ericTheDog skrev:FF
aha .... "Förträfflige FIST"
ericTheDog skrev:FF hävdar på fullt allvar att fusket i sjukförsäkringen är 0,0%
Nej 0,04 % .... och det är inte JAG som hävdar det, det är Försäkringskassan, du vet dom som handhar just de sjukförsäkringar vi prata om
ericTheDog skrev:Som källa uppger FF en länk i vilken det totala fusket inte redovisas överhuvudtaget.
Som källa uppger jag en länk som är den mest kompletta och färska undersökning som gjorts i ämnet..... har du en mer objektiv, mer färsk .... så är du välkommen att presentera den
ericTheDog skrev:Fakta är att i den undersökning FF refererar till hittar man MASSVIS av både fusk och felaktiga utbetalningar.
Jasså gör man ? ..... hur mycket fusk då i % räknat ?
Och felaktiga utbetalningar har nyligen FK själva erkänt att de själva till största delen är orsaken till
ericTheDog skrev:Trots detta håller denne dåre fast vi att det totala fusket skulle vara 0,0%
Jag vet inte varför du kallar dig själv för "dåre", eftersom det bara är DU som hävdar 0,0 % kan inte vara bra för självkänslan din, att göra ner dig så.... som sagt var, siffran är 0,04 % och det är FK själva som gjort undersökningen du vet dom som handhar just de sjukförsäkringar vi prata om
Och sedan undrar jag hur det kan vara mer legitimt att påstå att vänstern vill ha 100 % skatt
ericTheDog skrev:Från var och en efter förmåga...försök klura ut vad det innebär...
http://sv.wikipedia.org/wiki/Av_var_och_en_efter_f%C3%B6rm%C3%A5ga,_%C3%A5t_var_och_en_efter_behov
[/quote]