Thetaxpayer skrev:Regndrottning skrev:Thetaxpayer skrev:Regndrottning skrev:-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Thetaxpayer skrev:Regndrottning skrev:DirtyDog skrev:Det är sorgligt att det finns vänstertomtar som istället för att visa lite omdömme en sån här minnesdag startar en tråd som han döper till " Till forumrassarna,....." i syfte att agitera och KNAPPAST för att på något sätt hedra några döda.Regndrottning skrev:
Det är sorgligt och patetisk att det finns de som hånar händelsen i Utöya ENBART för att de inte gillar politiken som gillades av ungdomarna.
Det är sorgligt och patetisk att det finns de som hånar händelsen i Utöya för att de inte gillar dem som beklagar händelsen.
Det finns höger på forumet som borde skämmas för sin gemena uselhet.
Det är lika sorgligt att vidriga svin som Wiehe tillåts vanhedra minnet av en massa mördade ungdomar genom att utnyttja minnet av deras död till att ge sig på Sveriges statsminister som inte finns på plats för att försvara sig (eftersom han inte blev inbjuden) och sen utnyttjar han resten av talet till att stärka hatet mellan grupper i samhället.
När han citerade vad någon sagt i Finland gick han verkligen över gränsen.
Det som däremot är PATETISKT är vår forummedlem Regndrottning. Men det har hon dock alltid varit.
Hahahahaha!
Vilket skitsnack!
Men, tack detsamma!
Nå, Jag väntar.
På vad?
Kan du inte läsa heller?
Du anklagade mig i skrift för att ha hånat offren på Utöya. Nu vill jag veta var du tycker att detta har skett?
Oh, jisses....
Kan inte DU läsa? Frågan är redan besvat ovan....
Jo Jag kan läsa. men min fråga kvarstår om du kan.
Mitt först inlägg i denna tråden var det 10:e. Redan där frågade jag dig vem som har hånat offren på utöya. Så kan du svara nu när jag hånade offren på Utöya?
Du har rätt. Jag blandade ihop dig med en annan idiot. Jag ber om ursäkt för mitt misstag och mitt anklagande.