Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+6
berralarzon
Sossar-e-lata
MartinLindgren
formsvackan
marxisten
RedCloud
10 posters

    ett glädjens budskap

    avatar
    blueheaven


    Antal inlägg : 5228
    Join date : 09-02-17

    ett glädjens budskap - Sida 2 Empty Sv: ett glädjens budskap

    Inlägg  blueheaven 2009-06-24, 00:43

    Sossar-e-lata skrev:tänk om ni kunde vara lika kreativa i arbetslivet! är det inte sorgligt att en som tex Marxisten, 18-19 år och hela livet framför sig inte vill mer än kommunistiskt tänkande, en som ser upp till Nord Korea, Cuba, samt de våldsamma länderna i mellanöstern, suck vad trött man blir! gör något av livet LILLE vän.....

    Skriver fanskapet (marxisten) här ännu?
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 52
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    ett glädjens budskap - Sida 2 Empty Sv: ett glädjens budskap

    Inlägg  theward 2009-06-24, 08:01

    blueheaven skrev:
    Sossar-e-lata skrev:tänk om ni kunde vara lika kreativa i arbetslivet! är det inte sorgligt att en som tex Marxisten, 18-19 år och hela livet framför sig inte vill mer än kommunistiskt tänkande, en som ser upp till Nord Korea, Cuba, samt de våldsamma länderna i mellanöstern, suck vad trött man blir! gör något av livet LILLE vän.....

    Skriver fanskapet (marxisten) här ännu?


    BH du blir bara dummare och otrevligare....
    Vad fan ger dig rätten till det???

    S-E-L verkar var ojämnare än en skogsväg som varit utsatt för svår tjällossning och tung biltrafik.......

    Varför denna otrevliga ton hela tiden....?

    ps ja man kan tycka at jag är otrevlig också, men skillnaden är att jag bara tillrättavisar.... Wink
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    ett glädjens budskap - Sida 2 Empty Sv: ett glädjens budskap

    Inlägg  RedCloud 2009-06-24, 18:55

    Psykfallet kunde inte hålla sig 12 timmar ens...........

    Tar tillbaka glädjens budskap...
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    ett glädjens budskap - Sida 2 Empty Sv: ett glädjens budskap

    Inlägg  MartinLindgren 2009-06-24, 19:36

    Det är bara låta dom blå "Lallarna" lalla på Red Cloud;
    Dom vet mycket väl att snart är det färdiglallat för den här gången!

    Hängande huvuden och sura miner kommer bli borgaralliansen och deras anhängares varumärke framöver!


    DET BLIR SÅ VI KOMMER MINNAS DOM!
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    ett glädjens budskap - Sida 2 Empty Sv: ett glädjens budskap

    Inlägg  RedCloud 2009-06-24, 19:42

    Hängande huvuden och sura miner kommer bli borgaralliansen och deras anhängares varumärke framöver!

    förhoppningsvis, men jag misstänker att Allianz mot Sverige kommer att använda statskassan till att köpa röster 2010...vilket kan avgöra valet. Makten går nog före moral & vett där...
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    ett glädjens budskap - Sida 2 Empty Sv: ett glädjens budskap

    Inlägg  MartinLindgren 2009-06-24, 19:56

    Jag tror att alla sådana försök blir ytterliggare ett stort misslyckande bland alla andra misslyckanden!
    Det går inte köpa tillräckligt många röster för våra gemensamma stålar?

    Det är ju Maud Olofson och hennes Centern ett levande bevis på,
    Centern är ju världens rikaste politiska parti, efter försäljningen av sitt tidningsimperium för några år sedan,

    Vad hjälper det, man tvingas trampa runt 5% väljarstöd ändå, alla försök att tillgodo göra sig egna förmåner lagom till valet för våra pengar kommer bara göra tillräckligt många förbannade!


    Sen undrar ju jag om inte finanskrisen har tömmt ladorna mer än vi kan ana, kanske inte finns pengar till det planerade valfläsket längre?
    berralarzon
    berralarzon


    Antal inlägg : 6964
    Join date : 09-03-08

    ett glädjens budskap - Sida 2 Empty Sv: ett glädjens budskap

    Inlägg  berralarzon 2009-06-24, 20:05

    martin7lindgren skrev:Jag tror att alla sådana försök blir ytterliggare ett stort misslyckande bland alla andra misslyckanden!
    Det går inte köpa tillräckligt många röster för våra gemensamma stålar?

    Det är ju Maud Olofson och hennes Centern ett levande bevis på,
    Centern är ju världens rikaste politiska parti, efter försäljningen av sitt tidningsimperium för några år sedan,

    Vad hjälper det, man tvingas trampa runt 5% väljarstöd ändå, alla försök att tillgodo göra sig egna förmåner lagom till valet för våra pengar kommer bara göra tillräckligt många förbannade!


    Sen undrar ju jag om inte finanskrisen har tömmt ladorna mer än vi kan ana, kanske inte finns pengar till det planerade valfläsket längre?

    Förmodligen Martin så har trakterandet efter maktens taburetter gett fartblindheten ett ansikte inga billiga påhitt alliansen åstadkommit på snart tre år.. fler jobb pga skattesänkningarna NOT.. nu kommer ynkande om wv finanskris istället till försvar.
    //berra
    //berra
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    ett glädjens budskap - Sida 2 Empty Sv: ett glädjens budskap

    Inlägg  MartinLindgren 2009-06-24, 21:29

    Jag tror att tillräckligt många av oss börjar känna av kriserna, samtidigt som statens finanser urholkas,
    Spara, spara säger alliansen på välfärd, börjar man då plötsligt spendera våra tillgångar för att tillgodo göra sig själva röster, blir borgarna genomskådade, fler än dom anar blir förbannade!

    Skulle tro att dom flesta av oss har människor i sin närhet som är sjuka, handikappade eller arbetslösa och med egna ögon ser hur alliansen kör över dom människorna helt,

    Så´vill vi inte ha det, jag kan inte ens tänka mig att alliansen får fortsatt mandat efter 2010,
    Allt dom har åstadkommit är bara ett korthus som kommer rasa ihop!
    Borgarnas nermontering av vår välfärd kan inte skyllas på kriserna, den började långt innan man hade en aning om vad som komma skulle,
    trots allt tog borgarna över ett väldukat bord och regerade sönder sverige trots att deras två första år var guldår!

    Sponsored content


    ett glädjens budskap - Sida 2 Empty Sv: ett glädjens budskap

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-22, 04:46