Sniperace 2012-11-05, 17:47
Infra skrev: Men ändå visar Judarnas församling inget hat...
Jag menar nog att det var precis vad dom gjorde när dom 2009
var ute på Malmös gator och demonstrerade sitt stöd för israels
Gazamassaker, fördömd av en hel värld.
Menar du att en tyst och lugn demonstration för israels rätt att existera speglar ett hat?
Du vet det var inga där som vrålade ut dödshot och hat mot andra, bara tyst och lugnt vandrade de för att de anser att Israel har rätt att existera, inget anna, inte som vissa andra demonstrationer där muslimer skriker ut sitt hat mot kuffar och otrogna där de vill döda alla som inte tror på den rätte guden *asg*
Detta glömmer vi aldrig. Detta förlåter vi aldrig!
Du, det skiter jag och väldigt många andre ett stort stycke i.....
Och vad jag vet har dessa ALDRIG på något sätt visat hat mot romer
white]Nä, men de har ända sedan ww2 försökt överglänsa dom i lidandets
historia. Har du hört talas om en enda zigenare eller handikappad
som fått inbegripas i förintelsebegreppet? Det har aldrig jag.
Tvärtom! Det talar man tyst om.
Har de, dog 6 miljoner romer, eller 6 miljoner handikappade, och visst ha även Romer deltagit i sådant, men säg mig brukar det inte ändå vara så¨att olika grupper har sina egna representanter.
Bör inte varje grupp representera sig själva och inte andra?
nejdu, även här misslyckas du, hatets VERKLIGA församling i malmö är istället dina vänner de fanatiska muslimerna...
och att DU aldrig hört om handikappade, bögar och romer som slaktades av nazzarna är upp till dig och din dåliga allmänbildning, för detta vet de flesta andra, men varför är det inte3 samma uplysning om kommunismens brott mot samma personer? Alla de som mördats i kommunismens namn, demn vill du inte höra talas om