Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+12
RedMentalCase
DreggIur
DirtyDog
F.I.S.T
lazy
ericTheDog
Thetaxpayer
SiP
Regndrottning
RedclownIII
Secrist
RedCloud
16 posters

    Till forumrassarna,.....

    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    Till forumrassarna,..... - Sida 4 Empty Sv: Till forumrassarna,.....

    Inlägg  SiP 2012-07-24, 10:41

    F.I.S.T skrev:
    SiP skrev:

    Vad har min politiska hemvists med att göra om jag tycker det är djävligt osmakligt att dra politiska poänger och att använda offren i Oslo och på utöya som slagträn i en debatt, bara trådnamnet säger ju en del om vad herr RC anser vad man kan göra med tragedin "Till forumrassarna,.....",


    Din politiska hemvist är aktuell på det viset att det vore smakligt om en sosse nån enda gång kunde visa på politiska sympatier åt vänster i skalan, annars finns det ju 5 till borgerliga partier att välja på för dig....M, SD, KD, FP, och C....
    Det är helt naturligt att man i några enstaka frågor avviker från sitt parti, men att som du kontinuerligt sympatisera med högervärderingar och påstå att du är Sosse blir ju bara mer och mer löjligt. Nu har ju iofs partiledningen gjort en lätt högersväng efter Olof Palmes död.... men de behåller åtminstone några socialdemokratiska värderingar.

    Att dra politiska poänger på Utöya säger ni ....
    Med tanke på att det knappast finns något tydligare politisk massmord i modern tid, gör det mig väldigt oroligt om du och dina högerkamrater inte vill beteckna dessa mord som politiska..... vad för agenda ligger bakom denna din åsikt ?

    Anders Breivik, är helt klart och tydligt högerextrem rasist, och detta vill ni tysta ner.... undrar varför.
    Om det hade handlat om en olycka av nåt slag, då finns det anledning att iaktta försiktighet i politisk inblandning... men NU ?.... ta av dig din fake-sosse-kostym någon gång och kom ut med din riktiga politiska tillhörighet !

    Det tragiska vore inte att göra "politiska poänger" som ni uttrycker det, det tragiska vore om 77 människor dött i ett dåd tydligt riktat mot socialdemokratin och dess öppenhet kring mångkultur skulle av människor som er viftas bort som en opolitisk handling i tider då högerextremism och nazism växer sig starkare....

    bevare oss väl för den utvecklingen, den fick genomslag i Tysklands 30-tal...

    Det vore på sin plats att även du och din forumhöger erkände att det i högsta grad är politiska mord !....och att det är extremhögern som står för det !



    SiP skrev:
    men ni förstår väl inte bättre...


    Jo det verkar som vi i de allra flesta fall förstår bättre än er

    SiP skrev:
    var det idiot du sa att du var???

    Nej det stämmer inte, det har jag inte sagt.

    Nu skall vi hålla isär begreppen här..

    1. jag håller inte med er i er version av vänster, har ingen i min bekatskapskrets som är vänster som är i närheten av ert rabiata hat mot alliansare, politik för mig är att i samförstånd arbeta fram ett bra beslut, över blockgränser om det behövs, er syn på politik är att kalla alliansen för nazister.

    2. Om vi tittar på "vänstern" här, tror du att någon vettig skulle hålla med er, ni är ju för fan rabiat hatiska, du själv t.ex. kan inte skriva ett enda svar utan att kalla någon för rasist, enbart p.g.a. ditt tillkortakommande när det gäller argument..

    3. Visa gärna var jag påstår att morden inte var politiska, naturligtvis mördade han socialdemokrater för att han ansåg att de var skyldiga till vad han ansåg islamiseringen i Norge, men jag har aldrig påstått annat, däremot är det djävligt osmakligt att som er använda Breiviks dåd att vinna poänger i debatter, ta bara den sista tråden som RC startade, "till forumrassarna", vilken sorts debatt tror du han efterstävar med ett sånt trådnamn?

    4.Vad han hade för avsikt och vad han är överlåter jag till den norska domstolen och psykologer att fastställa, jag anser mig inte ha varken den insikten eller kunskapen att sätta diagnos på honom, men du kanske har personlig kunskap av domstolar och psykologer??

    5. jag skiter fullständigt i vad du tror..

    6. Det finns politiska poänger sedan finns det er version på att göra politiska poänger, er version är att försöka få det till att alla som inte kryper för er hyllar Breiviks dåd..

    7. Som sagt, jag har inte den insikten varför han mördade socialdemokrater, att det berodde på socialdemokratins öppenhet kring mångkultur som du påster, får helt enkelt stå för dig, själv väntar jag på domstolens utslag..

    8. Tyskland var lite annorlunda, läs på..

    9. kan inte ta ansvar för andra tyckande här..

    10. Nope, ni förstår inte..

    11. Sluta bete dig som en sån då..
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Till forumrassarna,..... - Sida 4 Empty Sv: Till forumrassarna,.....

    Inlägg  RedCloud 2012-07-24, 10:41

    Varför har du ändrat från högerrassarna till högernissarna?

    same shit, different name....
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Till forumrassarna,..... - Sida 4 Empty Sv: Till forumrassarna,.....

    Inlägg  lazy 2012-07-24, 10:42

    F.I.S.T skrev:

    Att FR inte ställer upp, tror jag har andra orsaker än de han nämner

    Jag hade velat se rubrikerna om han hade dykt upp där utan att vara inbjuden. Laughing
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    Till forumrassarna,..... - Sida 4 Empty Sv: Till forumrassarna,.....

    Inlägg  RedMentalCase 2012-07-24, 10:50

    Secrist skrev:

    hehe...
    DirtyDog
    DirtyDog


    Antal inlägg : 5089
    Join date : 09-02-20

    Till forumrassarna,..... - Sida 4 Empty Sv: Till forumrassarna,.....

    Inlägg  DirtyDog 2012-07-24, 11:56

    F.I.S.T skrev:Hur många regeringschefer är från ett grannland med Norge ?
    Ganska många ifall man anser att vatten kan utgöra en gräns. Annars blir det nog bara 3 länder och INGEN regeringschef från dessa var inbjuden och deltog därför inte. Tror du att Fredrik skulle åkt på semester ifall han blev officiellt inbjuden?
    DirtyDog
    DirtyDog


    Antal inlägg : 5089
    Join date : 09-02-20

    Till forumrassarna,..... - Sida 4 Empty Sv: Till forumrassarna,.....

    Inlägg  DirtyDog 2012-07-24, 11:57

    RedMentalCase skrev:
    Secrist skrev:

    hehe...
    Denna var roligare.

    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Till forumrassarna,..... - Sida 4 Empty Sv: Till forumrassarna,.....

    Inlägg  RedCloud 2012-07-24, 12:23

    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    Till forumrassarna,..... - Sida 4 Empty Sv: Till forumrassarna,.....

    Inlägg  SiP 2012-07-24, 12:38


    Läser du ens länkarna du lägger upp??
    Han var inte bjuden, skulle nog ha sett lite konstigt ut om han dykt upp och Norske statsministern inte vetat om det.

    Sen att självgode Wiehe säger sig vara den som skulle representera Sverige är skrettretande, både Stefan Löfven och Mona Sahlin var där, något bättre represtanter än en snubbe som gapar om solidaritet medan han drar in miljoner på sin och Björns musik.

    Förövrigt är det rätt kul att Wiehe som sätter sig främst inte ens var omnämnd som artist på tv tablån däremot stod Laleh med...
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Till forumrassarna,..... - Sida 4 Empty Sv: Till forumrassarna,.....

    Inlägg  RedCloud 2012-07-24, 12:53

    Läser du ens länkarna du lägger upp??

    Ja
    Han var inte bjuden, skulle nog ha sett lite konstigt ut om han dykt upp och Norske statsministern inte vetat om det.

    Jag vet.

    Sen att självgode Wiehe säger sig vara den som skulle representera Sverige är skrettretande, både Stefan Löfven och Mona Sahlin var där, något bättre represtanter än en snubbe som gapar om solidaritet medan han drar in miljoner på sin och Björns musik.

    Och det hade med saken att göra ?

    Förövrigt är det rätt kul att Wiehe som sätter sig främst inte ens var omnämnd som artist på tv tablån däremot stod Laleh med...

    Lite roar smått....

    Wiehe spelade på Utöya, Laleh på konserten i Oslo....appropå att läsa på...
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Till forumrassarna,..... - Sida 4 Empty Sv: Till forumrassarna,.....

    Inlägg  Secrist 2012-07-24, 13:10

    F.I.S.T skrev:
    Secrist skrev:
    F.I.S.T skrev:
    Secrist skrev:
    F.I.S.T skrev:
    DirtyDog skrev:Vad anser Regndrottning om detta?

    http://blog.svd.se/ledarbloggen/2012/07/22/men-halla-reinfeldt-ar-inte-pa-plats/

    En journalist som tydligen gör samma självklara reflektion som oss?

    En journalist på en högertidning ! Rolling Eyes

    Skulle det förändra faktum att han inte var inbjuden menar du?

    Det skulle förklara att man från högerhåll, inte vill kännas vid att det handlar om högerextremism. Att FR inte ställer upp, tror jag har andra orsaker än de han nämner

    Hur många andra regeringschefer var där?

    Hur många regeringschefer är från ett grannland med Norge ?

    Jaha! Det var bara grannländer som förväntas känna sympatier och visa sin respekt! Tänkte inte på det.
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Till forumrassarna,..... - Sida 4 Empty Sv: Till forumrassarna,.....

    Inlägg  Secrist 2012-07-24, 13:11

    SiP skrev:

    Läser du ens länkarna du lägger upp??
    Han var inte bjuden, skulle nog ha sett lite konstigt ut om han dykt upp och Norske statsministern inte vetat om det.

    Sen att självgode Wiehe säger sig vara den som skulle representera Sverige är skrettretande, både Stefan Löfven och Mona Sahlin var där, något bättre represtanter än en snubbe som gapar om solidaritet medan han drar in miljoner på sin och Björns musik.

    Förövrigt är det rätt kul att Wiehe som sätter sig främst inte ens var omnämnd som artist på tv tablån däremot stod Laleh med...

    Nej, jag tror faktiskt inte han gör det. Har ofta sett exempel på när KP-RC lägger upp en länk som inte ens stödjer hans påstående. Parodiskt taffligt agerande. Razz
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Till forumrassarna,..... - Sida 4 Empty Sv: Till forumrassarna,.....

    Inlägg  RedCloud 2012-07-24, 13:14

    Secrist skrev:
    SiP skrev:

    Läser du ens länkarna du lägger upp??
    Han var inte bjuden, skulle nog ha sett lite konstigt ut om han dykt upp och Norske statsministern inte vetat om det.

    Sen att självgode Wiehe säger sig vara den som skulle representera Sverige är skrettretande, både Stefan Löfven och Mona Sahlin var där, något bättre represtanter än en snubbe som gapar om solidaritet medan han drar in miljoner på sin och Björns musik.

    Förövrigt är det rätt kul att Wiehe som sätter sig främst inte ens var omnämnd som artist på tv tablån däremot stod Laleh med...

    Nej, jag tror faktiskt inte han gör det. Har ofta sett exempel på när KP-RC lägger upp en länk som inte ens stödjer hans påstående. Parodiskt taffligt agerande. Razz

    Du kanske kan hitta något inlägg där jag kritiserar Fredriks frånvaro ?
    Inte ?
    avatar
    Thetaxpayer


    Antal inlägg : 7997
    Join date : 09-02-18

    Till forumrassarna,..... - Sida 4 Empty Sv: Till forumrassarna,.....

    Inlägg  Thetaxpayer 2012-07-24, 14:36





    Snarere ett problem att en råkommunist med hybris tror sig representera Sverige. Puke
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Till forumrassarna,..... - Sida 4 Empty Sv: Till forumrassarna,.....

    Inlägg  Secrist 2012-07-24, 16:46

    RedCloud skrev:
    Secrist skrev:
    SiP skrev:

    Läser du ens länkarna du lägger upp??
    Han var inte bjuden, skulle nog ha sett lite konstigt ut om han dykt upp och Norske statsministern inte vetat om det.

    Sen att självgode Wiehe säger sig vara den som skulle representera Sverige är skrettretande, både Stefan Löfven och Mona Sahlin var där, något bättre represtanter än en snubbe som gapar om solidaritet medan han drar in miljoner på sin och Björns musik.

    Förövrigt är det rätt kul att Wiehe som sätter sig främst inte ens var omnämnd som artist på tv tablån däremot stod Laleh med...

    Nej, jag tror faktiskt inte han gör det. Har ofta sett exempel på när KP-RC lägger upp en länk som inte ens stödjer hans påstående. Parodiskt taffligt agerande. Razz

    Du kanske kan hitta något inlägg där jag kritiserar Fredriks frånvaro ?
    Inte ?

    Jag pratar om alla möjliga tillfällen. I de fall där du behagar att länka till nåt överhuvudtaget.
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Till forumrassarna,..... - Sida 4 Empty Sv: Till forumrassarna,.....

    Inlägg  RedCloud 2012-07-24, 16:54

    Jag pratar om alla möjliga tillfällen. I de fall där du behagar att länka till nåt överhuvudtaget.

    [fniss] stackars SD-secrist....byxorna alltid nere vid fotknölarna...
    avatar
    Thetaxpayer


    Antal inlägg : 7997
    Join date : 09-02-18

    Till forumrassarna,..... - Sida 4 Empty Sv: Till forumrassarna,.....

    Inlägg  Thetaxpayer 2012-07-24, 17:31

    RedCloud skrev:
    Jag pratar om alla möjliga tillfällen. I de fall där du behagar att länka till nåt överhuvudtaget.

    [fniss] stackars SD-secrist....byxorna alltid nere vid fotknölarna...





    Fniss, känns det jobbigt?
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Till forumrassarna,..... - Sida 4 Empty Sv: Till forumrassarna,.....

    Inlägg  Secrist 2012-07-24, 18:01

    Thetaxpayer skrev:
    RedCloud skrev:
    Jag pratar om alla möjliga tillfällen. I de fall där du behagar att länka till nåt överhuvudtaget.

    [fniss] stackars SD-secrist....byxorna alltid nere vid fotknölarna...





    Fniss, känns det jobbigt?

    Troligen. Hans högstanivå är inte högre.
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Till forumrassarna,..... - Sida 4 Empty Sv: Till forumrassarna,.....

    Inlägg  F.I.S.T 2012-07-24, 19:06



    1. jag håller inte med er i er version av vänster, har ingen i min bekantskapskrets som är vänster som är i närheten av ert rabiata hat mot alliansare, politik för mig är att i samförstånd arbeta fram ett bra beslut, över blockgränser om det behövs, er syn på politik är att kalla alliansen för nazister.


    Jag har inte påstått att du bör eller ska hålla med vår version av vänster, bara att det nån enda gång kunde stämma överens lite gran med sossarna åtminstone som du påstår dig vara... men det förmår du inte

    2. Om vi tittar på "vänstern" här, tror du att någon vettig skulle hålla med er, ni är ju för fan rabiat hatiska, du själv t.ex. kan inte skriva ett enda svar utan att kalla någon för rasist, enbart p.g.a. ditt tillkortakommande när det gäller argument..

    Ha ha ... jag är inte det minsta hatiskt, ibland är det märkligt hur människor som du, som hatar allra mest själv beskyller andras för vad du är ... Laughing
    I de allra flesta fall kallar jag inte personer för rasister, med undantag för de största fansen av Åkesson: Secrist och Seel....
    I de allra flesta fall ifrågasätter jag åsikter som framförs här, förklädda i "kritik till invandrarpolitik"... och resonerar mig fram till vad jag tycker ät främlingsfientligt, rasistiskt eller bara rent egoistiskt....

    Jag har förstått att det finns intresse av att tysta den debatten från många forumhöger, och tydligen även av dig.... tro varför det ? Rolling Eyes



    3. däremot är det djävligt osmakligt att som er använda Breiviks dåd att vinna poänger i debatter, ta bara den sista tråden som RC startade, "till forumrassarna", vilken sorts debatt tror du han efterstävar med ett sånt trådnamn?


    en debatt om rasism och terrordåd ? Rolling Eyes

    4.Vad han hade för avsikt och vad han är överlåter jag till den norska domstolen och psykologer att fastställa, jag anser mig inte ha varken den insikten eller kunskapen att sätta diagnos på honom, men du kanske har personlig kunskap av domstolar och psykologer??

    Men herregud människa spelar du dum ?.... avsikten är ju hur tydlig som helst, den har han ju erkänt. däremot hans mentala status är upp till domstolar och psykologer att avgöra... liksom domen...
    För den skull råder det inget tvivel om att det är ett politiskt massmord riktat frän höger till vänster... vilket inte är helt ovanligt i historien.... trots forumhögerns idoga försök att få det till att det är vänstern som är våldsam ...



    5. jag skiter fullständigt i vad du tror..

    Jasså ???... och ändå är du här och skriver inlägg ?

    6. Det finns politiska poänger sedan finns det er version på att göra politiska poänger, er version är att försöka få det till att alla som inte kryper för er hyllar Breiviks dåd..

    Nej det stämmer inte .... Men vi vet att det finns många som delar hans åsikter om invandring och muslimer, det har framkommit med all tydlighet på ett skrämmande sätt på just detta forum, och i hur högerextremismen växer konstant i Europa, samtidigt som dess politik i samband med EMU och Euron snart lyckats sänka flera länder än Grekland


    7. Som sagt, jag har inte den insikten varför han mördade socialdemokrater, att det berodde på socialdemokratins öppenhet kring mångkultur som du påster, får helt enkelt stå för dig, själv väntar jag på domstolens utslag..

    Som sagt ... du måste SPELA dum, eftersom hans avsikter redan är klara, det är bara mental status och strafflängd som skall avgöras av domstol och psykologer.....fast det är ju på ett sätt svårt. En människa som mördar så många personer, kan ju aldrig eg anses vara friskt, ens om psykologer påstår honom vara "tillräknelig"

    8. Tyskland var lite annorlunda, läs på..

    Jag har läst på väldigt bra i det fallet. Jag vet att även i Tyskland fick invandrargrupper skulden för dålig ekonomi, precis som i alla kristider....
    Skillnaden än så länge är hur långt det eskalerat, och hur fattigt delar av Europa hunnit bli. Blir det ännu värre pga av EMU och nyliberalismen, så kan vi vänta än mer högerextremism, då detta måste skyllas på någon,,... och det blir i princip alltid de svagaste grupperna och invandrargrupper som får ta skit i sådana tider

    9. kan inte ta ansvar för andra tyckande här..

    Har inte bett dig !

    10. Nope, ni förstår inte..

    Jodå, du förstår bara inte att det är VI som förstår sambanden bättre än ni höger...

    11. Sluta bete dig som en sån då..[/b]

    Nyss påstod du att jag påstått att jag var en idiot..... du är inte måttligt snurrig i pallet du
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    Till forumrassarna,..... - Sida 4 Empty Sv: Till forumrassarna,.....

    Inlägg  SiP 2012-07-24, 19:59

    F.I.S.T skrev:

    1. jag håller inte med er i er version av vänster, har ingen i min bekantskapskrets som är vänster som är i närheten av ert rabiata hat mot alliansare, politik för mig är att i samförstånd arbeta fram ett bra beslut, över blockgränser om det behövs, er syn på politik är att kalla alliansen för nazister.


    Jag har inte påstått att du bör eller ska hålla med vår version av vänster, bara att det nån enda gång kunde stämma överens lite gran med sossarna åtminstone som du påstår dig vara... men det förmår du inte

    2. Om vi tittar på "vänstern" här, tror du att någon vettig skulle hålla med er, ni är ju för fan rabiat hatiska, du själv t.ex. kan inte skriva ett enda svar utan att kalla någon för rasist, enbart p.g.a. ditt tillkortakommande när det gäller argument..

    Ha ha ... jag är inte det minsta hatiskt, ibland är det märkligt hur människor som du, som hatar allra mest själv beskyller andras för vad du är ... Laughing
    I de allra flesta fall kallar jag inte personer för rasister, med undantag för de största fansen av Åkesson: Secrist och Seel....
    I de allra flesta fall ifrågasätter jag åsikter som framförs här, förklädda i "kritik till invandrarpolitik"... och resonerar mig fram till vad jag tycker ät främlingsfientligt, rasistiskt eller bara rent egoistiskt....

    Jag har förstått att det finns intresse av att tysta den debatten från många forumhöger, och tydligen även av dig.... tro varför det ? Rolling Eyes



    3. däremot är det djävligt osmakligt att som er använda Breiviks dåd att vinna poänger i debatter, ta bara den sista tråden som RC startade, "till forumrassarna", vilken sorts debatt tror du han efterstävar med ett sånt trådnamn?


    en debatt om rasism och terrordåd ? Rolling Eyes

    4.Vad han hade för avsikt och vad han är överlåter jag till den norska domstolen och psykologer att fastställa, jag anser mig inte ha varken den insikten eller kunskapen att sätta diagnos på honom, men du kanske har personlig kunskap av domstolar och psykologer??

    Men herregud människa spelar du dum ?.... avsikten är ju hur tydlig som helst, den har han ju erkänt. däremot hans mentala status är upp till domstolar och psykologer att avgöra... liksom domen...
    För den skull råder det inget tvivel om att det är ett politiskt massmord riktat frän höger till vänster... vilket inte är helt ovanligt i historien.... trots forumhögerns idoga försök att få det till att det är vänstern som är våldsam ...



    5. jag skiter fullständigt i vad du tror..

    Jasså ???... och ändå är du här och skriver inlägg ?

    6. Det finns politiska poänger sedan finns det er version på att göra politiska poänger, er version är att försöka få det till att alla som inte kryper för er hyllar Breiviks dåd..

    Nej det stämmer inte .... Men vi vet att det finns många som delar hans åsikter om invandring och muslimer, det har framkommit med all tydlighet på ett skrämmande sätt på just detta forum, och i hur högerextremismen växer konstant i Europa, samtidigt som dess politik i samband med EMU och Euron snart lyckats sänka flera länder än Grekland


    7. Som sagt, jag har inte den insikten varför han mördade socialdemokrater, att det berodde på socialdemokratins öppenhet kring mångkultur som du påster, får helt enkelt stå för dig, själv väntar jag på domstolens utslag..

    Som sagt ... du måste SPELA dum, eftersom hans avsikter redan är klara, det är bara mental status och strafflängd som skall avgöras av domstol och psykologer.....fast det är ju på ett sätt svårt. En människa som mördar så många personer, kan ju aldrig eg anses vara friskt, ens om psykologer påstår honom vara "tillräknelig"

    8. Tyskland var lite annorlunda, läs på..

    Jag har läst på väldigt bra i det fallet. Jag vet att även i Tyskland fick invandrargrupper skulden för dålig ekonomi, precis som i alla kristider....
    Skillnaden än så länge är hur långt det eskalerat, och hur fattigt delar av Europa hunnit bli. Blir det ännu värre pga av EMU och nyliberalismen, så kan vi vänta än mer högerextremism, då detta måste skyllas på någon,,... och det blir i princip alltid de svagaste grupperna och invandrargrupper som får ta skit i sådana tider

    9. kan inte ta ansvar för andra tyckande här..

    Har inte bett dig !

    10. Nope, ni förstår inte..

    Jodå, du förstår bara inte att det är VI som förstår sambanden bättre än ni höger...

    11. Sluta bete dig som en sån då..[/b]

    Nyss påstod du att jag påstått att jag var en idiot..... du är inte måttligt snurrig i pallet du

    Ja vad skall man säga, Strindberg sa "det är synd om människan" och då hade han inte ens träffat dig..

    Vad exakt är problemet med att förstå att den vänster du säger dig representera är någon sorts KPMLr/revfront där alla som tjänar pengar är onda och endast ni är de goda, men visst tror du att sossarna står för mer bidrag till alla som inte vill jobba så har du rätt, det stöder jag inte..

    Du INTE hatisk, du är ju fan så hatisk i ditt tjafsande så Breivik framstår som normal..
    Och ta detta med att du kastar rasseepitetet när ditt tillkortakommande lyser igenom, vi diskuterade placeringen av invandrare på ett och samma ställe, jag anser att det inte funkar för det blir ghetton genom att integrationen blir noll och människor sätts på ett ställe ges bidrag och sedan skall de vara nöjda, då kallade du mif rasist och nazist, ett par veckor senare i en annan tråd så skriver Form exakt samma sak, då kommer det inget rassekort från dig, alltså kan du enbart vinna genom att sätta rasseepitet på dina meningsmotståndare..

    Och du tror att han får en bra debatt när han skriver "till forumrassarna" i trådhuvudet?
    Är du dum eller försöker du tänka men har lite otur eller???

    Thomas Quick erkände också massa mord, men du kanske inte är mentalt förmögen att inse att psykiskt instabila personer kan ljuga om saker, se bara på dig...

    Diun dårskap skall inte lämnas oemotsagd..

    Tillåt mig småle, ni skiter fullständigt i offren, bara ni kan kasta fram era anklagelser mot vissa nick här är ni nöjda..

    Återigen, Thomas quick..

    Som sagt läs på, det var inte invandrargrupper rent allmänt, det var judarna (du vet de där ni hatar) som dels var ett hatobjekt för Hitler men att han fick den stora allmänheten med sig i sitt hat berodde på att judarna ägde nästan alla affärer och sänkte inte priserna så vanligt folk hade råd att handla, för du vet varför det heter kristallnatten va??

    Det var vad du gjorde..

    Du har bara visat din inkompetens hitills..

    Men då fastslår vi att du är en idiot, nöjd då??
    RedclownIII
    RedclownIII


    Antal inlägg : 2772
    Join date : 11-02-20

    Till forumrassarna,..... - Sida 4 Empty Sv: Till forumrassarna,.....

    Inlägg  RedclownIII 2012-07-24, 20:32

    RedCloud skrev:Tragiskt att högernissarna inte kan debattera det som Wiehe talade om, den framväxande rasismen i europa. Det kanske ligger för nära deras egna åsikter...

    Nej det tragiska är figurer som dig och Breivik. Sad
    RedclownIII
    RedclownIII


    Antal inlägg : 2772
    Join date : 11-02-20

    Till forumrassarna,..... - Sida 4 Empty Sv: Till forumrassarna,.....

    Inlägg  RedclownIII 2012-07-24, 20:38

    RedCloud skrev:
    Jag pratar om alla möjliga tillfällen. I de fall där du behagar att länka till nåt överhuvudtaget.

    [fniss] stackars SD-secrist....byxorna alltid nere vid fotknölarna...

    fnizz och puke killen (rc) är obotligt sjuk. Sad
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15117
    Join date : 10-05-11

    Till forumrassarna,..... - Sida 4 Empty Sv: Till forumrassarna,.....

    Inlägg  ericTheDog 2012-07-24, 21:47

    RedclownIII skrev:
    RedCloud skrev:Tragiskt att högernissarna inte kan debattera det som Wiehe talade om, den framväxande rasismen i europa. Det kanske ligger för nära deras egna åsikter...

    Nej det tragiska är figurer som dig och Breivik. Sad


    Breivik - lika korkad och extrem som forumvänstern...
    berralarzon
    berralarzon


    Antal inlägg : 6964
    Join date : 09-03-08

    Till forumrassarna,..... - Sida 4 Empty Sv: Till forumrassarna,.....

    Inlägg  berralarzon 2012-07-24, 22:29

    ericTheDog skrev:
    RedclownIII skrev:
    RedCloud skrev:Tragiskt att högernissarna inte kan debattera det som Wiehe talade om, den framväxande rasismen i europa. Det kanske ligger för nära deras egna åsikter...

    Nej det tragiska är figurer som dig och Breivik. Sad


    Breivik - lika korkad och extrem som forumvänstern...

    Breivik = som korkad som gustavander samt tripplenicket bh!
    //Niklas

    Jag kan bevisa det här på ac-bladet att bh trippelnickar vänta får ni se kanske!!..
    känns det igen byfånen etd bevisningen?
    avatar
    Thetaxpayer


    Antal inlägg : 7997
    Join date : 09-02-18

    Till forumrassarna,..... - Sida 4 Empty Sv: Till forumrassarna,.....

    Inlägg  Thetaxpayer 2012-07-24, 22:33

    berralarzon skrev:
    ericTheDog skrev:
    RedclownIII skrev:
    RedCloud skrev:Tragiskt att högernissarna inte kan debattera det som Wiehe talade om, den framväxande rasismen i europa. Det kanske ligger för nära deras egna åsikter...

    Nej det tragiska är figurer som dig och Breivik. Sad


    Breivik - lika korkad och extrem som forumvänstern...

    Breivik = som korkad som gustavander samt tripplenicket bh!
    //Niklas

    Jag kan bevisa det här på ac-bladet att bh trippelnickar vänta får ni se kanske!!..
    känns det igen byfånen etd bevisningen?






    Que?
    berralarzon
    berralarzon


    Antal inlägg : 6964
    Join date : 09-03-08

    Till forumrassarna,..... - Sida 4 Empty Sv: Till forumrassarna,.....

    Inlägg  berralarzon 2012-07-24, 22:39

    Thetaxpayer skrev:
    berralarzon skrev:
    ericTheDog skrev:
    RedclownIII skrev:
    RedCloud skrev:Tragiskt att högernissarna inte kan debattera det som Wiehe talade om, den framväxande rasismen i europa. Det kanske ligger för nära deras egna åsikter...

    Nej det tragiska är figurer som dig och Breivik. Sad


    Breivik - lika korkad och extrem som forumvänstern...

    Breivik = som korkad som gustavander samt tripplenicket bh!
    //Niklas

    Jag kan bevisa det här på ac-bladet att bh trippelnickar vänta får ni se kanske!!..
    känns det igen byfånen etd bevisningen?






    Que?

    Jo jag ska bevisa att etd spammat ac-bladet.. lovar så mycket som jag lovar att logga ut för gott härifrån.. dax att hånskratta åt ynkryggen etd nu..
    //Niklas
    pst men jag tittar in ibland..

    Sponsored content


    Till forumrassarna,..... - Sida 4 Empty Sv: Till forumrassarna,.....

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-22, 22:16