Som SD-väljare vet ingen bättreSniperace skrev:är du ordblind infra, jag röstade INTE på SD jag röstade på KD det du nu framhöll är det ungefär som när v tog bort kommunist menar du? lika barn lerkas bäst, kommunister tillsammans med nazister?Infra skrev:Åh, ursäkta. Jag glömde bort att det förpliktigar att vara SD:are numera.Sniperace skrev:Infra skrev:"Sanningen om deras kamp"? En sånSniperace skrev:Infra skrev:Hycklare! Hade det där vart sant så hade jag fått ätaSniperace skrev:Infra skrev:Det drakoniska sitter nog mes i ditt väldemoniserade och felprogrameradeSniperace skrev:RedCloud skrev:Hur gör vi för att förhindra att det går mot islamisering och terror mot andra religioner eller drakoniska sharialagar?
den där fördömda demokratin, när dumjävlarna inte röstar som väst vill.....
så du menar att det går inte att kidnappa en revolution, är du hundra på at ett riktigt demolkratiswt val skulle leda till det jag nämnde , kan vi LITA på att det blir så, hur blev det ex i Iran, hur blev det i Afghanistan, blev det sann demokrati?
Kommer de få rösta precis som de vill, eller kan det kanske gå åt helvete?
varför skulle det idag vara RÄTT att invadera Syrien, när det igpår var fel att göra detsamma med Irak, Saddam mördade lika friskt, och där fanns väl barn där med eller hur?
Afghanistan var fel, trots at det mördades frisk där med.....
var är skillnaden?
huvud. Kan det bli värre än det du just har sett. Fy fan, säger jag. Kan
någonting bli värre an dessa välöverlagda barnamord.
Problemet skulle väl i såna fall vara att utesluta att detta inte är ett verk
av just dem du fruktar mest av allt: al Qaida.
fruktar dem, nej, jag bara avskyr dem, äcklas av dem.
ja, tycker du inte tex att det var äckligt när en bombman januari 1975 framför ögonen på mig sprängde en israelisk kvinna och henna spädbarn till döds? eller du kanske anser det befogat?
upp det i torra bitar för länge sen. Jag tror du ljuger helt enkelt.
Så var det med det.
fullständig sanning, jag har ärret efter splitter kvar på min undersidan av min högra överarm...
Jag var där denna januaridag med båten Dalmatia för att lasta citrusfrukter i Ashdods hamn.
Innan detta hade jag lite sympatier för Palestinierna, men där uppenbarades sanningen om deras kamp för mig
händelse skulle snarare skickligt ha dolt sanningen om deras kamp. Så den
tycks du inte ha en susning om. Och om det hade varit sant: du kom inte
osökt att tänka på Kaisa Varg?
Om du i stället själv skulle hålla dig till sanningen i stället för alla
halvsanningar du serverar. Jag har redan slagit fast att du ljuger. Så hårda
duster som du och jag haft i Palestinafrågan så skulle du ha låtit mig äta
upp en sån "händelse" mångas gånger om, för länge sen, och i torra bitar.
Splitter i armen....Åhåjaja.....
På undersidan av armen? Vad gjorde du med handen uppe? Heilade du?
den händelsen har jag berättat på detta forum ett antal gånger tidigare, och nej jag heilade inte, kom ihåg, jag supportar ISRAEL, det gör inte de heilande svinen, det är bla islamitiska styrkor som har fäblesse för sådant, DE älskade hitler och hans barbari mot juudarna , splittret kom mellan kroppen och armen och skar upp denna, ett par centimetar åtr andra hållet och det skulle skurit upp sidan på mig istället
Heilandet asvskaffades när man började blunda för sitt nazistiska förflutna.
än du att dessa båda ideologier är varandras direkta motsatser.
Utan att för den skull hylla varken Stalin eller Sovjet vill
jag här bara påpeka att Sovjet fick offra flest människor i ww2
då det gäller att bekämpa Nazismen. Närmare 30 miljoner. Siffran
18 miljoner som brukar nämnas måste plussas på med åtminstone hälften
för att stämma med verkligheten. Så; hur kan du prata om lika barn?