Dao skrev:lazy skrev:Dao skrev:lazy skrev:
Och vem f-n är du att "anse" ngt om ett annat land där du inte ens bor? Israel är mångkulturellt, palestinier, druzer, etiopier,iranier, ryssar, amerikaner, svenskar och norrmän som inte längre kan bo kvar i sina hemländer p.g.a trakasserier och som vill ge sina barn en bättre start på livet, vem är du att bestämma?
Bor DU där? Såvitt JAG kan se, så "anser" du också en hel del.
Ja, jag anser en del men jag anser inte att:Dao skrev: Annars anser jag att Israel skall upphöra, att vara just Israel. Inte att staten eller folket skall fördrivas, utan att det skall bli en mångkulrurell demokrati, istället för en judisk sådan.Det är det som oftast syftas till av många som vill att "Israel inte skall existera"!
Du ser ingen motsägelse i det du skriver?
Nej, men i det DU skriver! Jag får inte "anse" det jag anser, men du får "anse" det du anser!
Jag respekterar dina åsikter, även om de är konstiga i mitt tycke. Jag är van vid att forumhögern inte respekterar mina åsikter. De är ju "liberaler" av idag, liksom...
Du klarar inte av att det finns en (1!) judisk stat i världen men de 46 muslimska staterna säger du inte ett pip om, förstår du hur jag tänker och vad det får dig att framstå som?