Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+10
lazy
Redvictory
RedMentalCase
R.O.F.L
Infra
Secrist
formsvackan
redalert
Sniperace
RedCloud
14 posters

    Dags för världssamfundet att ingripa ?

    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    Dags för världssamfundet att ingripa ? - Sida 9 Empty Sv: Dags för världssamfundet att ingripa ?

    Inlägg  RedMentalCase 2012-06-01, 11:06

    Dessutom erkänner roffan indirekt att han olagligen spårat upp mina personuppgifter och spridit dem, han säger " vi vet vem du är.."
    samtidigt som han lallar om att sätta dit andra för förtal för saker HAN SJÄLV spridit om sin person, man baxnar över hans idioti.

    Är det NU Roffan ska komma med ett fniss?
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Dags för världssamfundet att ingripa ? - Sida 9 Empty Sv: Dags för världssamfundet att ingripa ?

    Inlägg  RedCloud 2012-06-01, 11:08

    RedMentalCase skrev:Dessutom erkänner roffan indirekt att han olagligen spårat upp mina personuppgifter och spridit dem, han säger " vi vet vem du är.."
    samtidigt som han lallar om att sätta dit andra för förtal för saker HAN SJÄLV spridit om sin person, man baxnar över hans idioti.

    Är det NU Roffan ska komma med ett fniss?

    [fniss]

    Skadestånd brukar vara höga vid förtal, börja spara......

    för förtal för saker HAN SJÄLV spridit


    Att du är råkorkad är ju ingen hemlighet, men att du inte har läsförmåga var ngt nytt.
    Den enda som påstår att jag röker cannabis är DU, och det är förtal, vare sig du gillar det eller ej. Om jag vore som dig skulle jag nog börja förbereda ett försvar, för tro mig det kommer....
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    Dags för världssamfundet att ingripa ? - Sida 9 Empty Sv: Dags för världssamfundet att ingripa ?

    Inlägg  RedMentalCase 2012-06-01, 11:20

    Kallar du det förtal att påpekae att du använder cannabis?

    Du får nog försöka begripa lite mer än en 5 åring när du försöker diskutera roffe, nyss ansåg du att man var skyldig tils man själv hade bevistat motstasen, nu kallar du det förtal att upprepa vad du själv sagt.

    Det finns mig veterligen bara en på detta forum som gjort en solklar olaglig handling, och det är du Roffan, när du spårade upp och spred personuppgifter . Du får försöka leva med det, ( som om nån skulle bry sig om du hade problem).

    fniss?

    Du ska få ännu en chans att ljuga dig blå, använder du cannabis eller inte? Ja eller nej.
    Du har ju ljugit 1000 ggr innan, vad spelar det för roll?
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Dags för världssamfundet att ingripa ? - Sida 9 Empty Sv: Dags för världssamfundet att ingripa ?

    Inlägg  RedCloud 2012-06-01, 15:00

    Kallar du det förtal att påpekae att du använder cannabis?

    Exakt, efter som jag inte gör det....

    Har du bra advokater ?
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    Dags för världssamfundet att ingripa ? - Sida 9 Empty Sv: Dags för världssamfundet att ingripa ?

    Inlägg  RedMentalCase 2012-06-01, 15:08

    1001 en gång.. vem bryr sig?

    Varför tycker du att det är förtal att påstå att du använder de droger du förespråkar?

    Kan du förklara det för min advokat?

    Du har ju ett otal ggr sagt att jag och andra spritar, då har du själv förtalat?

    Hur fungerar din efterblivna hjärna?, kan du beskriva det mer specifikt?
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Dags för världssamfundet att ingripa ? - Sida 9 Empty Sv: Dags för världssamfundet att ingripa ?

    Inlägg  RedCloud 2012-06-01, 15:13

    vem bryr sig?

    Du tydligen eftersom du känner dig tvingad att svara....

    Varför tycker du att det är förtal att påstå att du använder de droger du förespråkar?

    Mycket enkelt, eftersom det inte stämmer.
    Men fortsätt du, åtalet kommer bara bli tyngre och tyngre....din personalia finns ju redan på plats så att säga.

    Det kanske inte kan gå in i din lilla förkrympta begreppssfär att man kan förorda en legalisering utan för den skull använda drogen.
    Men visst ja du kan ju bara hålla i en pusselbit i taget, stackare.
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    Dags för världssamfundet att ingripa ? - Sida 9 Empty Sv: Dags för världssamfundet att ingripa ?

    Inlägg  RedMentalCase 2012-06-01, 15:18

    Kan du vara så vänlig, ditt röda miffo, att svara på frågorna om spritandet?

    (1002 ggr)
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Dags för världssamfundet att ingripa ? - Sida 9 Empty Sv: Dags för världssamfundet att ingripa ?

    Inlägg  RedCloud 2012-06-01, 15:19

    RedMentalCase skrev:Kan du vara så vänlig, ditt röda miffo, att svara på frågorna om spritandet?

    (1002 ggr)

    Ja ja, försök slingra dig du, men det finns skärmdumpar på alla smörja du har skrivit här under åren...kallas bevismaterial....
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    Dags för världssamfundet att ingripa ? - Sida 9 Empty Sv: Dags för världssamfundet att ingripa ?

    Inlägg  RedMentalCase 2012-06-01, 15:24

    Så du har alltså på allvar tänkt dig att driva ett förtalsmål i en sak du själv initierat och är värst på?
    Du som i åratal kallat folk för "spritare" och "nazister"?

    Vore det inte bättre om du dumpade dig själv nånstans? du är inte ens en pajas längre.
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Dags för världssamfundet att ingripa ? - Sida 9 Empty Sv: Dags för världssamfundet att ingripa ?

    Inlägg  RedCloud 2012-06-01, 15:26

    RedMentalCase skrev:Så du har alltså på allvar tänkt dig att driva ett förtalsmål i en sak du själv initierat och är värst på?
    Du som i åratal kallat folk för "spritare" och "nazister"?

    Vore det inte bättre om du dumpade dig själv nånstans? du är inte ens en pajas längre.

    Du får väl vänta se, det är inget jag tänker torgföra här.
    En sak är dock säker, just du kommer förmodligen ångra en och annan skrivning här.
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    Dags för världssamfundet att ingripa ? - Sida 9 Empty Sv: Dags för världssamfundet att ingripa ?

    Inlägg  RedMentalCase 2012-06-01, 15:31

    När du ska vittna i rätten, vad svarar du på frågan om du kallat folk för spritare och nazister, tjuvar och pedofiler?
    Vad säger du på frågan om att du olagligen spårat upp folks identitet?
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Dags för världssamfundet att ingripa ? - Sida 9 Empty Sv: Dags för världssamfundet att ingripa ?

    Inlägg  RedCloud 2012-06-01, 15:35

    När du ska vittna i rätten, vad svarar du på frågan om du kallat folk för spritare och nazister, tjuvar och pedofiler?

    [fniss]

    Vad säger du på frågan om att du olagligen spårat upp folks identitet?

    stäm Eniro, pucko

    Du börjar bli lite svettig nu verkar det som.
    Med all rätt...du har härjat med allt o alla tillräckligt länge nu.
    Payday...
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Dags för världssamfundet att ingripa ? - Sida 9 Empty Sv: Dags för världssamfundet att ingripa ?

    Inlägg  formsvackan 2012-06-01, 15:36

    RedMentalCase skrev:Vad säger du på frågan om att du olagligen spårat upp folks identitet?
    Du torde väl i det sammanhanget kunna ge RC ett tips Very Happy
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    Dags för världssamfundet att ingripa ? - Sida 9 Empty Sv: Dags för världssamfundet att ingripa ?

    Inlägg  RedMentalCase 2012-06-01, 15:41

    Fantasierna från familjen flödar vidare....

    ALLT jag skrivit om roffan har han själv spytt upp på nätet.

    Säf, vad är det för fundamentalt fel på er?, är er besvikelse över er döda sjuka ideologi så stor att det utvecklats till en psykos hos er?
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Dags för världssamfundet att ingripa ? - Sida 9 Empty Sv: Dags för världssamfundet att ingripa ?

    Inlägg  formsvackan 2012-06-01, 15:43

    RedMentalCase skrev:ALLT jag skrivit om roffan har han själv spytt upp på nätet.
    Namnen på hans chefer har Blomkvistarna på Fridebatt letat reda på själva. Nu fösökte du luras igen Very Happy


    Senast ändrad av formsvackan den 2012-06-01, 15:44, ändrad totalt 1 gång
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Dags för världssamfundet att ingripa ? - Sida 9 Empty Sv: Dags för världssamfundet att ingripa ?

    Inlägg  RedCloud 2012-06-01, 15:44

    formsvackan skrev:
    RedMentalCase skrev:ALLT jag skrivit om roffan har han själv spytt upp på nätet.
    Namnen på hans chefer har nog Blomkvistarna på Fridebatt letat reda på själva. Very Happy

    Killen är desperat.....och lite småsvettig som sig bör.
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Dags för världssamfundet att ingripa ? - Sida 9 Empty Sv: Dags för världssamfundet att ingripa ?

    Inlägg  formsvackan 2012-06-01, 15:46

    RedCloud skrev:
    formsvackan skrev:
    RedMentalCase skrev:ALLT jag skrivit om roffan har han själv spytt upp på nätet.
    Namnen på hans chefer har nog Blomkvistarna på Fridebatt letat reda på själva. Very Happy

    Killen är desperat.....och lite småsvettig som sig bör.
    Skulle jag också vara i hans ställe men så vet jag ju också vad du kan göra om du blir riktigt förbannad. Smile
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    Dags för världssamfundet att ingripa ? - Sida 9 Empty Sv: Dags för världssamfundet att ingripa ?

    Inlägg  RedMentalCase 2012-06-01, 15:58

    Riktigt arg, kan det bli värre än pedofilanklagelser och skulle det i så fall gå under förtal?

    De enda som svettas är väl förmodligen de som tvingas umgås med er, om det finns nån.
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Dags för världssamfundet att ingripa ? - Sida 9 Empty Sv: Dags för världssamfundet att ingripa ?

    Inlägg  RedCloud 2012-06-01, 16:00

    Riktigt arg, kan det bli värre än pedofilanklagelser

    Va, har någon anklagat dig för pedofili ?

    Ja, jag säger då det.....
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Dags för världssamfundet att ingripa ? - Sida 9 Empty Sv: Dags för världssamfundet att ingripa ?

    Inlägg  formsvackan 2012-06-01, 16:06

    RedCloud skrev:
    Riktigt arg, kan det bli värre än pedofilanklagelser

    Va, har någon anklagat dig för pedofili ?

    Ja, jag säger då det.....
    Jag misstänker att RMC nu känner sig som en gråsparv som av misstag flugit in i en badmintonmatch Very Happy
    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    Dags för världssamfundet att ingripa ? - Sida 9 Empty Sv: Dags för världssamfundet att ingripa ?

    Inlägg  redalert 2012-06-01, 16:36

    RedCloud skrev:
    RedMentalCase skrev:Så du har alltså på allvar tänkt dig att driva ett förtalsmål i en sak du själv initierat och är värst på?
    Du som i åratal kallat folk för "spritare" och "nazister"?

    Vore det inte bättre om du dumpade dig själv nånstans? du är inte ens en pajas längre.

    Du får väl vänta se, det är inget jag tänker torgföra här.
    En sak är dock säker, just du kommer förmodligen ångra en och annan skrivning här.

    Du är ju för fan en ren och skär galning! Evil or Very Mad

    Glöm inte ta med vad du själv skrivit under alla år, pajasregering hitlermustach på reinfeldt, brunhöger, polisjävlar, rasistanklagelser, fascistanklagelser, hot, spridande av personuppgifter utan vederbörandes godkännande, kidnappade avatarer på andra forummedlemmar utan medgivande givetvis, använt uppsnokande av andras personliga uppgifter och torgfört dessa på forum, åsiktscensurering, för att inte nämna dina antisemistiska uttlanden och fanatiskt USA-hat, terrorstämpel är allvarliga saker.......så ta du och knip käft med dina hotelser istället din djävla stolle! Evil or Very Mad
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Dags för världssamfundet att ingripa ? - Sida 9 Empty Sv: Dags för världssamfundet att ingripa ?

    Inlägg  RedCloud 2012-06-01, 16:39








    [fniss]
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Dags för världssamfundet att ingripa ? - Sida 9 Empty Sv: Dags för världssamfundet att ingripa ?

    Inlägg  formsvackan 2012-06-01, 16:58

    RedCloud skrev:






    [fniss]
    När BH hittade på så mycket kunde du väl åtminstone ha kostat på dig ett dubbelfniss Very Happy
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    Dags för världssamfundet att ingripa ? - Sida 9 Empty Sv: Dags för världssamfundet att ingripa ?

    Inlägg  RedMentalCase 2012-06-01, 17:01

    Fråga:


    De 2 röda nassarna foliet och roffe, med iq som en låda gamla grönsaker, brukar ofta och frekvent hitta på gamla dokument och ljugerier,

    VARFÖR tar de inte och söker upp den sanning som finns, allt finns nämligen kvar, , tidningarna Ny dag och Norrskensflamman från den tiden.
    Sök upp sanningen innan det är försent, era rödnassar.

    Kommunisterna stödde Hitlers invasion av Norge och Danmark, det är ett obestridligt faktum, de jublade åt sovjets krig mot Finland, detta kostade rätteligen dem allt inflytande i efterkrigstidens Sverige, deras efterblivna ättelägg folieroffan har dock inte lärt sig att hålla käften, allt går igen.

    Det bästa försvaret mot rödnassar som foliet och rc är att lyssna på vad de säger, och försöka se hur galna de är, om man klara det mellan gapskratten.

    http://www.regeringen.se/content/1/c4/04/58/cdb532ab.pdf

    http://www.levandehistoria.se/kommunistiskaregimer

    Kanske en handledning för en lönnfet lärare vore nåt för roffan?

    http://www.levandehistoria.se/kommunistiskaregimer/handledning



    Senast ändrad av RedMentalCase den 2012-06-01, 17:10, ändrad totalt 2 gånger
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Dags för världssamfundet att ingripa ? - Sida 9 Empty Sv: Dags för världssamfundet att ingripa ?

    Inlägg  RedCloud 2012-06-01, 17:07

    det är ett obestridligt faktum,

    Då vore det ju lätt som en plätt att styrka det men en källa, eller hur ?

    Den skånsk-rumänska fantasigeneratorn räknas INTE.....

    Sponsored content


    Dags för världssamfundet att ingripa ? - Sida 9 Empty Sv: Dags för världssamfundet att ingripa ?

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-22, 02:13