Sniperace 2012-07-11, 21:38
Infra skrev: Sniperace skrev: Infra skrev: Sniperace skrev: Infra skrev: Sniperace skrev:
visst huvtröja, keps som döljer nsikte osv osv...
men byter du inte under vägen så har de dig i den klädsel du hade när du gick ut, och kan sedan följa dig.... så därför, använd ex vändbar jacka med olika färg på in och utsida, liksom vändbar mössa, och fixa något med byxorna osv osv...
för annars är det ju en baggis att via denna kamera och satellitkameraöverva´kning följa dina steg....
atty du TROR du är osedd är inte bra infra, det tyder på dålig insikt
Det märks att det inte finns några kameror i Göinge.
"Att gå under radarn" betyder inte att klä ut sig. Det
handlar om att du lärt dig var kamerorna sitter. Döda
vinklar kommer aldrig bevakarna ifrån. Det är där du
ska hålla till om du kommer till Stockholm.
Sen behöver du inte spöka ut dig med lösskägg och äppelknyckarbyxor.
Erfarenhetern säger mig att du kan skapa förvirring och kaos i en hel
spaningsorganisation bara genom att byta mössa. Skillnaden kan också
vara så enkel som att du tar av dig den mössa du hade när du gick in,
när du går ut. Du anar inte vilka pulver som jobbar som spanare.
Och märk väl: kamerorna förhindrar inga brott - dokumenterar dom bara!
jag har varit i fjollträsk, och det var inte en nehglig upplevelse, den var snarare hemsk, usch säger jag bara, det bästa med fjollträsk var e4,an hem....
och detvkommer nya kameror hela tiden, kameror du inte har en aníng om osv, så tro inte att du klarar dig undan övervakning
jag har varit i fjollträsk, och det var inte en nehglig upplevelse, den var snarare hemsk, usch säger jag bara, det bästa med fjollträsk var e4,an hem....
och detvkommer nya kameror hela tiden, kameror du inte har en aníng om osv, så tro inte att du klarar dig undan övervakning
Länk på det tack.
Det underbara är att myndigheterna måste varsla om att
"denna lokal är kamerabevakad". Så du blir aldrig filmad utan att du först blir varnad.
lokal ja, men inte ens där kan du veta var alla kameror är, jag tänker mer på kameror på gtor och torg, kameror som finns med tillstånd, kameror utan tillstånd, kameror i satelliter som är så bra att de kan fota en femtioöring liggande på trottoaren med bra skärpa, det finns så otroligt många som du aldrig ser eller upptäcker. idag sysn det inte ens at de moterat upp en kamera Infra.....
Som sagt: det märks att ni saknar kameror i Göinge. Kamerornas stora dilemma
är att de alltid monteras över huvudhöjd. Som luttrad fjollträskbo utnyttjar du naturligtvis det här. Med kepsens skärm döljer du dig för allt som sitter ovanför huvudhöjd. De ser bara kepsen. Du kan dra många skojiga växlar på detta faktum till stort förtret för de som gjort sin omaket med dyra inköp och dyrt montage. Gör det hela till en sport och du får lika roligt varje gång du går ut.Ingen har dött av litet hederlig civil olydnad. Mer sånt.
Ja, de du ser,,,,,,
men det finns fler än dem, kameror som inte syns, som kan se uppåt eller rakt fram från olika positioner, de kan finnas i fönster, de kan se ut som en spik i en vägg, en skruv på en lyktstolpe osv osv, de kan sitta i parkerade bilar, i lövverket på buskar, ja i stort sett överallt.
och visst har vi kameror i Gingen, i staden Hässleholm finns de på otaliga ställen, både synliga och osynliga, men de bekymrar inte mig något särskilt, jag totalt skiter i dem, de enda kameror jag ogillqar är fartkamerorna, inte för att jag kör för fort, utan för att OM de fotar mig trots att jag håller hastigheten har jag inget at sätta emot om de skickar böter, detta var min bror med om och hr själv varit med om att en sådan fotat, men eftersom det spöregnade blev det inte en godtagbar bild eller så, för något brev fick jag inte