Ska jag fråga någon annan varför du samlar kattskit? Vet du inte det själv?ericTheDog skrev:formsvackan skrev:Att samla på kattskit måste väl betraktas som en något udda hobby. Finns det flera klubbar i Sverige som ägnar sig åt detta? KSS kanske inte alls står för Kungliga segelsällskapetericTheDog skrev:formsvackan skrev:Vi har sett det. Jag tror inte att ni ens är överens om vad ni ska vara överens omericTheDog skrev:I sak är jag fullständigt överens med RMC i detta fall.
Vad du tror och vad katten skiter lägger jag på samma ställe.
Fråga din knäppe polare kackerlackan.
+11
R.O.F.L
Thetaxpayer
Sniperace
Regndrottning
Infra
RedCloud
ericTheDog
redalert
F.I.S.T
formsvackan
RedMentalCase
15 posters
Grexit fullt möjlig, med 2 valutor.
formsvackan- Antal inlägg : 14778
- Inlägg 301
Sv: Grexit fullt möjlig, med 2 valutor.
RedMentalCase- Antal inlägg : 12415
- Inlägg 302
Du är oslagbar foliet, vem är du för en toka som kommer här och påstå att jag inte själv begriper?
Svaret är att du är kattskit. Vad är det du säger emot annat än dina egna förvirrade senila fantasier.
Svaret är att du är kattskit. Vad är det du säger emot annat än dina egna förvirrade senila fantasier.
RedCloud- Antal inlägg : 23039
- Inlägg 303
skånsk/rumänska mentalfallet skrev:Du är oslagbar foliet, vem är du för en toka som kommer här och påstå att jag inte själv begriper?
skånsk/rumänska mentalfallet skrev:Klart jag kan diskutera, jag står ju skyhögt över er vänstertomtar
berralarzon- Antal inlägg : 6964
- Inlägg 304
RedMentalCase skrev:Du är oslagbar foliet, vem är du för en toka som kommer här och påstå att jag inte själv begriper?
"att jag inte själv begriper" skriver du och DET vet vi redan sedan du logga in på diverseforum och blev avstängd gustavander/neolib/Höger.se/kommunistjägaren/awfultruht/rmc.
Pst: du nollan idag är det fredag.
//Niklas
redalert- Antal inlägg : 13973
- Inlägg 305
berralarzon skrev:RedMentalCase skrev:Du är oslagbar foliet, vem är du för en toka som kommer här och påstå att jag inte själv begriper?
"att jag inte själv begriper" skriver du och DET vet vi redan sedan du logga in på diverseforum och blev avstängd gustavander/neolib/Höger.se/kommunistjägaren/awfultruht/rmc.
//Niklas
Fredag ja då är fylltratten och vuxenmobbaren berra inloggad......
Psst kan du inte logga ut för gott snart?
- Inlägg 306
redalert skrev:berralarzon skrev:RedMentalCase skrev:Du är oslagbar foliet, vem är du för en toka som kommer här och påstå att jag inte själv begriper?
//Niklas
Fredag ja då är fylltratten och vuxenmobbaren berra inloggad......
Psst kan du inte logga ut för gott snart?
Mobbing det är ett ord du INTE ska använda din skitstövel du MOBBADE ut Anna2Link härifrån med ditt jävla tjat din hjärnfattige idiot.
Den som logga ut härifrån är du som den rövslickare du är.
//Niklas
- Inlägg 307
Mobbing det är ett ord du INTE ska använda din skitstövel du MOBBADE ut Anna2Link härifrån med ditt jävla tjat din hjärnfattige idiot.
//Niklas
Själv har jag börjat ignorera barnrumpan och hans infantila oneliners.
Han är ingenting.
- Inlägg 308
RedCloud skrev:Mobbing det är ett ord du INTE ska använda din skitstövel du MOBBADE ut Anna2Link härifrån med ditt jävla tjat din hjärnfattige idiot.
//Niklas
Han är ingenting.
Klart han är, dumskallen är ju en varfylld böld i röva på rmc!
//Niklas
Du RC jag är här så sällan så jag kan ägna mig en stund åt ankorna och låta dom roa mig.
- Inlägg 309
RedCloud skrev:Mobbing det är ett ord du INTE ska använda din skitstövel du MOBBADE ut Anna2Link härifrån med ditt jävla tjat din hjärnfattige idiot.
//Niklas
Han är ingenting.
The king of oneliners has spoken!
Hur många forum har du förstört nu?
- Inlägg 310
Du RC jag är här så sällan så jag kan ägna mig en stund åt ankorna och låta dom roa mig.
Inga problem, ryck varenda fjäder från lågpannorna....
- Inlägg 311
RedCloud skrev:Du RC jag är här så sällan så jag kan ägna mig en stund åt ankorna och låta dom roa mig.
Har du tillstånd att publicera dessa bilder?
RedMentalCase- Antal inlägg : 12415
- Inlägg 312
RedMentalCase skrev:Här pågår debatten?, 2 rödingar med psykiska problem och trippelnick som kräver uppmärksamhet, till vilket pris som helst!
- Inlägg 313
skånsk/rumänska mentalfallet skrev:skånsk/rumänska mentalfallet skrev:Här pågår debatten?, 2 rödingar med psykiska problem och trippelnick som kräver uppmärksamhet, till vilket pris som helst!
skånsk/rumänska mentalfallet skrev:Klart jag kan diskutera, jag står ju skyhögt över er vänstertomtar
- Inlägg 314
Du har fått otaliga frågor om vad du menar med ditt påstående, men inte än lyckats svara. Du har till och med blivit tillrättavisad av råttan. DET är en prestation av sällan skådat slagRedMentalCase skrev:Du är oslagbar foliet, vem är du för en toka som kommer här och påstå att jag inte själv begriper?
En blind leder en blind ......
ericTheDog- Antal inlägg : 15117
- Inlägg 315
formsvackan skrev:Era "teorier" tål som vanligt inte att släpas fram i ljusetericTheDog skrev:Det är ingen som är förbjuden att säga emot. Det är bara ingen som är intresserad av familjen kackerlackas trams.
Det enda ni har att komma med är typ angrepp på ankor, 5-åringar och homosexuella.
- Inlägg 316
formsvackan skrev:Ska jag fråga någon annan varför du samlar kattskit? Vet du inte det själv?ericTheDog skrev:formsvackan skrev:Att samla på kattskit måste väl betraktas som en något udda hobby. Finns det flera klubbar i Sverige som ägnar sig åt detta? KSS kanske inte alls står för Kungliga segelsällskapetericTheDog skrev:formsvackan skrev:Vi har sett det. Jag tror inte att ni ens är överens om vad ni ska vara överens omericTheDog skrev:I sak är jag fullständigt överens med RMC i detta fall.
Nu fantiserar du igen
- Inlägg 317
//Niklas
Han är ingenting.
Det bästa vore om du ignorerade hela forumet.
- Inlägg 318
RedCloud skrev:Du RC jag är här så sällan så jag kan ägna mig en stund åt ankorna och låta dom roa mig.
Psst, du pratar med dig själv. Frågan är bara om du vet om det.
- Inlägg 319
???ericTheDog skrev:formsvackan skrev:Ska jag fråga någon annan varför du samlar kattskit? Vet du inte det själv?ericTheDog skrev:formsvackan skrev:Att samla på kattskit måste väl betraktas som en något udda hobby. Finns det flera klubbar i Sverige som ägnar sig åt detta? KSS kanske inte alls står för Kungliga segelsällskapetericTheDog skrev:formsvackan skrev:Vi har sett det. Jag tror inte att ni ens är överens om vad ni ska vara överens omericTheDog skrev:I sak är jag fullständigt överens med RMC i detta fall.
Nu fantiserar du igen
ericTheDog skrev:vad katten skiter lägger jag på samma ställe.
- Inlägg 320
formsvackan skrev:Du har fått otaliga frågor om vad du menar med ditt påstående, men inte än lyckats svara. Du har till och med blivit tillrättavisad av råttan. DET är en prestation av sällan skådat slagRedMentalCase skrev:Du är oslagbar foliet, vem är du för en toka som kommer här och påstå att jag inte själv begriper?
1. Foliet begriper inte svaren och går i taket över det.
2. Foliet fick fler förklaringar av andra - begrep fortfarande inte ett smack
3. Foliets fantasigenerator gick på högvarv.
4. Foliet använder sina fantasifoster till att misskreditera andra
5. Foliet inser att han inte har kapacitet att begripa ens det enklaste.
- Inlägg 321
formsvackan skrev:???ericTheDog skrev:formsvackan skrev:Ska jag fråga någon annan varför du samlar kattskit? Vet du inte det själv?ericTheDog skrev:formsvackan skrev:Att samla på kattskit måste väl betraktas som en något udda hobby. Finns det flera klubbar i Sverige som ägnar sig åt detta? KSS kanske inte alls står för Kungliga segelsällskapetericTheDog skrev:formsvackan skrev:Vi har sett det. Jag tror inte att ni ens är överens om vad ni ska vara överens omericTheDog skrev:I sak är jag fullständigt överens med RMC i detta fall.
Nu fantiserar du igenericTheDog skrev:vad katten skiter lägger jag på samma ställe.
Ordet samla kom nog från din fantasigenerator. Eller var det kackerlackan som tvingade dig skriva så?
- Inlägg 322
Inga svar har kommit. RMC begriper inte sitt eget påstående.ericTheDog skrev:formsvackan skrev:Du har fått otaliga frågor om vad du menar med ditt påstående, men inte än lyckats svara. Du har till och med blivit tillrättavisad av råttan. DET är en prestation av sällan skådat slagRedMentalCase skrev:Du är oslagbar foliet, vem är du för en toka som kommer här och påstå att jag inte själv begriper?
1. Foliet begriper inte svaren och går i taket över det.
Inga förklaringar har kommit. Ingen alls begriper RMC´s påstående. Att du låtsas förstå betyder liksom ingenting alls.ericTheDog skrev:2. Foliet fick fler förklaringar av andra - begrep fortfarande inte ett smack
Pga RMC´s patenträttigheter har jag inte tillgång till någon sådan. I och för sig behöver jag ingen då RMC så gärna delar med sig av sin "produktion"ericTheDog skrev:3. Foliets fantasigenerator gick på högvarv.
Ingen behöver på något sätt misskreditera dig och RMC. Det sköter ni förbaskat bra självaericTheDog skrev:4. Foliet använder sina fantasifoster till att misskreditera andra
Inser du inte motsägelsen i denna dumhet?ericTheDog skrev:5. Foliet inser att han inte har kapacitet att begripa ens det enklaste.
- Inlägg 323
Undrar vad lillEric får ut av att slicka RMC i röven så tungan hans blir brun ?
Tom han måste ju inse att RMC är ett vrak.
- Inlägg 324
Ska råttan hantera "motståndet" på forumet genom att uppvisa en överlägsen attityd, bör han försöka tillägna dig åtminstone elementära kunskaper om det han dillar om. Det blir liksom bara pinsamt annars.RedCloud skrev:Undrar vad lillEric får ut av att slicka RMC i röven så tungan hans blir brun ?
- Inlägg 325
elementära kunskaper om det han dillar om.
Jo jag vet: svenska försvaret kan använda Google Apps......
Tack gode Gud för kardborreband....