RedCloud skrev:Hörnet som ankklubbens ekonomiske talesman har målat in sig i har krympt till frimärkes storlek....tralla la....
När han började....
Kackerlackan begriper uppenbarligen inte ett jota.
RedCloud skrev:Hörnet som ankklubbens ekonomiske talesman har målat in sig i har krympt till frimärkes storlek....tralla la....
När han började....
F.I.S.T skrev:ha ha ha .... "stickprov"
ericTheDog skrev:F.I.S.T skrev:ha ha ha .... "stickprov"
Visst är det kul!!!
Om FK inte gjort stickprov, hur kan de då uttala sig om det totala fusket? ...Nu har de iof inte gjort det heller, men det fattar ju inte ni tröga vänstermuppar.
F.I.S.T skrev:Secrist skrev:F.I.S.T skrev:Secrist skrev:Man vill spara in pengar på utförsäkringar för att finansiera "jobbskatteavdraget"
Knytis traskar vidare i lögnens spår.
http://www.svd.se/nyheter/inrikes/skarpta-sjukregler-ska-betala-lagre-skatt_253673.svd
- Det kommer att resultera i att resurser frigörs och de kan vi använda till att sänka skatten för dem som har låga inkomster, säger socialförsäkringsminister Cristina Husmark Pehrson.
nå !?.... vad sa du nyss om sanningshalt ??
Nu visade det ju iofs att det inte var för de som har låga löner, som prio låg på
Du har fått i fel ordning. Man ändrade inte i sjukreglerna för att finansiera jobbskatteavdraget. Utan pengarna som frigjordes satsades på jobbskatteavdraget. Förstår du skillnaden?
Du får gärna utveckla hur du tänker nu !
Sjukförsäkringen var överfinansierad, likaså arbetslöshetsförsäkringen !Secrist skrev:De insåg (precis som sossarna) att något måste göras med sjukförsäkringen. Utvecklingen måste vändas för att inte dränera statskassan.
F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:F.I.S.T skrev:ha ha ha .... "stickprov"
Visst är det kul!!!
Om FK inte gjort stickprov, hur kan de då uttala sig om det totala fusket? ...Nu har de iof inte gjort det heller, men det fattar ju inte ni tröga vänstermuppar.
Dina öknamn faller fortfarande bara tillbaka på dig själv !
redalert skrev:Var fan är big dick när man som bäst behöver honom?
Redvictory skrev:redalert skrev:Var fan är big dick när man som bäst behöver honom?
Tigger du om att bli uppläxad? (igen)
redalert skrev:Redvictory skrev:redalert skrev:Var fan är big dick när man som bäst behöver honom?
Uppläxad så som du blev av formsvackan?
Redvictory skrev:redalert skrev:Redvictory skrev:redalert skrev:Var fan är big dick när man som bäst behöver honom?
Uppläxad så som du blev av formsvackan?
Har jag aldrig blivit! det enda formsvackan skrev var att han inte tror att ni är nazzar! jag har däremot mina aningar ha,ha,ha
ericTheDog skrev:
Har du redan slut på argument?
ericTheDog skrev:men det fattar ju inte ni tröga vänstermuppar.
redalert skrev:Var fan är big dick när man som bäst behöver honom?
F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:
du menar i stil med:ericTheDog skrev:men det fattar ju inte ni tröga vänstermuppar.
Känn, försiktigt, efter där bak.redalert skrev:Var fan är big dick när man som bäst behöver honom?
ericTheDog skrev:F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:
du menar i stil med:ericTheDog skrev:men det fattar ju inte ni tröga vänstermuppar.
Det var ett konstaterande.
I övrigt står det kanske till och med klart för dig hur korkat det är att påstå att fusket är 0,04%.
F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:
Det var ett konstaterande.
I övrigt står det kanske till och med klart för dig hur korkat det är att påstå att fusket är 0,04%.
Sällan har jag sett någon så förvirrad inläggs-serie som du presenterar här....
Så här är det Råttan:
FK själva har gjort den färskaste undersökningen av påstått fusk, någon annan trovärdig med lika stort underlag finns inte att tillgå...
så du och Bagdad Bob kan hålla på och förneka hur länge ni vill, i detta fall har du brallorna nere tyvärr....
Jag har inte förnekat någonting i FK's undersökning? Försöker bara lära dig att tolka resultatet.
INGENSTANS i undersökningen står att det totala fusket skulle vara 0,04%. Trots detta fortsätter du att hävda det.
RedCloud skrev:Jag har inte förnekat någonting i FK's undersökning? Försöker bara lära dig att tolka resultatet.
INGENSTANS i undersökningen står att det totala fusket skulle vara 0,04%. Trots detta fortsätter du att hävda det.
Du kan ju presentera de "riktiga" siffrorna då lillEric, medans vi andra håller oss till officiella siffrorna 0.04%....
Kan du inte bara göra som du brukar, yla om 100%redalert skrev:De_riktiga_siffrorna_på_det_totala_fusket_finns_ej_uppgivna_är_det_så_förbannat_svårt_att_greppa?
RedCloud skrev:Jag har inte förnekat någonting i FK's undersökning? Försöker bara lära dig att tolka resultatet.
Du kan ju presentera de "riktiga" siffrorna då lillEric, medans vi andra håller oss till officiella siffrorna 0.04%....
formsvackan skrev:Kan du inte bara göra som du brukar, yla om 100%redalert skrev:De_riktiga_siffrorna_på_det_totala_fusket_finns_ej_uppgivna_är_det_så_förbannat_svårt_att_greppa?
Får jag en lång rad med gubbar och flaggor nu?
ericTheDog skrev:
Att yla om att kommunisterna vill ha 100% skatt får nog anses ett par snäpp bättre än att som du yla om att bidragsfusket 0%.