Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+7
Sniperace
F.I.S.T
RedclownIII
Dao
DirtyDog
RedMentalCase
ericTheDog
11 posters

Löfvén går åt höger - kraftigt!

ericTheDog

Antal inlägg : 15117

Löfvén går åt höger - kraftigt! - Sida 5 Empty Sv: Löfvén går åt höger - kraftigt!

Inlägg  ericTheDog 2012-07-13, 20:56

Secrist skrev:
    F.I.S.T skrev:
    ericTheDog skrev:
    Redvictory skrev:
    Dao skrev:
    ericTheDog skrev:Extremisterna till vänster och höger utgörs av ett fåtal idioter. Varför skulle vanliga Alliansväljare som kanske tycker det räcker att betala världens 5:e högsta skatter; ta hänsyn till ett fåtal extremister?

Dessa extremister vet ju oftast inteens själva vad och varför de agerar, detta då de flesta av dem går i hundkoppel.

Senast en sådan extremist tilltalade mig svarade jag vänligt (nej) varpå jag gapskrattade. Den unga damen var eg. ingen extrem person. on varbara fullständigt vilse i pannkakan. Demonstrerade mot bilar i stan - varpå hon bad mig omskjuts till stationen...

RIDÅ

Jag bara konstaterar faktum, att med en generell högervåg, så ökar popularitetn för högerextrema partier och grupper. De hänger liksom ihop.

Förstår att sådana saker är känsliga för dig, så jag accepterar att du drar dig ur detta! Smile

Vid en enkel koll så kan man se att de flesta av SD:s anhängare är dömda för olika typer av brott som tex våldtäkt,misshandel,stöld,bedrägeri,m,m dvs ett ganska likt register som en medlem i HA!

Ingen här gillar sd.

inte secrist heller ? Cool

Jag försvarar deras att rätt att verka.

Har du sett nån vänstermupp ifråga sd's rätt att verka?

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 00:11