Secrist skrev:Hur är en allianväljare enlig dig?
En myndig person som valt en av de fyra (fem?) högerpartierna!
Hur är en alliansväljare för dig?
Secrist skrev:Hur är en allianväljare enlig dig?
Dao skrev:Secrist skrev:Hur är en allianväljare enlig dig?
ericTheDog skrev:Dao skrev:Secrist skrev:Hur är en allianväljare enlig dig?
Pssst - Allians för Sverige består av fyra partier.
Dao skrev:ericTheDog skrev:Dao skrev:Secrist skrev:Hur är en allianväljare enlig dig?
Mer och mer är det klart att SD i praktiken är en del av arrogansen också! Men OFFICIELLT är det givetvis fyra partier!
ericTheDog skrev:Dao skrev:ericTheDog skrev:Dao skrev:Secrist skrev:Hur är en allianväljare enlig dig?
Mer och mer är det klart att SD i praktiken är en del av arrogansen också! Men OFFICIELLT är det givetvis fyra partier!
Tvärtom. Alliansen har mycket svårt att regera landet p.g.a att rödgrön röra tillsammans med sd blockerar besluten.
Dao skrev:
Det var tre meningar, inte en. Och kommentaren i den sista av dem är den jag åsyftar: "Fördärvar jag er nidbild av alliansröstare nu?"
Och frågan är då: Varför förväntas det att jag skulle haft en "nidbild" arrogansväljare???
lazy skrev:Dao skrev:
Det var tre meningar, inte en. Och kommentaren i den sista av dem är den jag åsyftar: "Fördärvar jag er nidbild av alliansröstare nu?"
Och frågan är då: Varför förväntas det att jag skulle haft en "nidbild" arrogansväljare???
Antar att det är helt normalt i din värld att kalla människor som röstat på Alliansen för "arrogansväljare."
Nidbild? Inte alls..
Dao skrev:lazy skrev:Dao skrev:
Antar att det är helt normalt i din värld att kalla människor som röstat på Alliansen för "arrogansväljare."
Nidbild? Inte alls..
Arrogansen syftar på regeringen - inte dess väljare. Troligen visste du detta egentligen, men valde ändå att ignorera detta, för att få någon form av "poäng" i er ständiga märkliga pajkastartävling...
ericTheDog skrev:Dao skrev:lazy skrev:Dao skrev:
Nidbild? Inte alls..
Arrogansen syftar på regeringen - inte dess väljare. Troligen visste du detta egentligen, men valde ändå att ignorera detta, för att få någon form av "poäng" i er ständiga märkliga pajkastartävling...
Är det inte väljare som röstat fram "arrogansen"? 2 gånger i rad!!!
ericTheDog skrev:Är det inte väljare som röstat fram "arrogansen"? 2 gånger i rad!!!
Dao skrev:ericTheDog skrev:Är det inte väljare som röstat fram "arrogansen"? 2 gånger i rad!!!
Ja... Och..?
lazy skrev:Dao skrev:ericTheDog skrev:Är det inte väljare som röstat fram "arrogansen"? 2 gånger i rad!!!
Ja... Och..?
Nidbild av Alliansröstare? Nähä..
Secrist skrev:lazy skrev:Dao skrev:ericTheDog skrev:Är det inte väljare som röstat fram "arrogansen"? 2 gånger i rad!!!
Ja... Och..?
Enligt vänstern beror det på en himla massa faktorer. Teorier om lömska allianspolitiker, mutor (jobbskatteavdraget), lögner och bedrägerier är återkommande påståenden. Att folk faktiskt tycker de är bättre är uppenbarligen helt uteslutet. Vi svenskar har ännu inte insett att vägen till frälsning och allas lycka går via Vänsterpartiet. Alla sjuka blir friska. Alla långtidsarbetslösa får genast välbetalda jobb. Den globala uppvärmningen stoppas. Fred råder i världen.
Dao skrev:Secrist skrev:lazy skrev:Dao skrev:ericTheDog skrev:Är det inte väljare som röstat fram "arrogansen"? 2 gånger i rad!!!
Ja... Och..?
Enligt vänstern beror det på en himla massa faktorer. Teorier om lömska allianspolitiker, mutor (jobbskatteavdraget), lögner och bedrägerier är återkommande påståenden. Att folk faktiskt tycker de är bättre är uppenbarligen helt uteslutet. Vi svenskar har ännu inte insett att vägen till frälsning och allas lycka går via Vänsterpartiet. Alla sjuka blir friska. Alla långtidsarbetslösa får genast välbetalda jobb. Den globala uppvärmningen stoppas. Fred råder i världen.
Valet 2006 vann arrogansen för att folk hade tröttnat på Goran. 2010 vann arrogansen för att sossarna inte hade ett tydligt alternativ till arrogansen.
Givetvis, i den egoistiska värld vi nu byggt upp, så tycker många det är gott med arrogansen - fram tills de blir sjuka, arbetslösa, gamla eller liknande...
Secrist skrev:Dao skrev:Secrist skrev:lazy skrev:Dao skrev:ericTheDog skrev:Är det inte väljare som röstat fram "arrogansen"? 2 gånger i rad!!!
Ja... Och..?
Valet 2006 vann arrogansen för att folk hade tröttnat på Goran. 2010 vann arrogansen för att sossarna inte hade ett tydligt alternativ till arrogansen.
Givetvis, i den egoistiska värld vi nu byggt upp, så tycker många det är gott med arrogansen - fram tills de blir sjuka, arbetslösa, gamla eller liknande...
Som sagt var. Dao bevisar exakt det jag sade. Tack!
Secrist skrev:Som sagt var. Dao bevisar exakt det jag sade. Tack!
Sniperace skrev:Jag är sjukensionerad, och det var inte förrän med alliansen min sjukpeng höjdes kraftigt, det var inte förrän alliansen tog över jag fick en rikrtig chans att ens FÖRSÖKA mig på olika arbeten utan att riskera pensionen, det var inte förrän med alliqansen jag nu får göra små inhopp i arbetslivet och faktiskt tjäna 40.000 per år utan att detta påverkar min sjukpension
Jag har inte upplevy något av detta negativa som så blåses upp och försöker göras att alla fått det så hemskt osv...
redalert skrev:Kan du inte logga ut för gott assholet Dao?
Gör oss alla en tjänst snälla, snälla, snälla.......?
Dao skrev:Secrist skrev:lazy skrev:Dao skrev:ericTheDog skrev:Är det inte väljare som röstat fram "arrogansen"? 2 gånger i rad!!!
Ja... Och..?
R.O.F.L skrev:Köerna är enorma till soppköken, cancersjuka krälar i rännstenen, allianzen mördade Arne osv osv
Dao skrev:R.O.F.L skrev:Köerna är enorma till soppköken, cancersjuka krälar i rännstenen, allianzen mördade Arne osv osv
Hade vi haft en rödgrön regering hade ni garanterat tyckt detta i nuläget!
Jämför man hur reinfelt uttryckte sig om Gorans regering inför valet 2006, är det ganska solklart, att det inte är problemen som är det ni bryr er om, direkt!
R.O.F.L skrev:Dao skrev:R.O.F.L skrev:Köerna är enorma till soppköken, cancersjuka krälar i rännstenen, allianzen mördade Arne osv osv
Hade vi haft en rödgrön regering hade ni garanterat tyckt detta i nuläget!
Jämför man hur reinfelt uttryckte sig om Gorans regering inför valet 2006, är det ganska solklart, att det inte är problemen som är det ni bryr er om, direkt!
Så förtidspensionering på arbetsför arbetskraft är INTE ett problem tycker du?
Kan du inte logga ut för gott assholet Dao?
Gör oss alla en tjänst snälla, snälla, snälla.......?
Fy fan vad dåligt här är och anledningen är alla muppar som dansar efter rc's pipa