldsamma länderna i mellanöstern, suck vad trött man blir! gör något av livet LILLE vän.....
berralarzon- Antal inlägg : 6964
- Inlägg 7
formsvackan skrev:Tat försiktigt med drickat, han har irrat runt här som en dold ande ganska länge, och lär nog så göra även framledes.RedCloud skrev:Fredrik Rahm har lovat att aldrig mer besöka detta forum !!!
Satan i gatan jag har ju redan hunnit bli full ju..
//berra
- Inlägg 8
Tja, ångra sig går ju men det hjälper föga så, skål broderberralarzon skrev:formsvackan skrev:Tat försiktigt med drickat, han har irrat runt här som en dold ande ganska länge, och lär nog så göra även framledes.RedCloud skrev:Fredrik Rahm har lovat att aldrig mer besöka detta forum !!!
//berra
- Inlägg 9
formsvackan skrev:Tja, ångra sig går ju men det hjälper föga så, skål broderberralarzon skrev:formsvackan skrev:Tat försiktigt med drickat, han har irrat runt här som en dold ande ganska länge, och lär nog så göra även framledes.RedCloud skrev:Fredrik Rahm har lovat att aldrig mer besöka detta forum !!!
//berra
Äh gjorde en ost macka och korkade upp mellanmjölken nu istället..
Jag var in och kollade på testaren "gissa" om det var är nära för härdsmälta i rahmska tvåcellssytemet när man vi känner till denna vareleses (läs nicknamn) fredrikrahm) korta livslängd i ett moderarat forum.
//berra
mimra- Antal inlägg : 495
- Inlägg 10
Håller så med dig Sossar-e-lata!Sossar-e-lata skrev:tänk om ni kunde vara lika kreativa i arbetslivet! är det inte sorgligt att en som tex Marxisten, 18-19 år och hela livet framför sig inte vill mer än kommunistiskt tänkande, en som ser upp till Nord Korea, Cuba, samt de våldsamma länderna i mellanöstern, suck vad trött man blir! gör något av livet LILLE vän.....
Redvictory- Antal inlägg : 12028
- Inlägg 11
mimra skrev:Håller så med dig Sossar-e-lata!Sossar-e-lata skrev:tänk om ni kunde vara lika kreativa i arbetslivet! är det inte sorgligt att en som tex Marxisten, 18-19 år och hela livet framför sig inte vill mer än kommunistiskt tänkande, en som ser upp till Nord Korea, Cuba, samt de våldsamma länderna i mellanöstern, suck vad trött man blir! gör något av livet LILLE vän.....
Varför blir jag INTE förvånad när du svarar så Lazy?
- Inlägg 12
Du fortsätter med ditt Lazytjat,varför?Desperat?
https://www.youtube.com/watch?v=Y4UIoz6Gg_I
https://www.youtube.com/watch?v=Y4UIoz6Gg_I
- Inlägg 13
mimra skrev:Du fortsätter med ditt Lazytjat,varför?Desperat?
Frågan befogad mimra varför böt du här är det ju både riskfritt och myggfritt
Känns lite som fredrikrahm aka mickewredes förnekelse gånger 25 avstängda nick på det gamla abforumet.
Själv offra jag säkert tio på denne rahm.
//berra
- Inlägg 14
Sossar-e-lata skrev:tänk om ni kunde vara lika kreativa i arbetslivet! är det inte sorgligt att en som tex Marxisten, 18-19 år och hela livet framför sig inte vill mer än kommunistiskt tänkande, en som ser upp till Nord Korea, Cuba, samt de våldsamma länderna i mellanöstern, suck vad trött man blir! gör något av livet LILLE vän.....
Har jag någonsin försvarat/hyllat något av de länderna? Inte vad jag kan minnas.
Och ja, jag har hela arbetslivet framför mig, och jag vill ha arbete, problemet är att kapitalismens kris har gjort det omöjligt för mig att få något.
För övrigt, vad i helvete går du till angrepp på mig för i denna tråd, vad har jag gjort dig?
PS: Jag är 19.
- Inlägg 15
Du är uppenbarligen lika puckad som de andra här. https://www.youtube.com/watch?v=XSfwpqJGGDQ&feature=relatedberralarzon skrev:mimra skrev:Du fortsätter med ditt Lazytjat,varför?Desperat?
Känns lite som fredrikrahm aka mickewredes förnekelse gånger 25 avstängda nick på det gamla abforumet.
//berra
- Inlägg 16
mimra skrev:Du är uppenbarligen lika puckad som de andra här. https://www.youtube.com/watch?v=XSfwpqJGGDQ&feature=relatedberralarzon skrev:mimra skrev:Du fortsätter med ditt Lazytjat,varför?Desperat?
//berra
Med tanke på hur högertrollen uppvisar sig här så tillhör jag mer än gärna puckadesidan.
//berra
- Inlägg 17
berralarzon skrev:Med tanke på hur högertrollen uppvisar sig här så tillhör jag mer än gärna puckadesidan.
//berra
Lägger man som mimra ut nedanstående länk får man även stå för kommentarerna på sidan. Det kallar jag puckad !
- Inlägg 18
formsvackan skrev:berralarzon skrev:Med tanke på hur högertrollen uppvisar sig här så tillhör jag mer än gärna puckadesidan.
//berra
Lägger man som mimra ut nedanstående länk får man även stå för kommentarerna på sidan. Det kallar jag puckad !
Varför gillar du inte våran nationalsång för?Nää, det är ju bättre att hylla Che Geuvara som inte har ett skit med Sverige att göra.
- Inlägg 19
Jo så sorligt så FS..formsvackan skrev:berralarzon skrev:Med tanke på hur högertrollen uppvisar sig här så tillhör jag mer än gärna puckadesidan.
//berra
Att se så försvarslöst dravel från nicket, skallen skola ropa fredrikrahm rädda dina sidekickers allt är förlåtet kom tillbaka.
//berra
- Inlägg 20
Visst gör jag det, men det finns bättremimra skrev:Varför gillar du inte våran nationalsång för?
Vad har Che med detta att göra överhuvudtaget ?mimra skrev:Nää, det är ju bättre att hylla Che Geuvara som inte har ett skit med Sverige att göra.
- Inlägg 21
Ska det vara NATIONALSÅNGEN ska det vara med Black Ingvars, speciellt bra vid 2:10 ungefär, med en viss melodi.
- Inlägg 22
Fast bästa nationalsången till melodin är ju ändå rysslands. Texten är ju svårare att tolka.
Senast ändrad av marxisten den 2009-06-23, 22:50, ändrad totalt 1 gång
- Inlägg 23
Önskar att alla vore som Dogge doggelito!
- Inlägg 24
mimra skrev:Önskar att alla vore som Dogge doggelito!
Oooops, råkade ta bort sången med dogge, när jag skulle ändra meddelandet. Här kommer den igen.
- Inlägg 25
Dogge är väl en av de som är glad över att ha fått en svenskstämpel på sig men jag undrar ändå när hans fru dog var var alla hans s.k kompisar då?