formsvackan skrev:Inga svar har kommit. RMC begriper inte sitt eget påstående.ericTheDog skrev:formsvackan skrev:Du har fått otaliga frågor om vad du menar med ditt påstående, men inte än lyckats svara. Du har till och med blivit tillrättavisad av råttan. DET är en prestation av sällan skådat slagRedMentalCase skrev:Du är oslagbar foliet, vem är du för en toka som kommer här och påstå att jag inte själv begriper?
En blind leder en blind ......
1. Foliet begriper inte svaren och går i taket över det.Inga förklaringar har kommit. Ingen alls begriper RMC´s påstående. Att du låtsas förstå betyder liksom ingenting alls.ericTheDog skrev:2. Foliet fick fler förklaringar av andra - begrep fortfarande inte ett smackPga RMC´s patenträttigheter har jag inte tillgång till någon sådan. I och för sig behöver jag ingen då RMC så gärna delar med sig av sin "produktion"ericTheDog skrev:3. Foliets fantasigenerator gick på högvarv.Ingen behöver på något sätt misskreditera dig och RMC. Det sköter ni förbaskat bra självaericTheDog skrev:4. Foliet använder sina fantasifoster till att misskreditera andraInser du inte motsägelsen i denna dumhet?ericTheDog skrev:5. Foliet inser att han inte har kapacitet att begripa ens det enklaste.
Haha, vilken j-a tomte det där foliet är...