samtidigt som han lallar om att sätta dit andra för förtal för saker HAN SJÄLV spridit om sin person, man baxnar över hans idioti.
Är det NU Roffan ska komma med ett fniss?
RedMentalCase skrev:Dessutom erkänner roffan indirekt att han olagligen spårat upp mina personuppgifter och spridit dem, han säger " vi vet vem du är.."
samtidigt som han lallar om att sätta dit andra för förtal för saker HAN SJÄLV spridit om sin person, man baxnar över hans idioti.
Är det NU Roffan ska komma med ett fniss?
för förtal för saker HAN SJÄLV spridit
Kallar du det förtal att påpekae att du använder cannabis?
vem bryr sig?
Varför tycker du att det är förtal att påstå att du använder de droger du förespråkar?
RedMentalCase skrev:Kan du vara så vänlig, ditt röda miffo, att svara på frågorna om spritandet?
(1002 ggr)
RedMentalCase skrev:Så du har alltså på allvar tänkt dig att driva ett förtalsmål i en sak du själv initierat och är värst på?
Du som i åratal kallat folk för "spritare" och "nazister"?
Vore det inte bättre om du dumpade dig själv nånstans? du är inte ens en pajas längre.
När du ska vittna i rätten, vad svarar du på frågan om du kallat folk för spritare och nazister, tjuvar och pedofiler?
Vad säger du på frågan om att du olagligen spårat upp folks identitet?
Du torde väl i det sammanhanget kunna ge RC ett tipsRedMentalCase skrev:Vad säger du på frågan om att du olagligen spårat upp folks identitet?
Namnen på hans chefer har Blomkvistarna på Fridebatt letat reda på själva. Nu fösökte du luras igenRedMentalCase skrev:ALLT jag skrivit om roffan har han själv spytt upp på nätet.
formsvackan skrev:Namnen på hans chefer har nog Blomkvistarna på Fridebatt letat reda på själva.RedMentalCase skrev:ALLT jag skrivit om roffan har han själv spytt upp på nätet.
Skulle jag också vara i hans ställe men så vet jag ju också vad du kan göra om du blir riktigt förbannad.RedCloud skrev:formsvackan skrev:Namnen på hans chefer har nog Blomkvistarna på Fridebatt letat reda på själva.RedMentalCase skrev:ALLT jag skrivit om roffan har han själv spytt upp på nätet.
Killen är desperat.....och lite småsvettig som sig bör.
Riktigt arg, kan det bli värre än pedofilanklagelser
Jag misstänker att RMC nu känner sig som en gråsparv som av misstag flugit in i en badmintonmatchRedCloud skrev:Riktigt arg, kan det bli värre än pedofilanklagelser
Va, har någon anklagat dig för pedofili ?
Ja, jag säger då det.....
RedCloud skrev:RedMentalCase skrev:Så du har alltså på allvar tänkt dig att driva ett förtalsmål i en sak du själv initierat och är värst på?
Du som i åratal kallat folk för "spritare" och "nazister"?
Vore det inte bättre om du dumpade dig själv nånstans? du är inte ens en pajas längre.
Du får väl vänta se, det är inget jag tänker torgföra här.
En sak är dock säker, just du kommer förmodligen ångra en och annan skrivning här.
När BH hittade på så mycket kunde du väl åtminstone ha kostat på dig ett dubbelfnissRedCloud skrev:[fniss]
det är ett obestridligt faktum,