Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+11
R.O.F.L
Thetaxpayer
Sniperace
Regndrottning
Infra
RedCloud
ericTheDog
redalert
F.I.S.T
formsvackan
RedMentalCase
15 posters

    Grexit fullt möjlig, med 2 valutor.

    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    Grexit fullt möjlig, med 2 valutor. - Sida 10 Empty Sv: Grexit fullt möjlig, med 2 valutor.

    Inlägg  RedMentalCase 2012-06-06, 10:15

    DDs okunnighet är en sak, det går råda bot på, men vänstermupparnas sinnesjukhet går inte att råda bot på.

    De lever i den värld som säger att person och politisk förmodad tillhörighet är allt, och ger kackerlacks-cred till de som kastar mest skit.

    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    Grexit fullt möjlig, med 2 valutor. - Sida 10 Empty Sv: Grexit fullt möjlig, med 2 valutor.

    Inlägg  redalert 2012-06-06, 10:20

    F.I.S.T skrev:Fascinerande..... två medlemmar ur ankklubben RMC och RA .... anser DD inte få vara med där, för att de fått mothugg igen.... Cool

    Var var du när biggus dickus läxade upp regndrottningen så det stod härliga till? Laughing
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    Grexit fullt möjlig, med 2 valutor. - Sida 10 Empty Sv: Grexit fullt möjlig, med 2 valutor.

    Inlägg  RedMentalCase 2012-06-06, 10:21

    Inser DU vad det innebär att ha EN valuta? Och VARFÖR skulle jag be RMC om ursäkt? Karln är ju FULLSTÄNDIGT ute och cyklar och man misstänker nästan att han är på det röda laget och håller på så här för att misskreditera oss. Man blir ju nästan gråtfärdig!
    (DD)


    Vad är det du inte begriper med mitt förslag om att ha 2 valutor, är det så jobbigt för dig att känna dig okunnig?
    Blir du arg då?
    ( ja, det är ju knappast mitt förslag , då det ju har praktiserats tidigare och är fullt genomförbart i verkligheten)

    Familjesyndrom?

    Blev du ännu argare när du låtsades att inte se mina svar på ditt långa inlägg med 7 frågor?


    Senast ändrad av RedMentalCase den 2012-06-06, 10:22, ändrad totalt 1 gång
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Grexit fullt möjlig, med 2 valutor. - Sida 10 Empty Sv: Grexit fullt möjlig, med 2 valutor.

    Inlägg  RedCloud 2012-06-06, 10:22

    skånsk/rumänska mentalfallet skrev:Du verkar ha grava personliga problem,

    Det har väl alla som inte delar dina sjuka värderingar, inget nytt under solen där....
    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    Grexit fullt möjlig, med 2 valutor. - Sida 10 Empty Sv: Grexit fullt möjlig, med 2 valutor.

    Inlägg  redalert 2012-06-06, 10:22

    Sniperace skrev:
    RedCloud skrev:
    frågan är bara fanns eu när vi i Sverige började med sommartid?

    [wiki]Sverige införde 1916, samma år som flera andra länder, sommartid på försök mellan den 15 maj och den 30 september, men bönderna protesterade så mycket att försöket inte upprepades efterföljande år.

    Efter det impopulära sommartidsförsöket i Sverige, 15 maj – 30 september[7] år 1916, infördes sommartiden i landet igen först år 1980. Det året började sommartiden i Sverige första söndagen i april och avslutades sista söndagen i september, klockan 1:00 UTC. Åren 1981–1995 började den svenska sommartiden sista söndagen i mars och avslutades sista söndagen i september. Sedan 1996 har hela EU gemensam sommartid: den börjar sista söndagen i mars och slutar sista söndagen i oktober. I Sverige regleras sommartiden i förordning 2001:127 om sommartid.[8] Denna förordning baseras på EU-direktivet. Direktivet undertecknades under Sveriges ordförandeskap av Bosse Ringholm.

    men har jag rätt för mig så har det varit tal om att slopa detta ändrande och att köra med sommartid hela året, den rätta tiden att köra är att klockan ska vara tolv när solen står som högst på himlen.


    men vi kan alltså sluta oss till att det INTE var eu som införde denna, de bara cementerade något som de olika länderna tyvärr redan infört (synkroniserade denna att börja samtidigt överallt i eu)

    Rc är dummare än tåget och är totalt historielös dessutom har han ett minne som en guldfisk så det blir nog väldigt svårt med diskusion där! Rolling Eyes
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Grexit fullt möjlig, med 2 valutor. - Sida 10 Empty Sv: Grexit fullt möjlig, med 2 valutor.

    Inlägg  F.I.S.T 2012-06-06, 10:22

    RedMentalCase skrev: och ger kackerlacks-cred till de som kastar mest skit.


    ja jösses vilken bristande självinsikt du visar upp Sad
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    Grexit fullt möjlig, med 2 valutor. - Sida 10 Empty Sv: Grexit fullt möjlig, med 2 valutor.

    Inlägg  RedMentalCase 2012-06-06, 11:38

    R.O.F.L skrev:
    ericTheDog skrev:
    R.O.F.L skrev:
    Sverige lånar inte, vi har amorterat sen Allians för Sverige tog över

    fast idag är det är svenska privatpersoner som står för skulderna och det lika ohållbart som om svenska staten skulle öka sina egna skulder.

    De privata skuldernas tillväxttakt har avtagit kraftigt och utgör i de flesta fall inget som helst problem för individen. Därmed är det inget problem för banken och ännu mindre ett problem för staten. Men propagandan har självfallet sina syften.

    Avtagit kraftigt vet jag inte men det har bromsat upp med krav på 15-20% i kontaktinsats numera. Spekulerar själv i fastigheter och idagsläget tar en bostadsrätt längre tid att få sålt om jämför med 2-4 år sedan.
    Folkmi allmänhet väljer att konsumera istället för att amortera och det kan straffas sig, bubbla kallas det för va?
    Skulderna måste vara stabila i förhållande till BNP, idag stiger skulderna snabbare än BNP och det KAN vara ett problem.

    Det talas idag på fullt allvar om lagar och regler som ska tvinga folk att amortera på sina skulder i Sverige, själv tycker jag det är fel men stämmningen är sån idag.
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15117
    Join date : 10-05-11

    Grexit fullt möjlig, med 2 valutor. - Sida 10 Empty Sv: Grexit fullt möjlig, med 2 valutor.

    Inlägg  ericTheDog 2012-06-06, 11:48

    DirtyDog skrev:
    ericTheDog skrev:Kronan är en skvalpvaluta. "Vi" har ingen som helst kontroll över den. Så i det avseendet skiljer den sig inte från andra valutor.
    Eeeh, Riksbanken kan välja att devalvera den svenska kronan men de kan inte devalvera Euron. Det är Euron som de har "ingen som helst kontroll över" men kronans värde kan de sänka fortare än grisen blinkar. Behöver jag förklara tydligare vad en riksbank kan göra med SIN EGEN valuta?
    Senast man "talade högt" om att devalvera var 2009. Detta "offentliga" spekulerande från riksbankschefen fick samma effekt som en riktig devalvering då utländska intressenter snabbt sålde ut sina kronor och åstadkom en sänkning av kronans värde gentemot andra valutor och Sverige slapp en deflation (att priserna sjunker eftersom ingen köper något). Ekonomer gillar inte inflation men deflation ogillar de nog ännu mer. Wink
    ericTheDog skrev:För att kunna definiera vad det innebär att ha 2 valutor måste man nog inse vad det innebär att ha en valuta. Kanske dags att be RMC om ursäkt?
    Vad i helvete är det för FEL på er?
    Exakt VAD i mitt svar var det som du inte begrep???
    1. Sverige har EN valuta och är det NÅGON valuta som vi har kontroll på så är det den.
    Menar du seriöst att Sverige skulle ha FLER än en valuta? Vilken valuta skulle det isåfall vara? Kom fan inte och gläfs om att butiker accepterar betalning i andra valutor. Det handlar ALLTID om en fast växelkurs i RELATION till vår svenska valuta. De kan lika gärna komma med en guldtacka.
    Du kan kanske betala med sexuella tjänster men vi har FORTFARANDE bara EN valuta så antyd för helvete inget annat!

    2. Din fråga "Vad är definitionen på "att ha en valuta" ?" var ju en idiotfråga och förtjänade väl inget seriöst svar?
    Vad är definitionen på "att ha ett språk"? Har Sverige något eget språk? Nej, svenskans koppling till Sverige har väl spelat ut sin roll? Det är ju så många som talar andra språk och alla kan väl engelska? Inte ens Riksbanken har väl nån kontroll över det svenska språket?

    Inser DU vad det innebär att ha EN valuta? Och VARFÖR skulle jag be RMC om ursäkt? Karln är ju FULLSTÄNDIGT ute och cyklar och man misstänker nästan att han är på det röda laget och håller på så här för att misskreditera oss. Man blir ju nästan gråtfärdig!

    ericTheDog skrev:Jag anser att valutornas koppling till respektive land börjar spela ut sin roll.
    Kan du förklara dig? Merparten av europa har ju EN valuta UTAN koppling till något land vi på vilket sätt har andra valutor förlorat kopplingen till sina länder. Vad gör att kronans koppling till Sverige har minskat? Något måste alltså ha hänt på senare tid som jag missat?


    Du får nog läsa på lite innan du fortsätter debatten. Svenska kronan har flutit fritt (eller rent av sjunkit) i ca 20 år. Så länge den flyter fritt kan inte riksbanken vare sig devalvera eller revalvera.



    I den mån Sverige har en andra valuta så ligger nog Euron närmast till hands då nästan alla viktiga länder i Europa handlar med den. Vi kan betala i Euro och en del får lön i Euro. Vi kan köpa aktier i Euro. Vi kan valutasäkra våra kronor, för att undvika drabbas vid ett kronras. Att du kallar min fråga för idiotfråga tycks bero på att du inte kan svara på den. Devalvera? Asgarv!

    Vad är definitionen på att ha ett eget språk undrar, jag tror vi låter honom fortsätta undra.


    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Grexit fullt möjlig, med 2 valutor. - Sida 10 Empty Sv: Grexit fullt möjlig, med 2 valutor.

    Inlägg  RedCloud 2012-06-06, 12:01

    I den mån Sverige har en andra valuta så ligger nog Euron närmast till hands då nästan alla viktiga länder i Europa handlar med den.

    ha ha, när man trodde att du inte kunde bli dummare.....


    Det är så gulligt att se småankorna försöka försvara det skånsk/rumänska mentalfallets alla dikeskörningar....(med näbbar (!) och klor) fortsätt så, ni är en stor källa till munterhet.
    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    Grexit fullt möjlig, med 2 valutor. - Sida 10 Empty Sv: Grexit fullt möjlig, med 2 valutor.

    Inlägg  redalert 2012-06-06, 12:09

    RedCloud skrev:
    I den mån Sverige har en andra valuta så ligger nog Euron närmast till hands då nästan alla viktiga länder i Europa handlar med den.

    ha ha, när man trodde att du inte kunde bli dummare.....


    Det är så gulligt att se småankorna försöka försvara det skånsk/rumänska mentalfallets alla dikeskörningar....(med näbbar (!) och klor) fortsätt så, ni är en stor källa till munterhet.

    Ja du kan ju varken försvara det ena eller andra då du inte begriper ett jota bättre med lite personangrepp då! Laughing
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15117
    Join date : 10-05-11

    Grexit fullt möjlig, med 2 valutor. - Sida 10 Empty Sv: Grexit fullt möjlig, med 2 valutor.

    Inlägg  ericTheDog 2012-06-06, 12:38

    RedCloud skrev:
    I den mån Sverige har en andra valuta så ligger nog Euron närmast till hands då nästan alla viktiga länder i Europa handlar med den.

    ha ha, när man trodde att du inte kunde bli dummare.....


    Det är så gulligt att se småankorna försöka försvara det skånsk/rumänska mentalfallets alla dikeskörningar....(med näbbar (!) och klor) fortsätt så, ni är en stor källa till munterhet.


    Kackerlackan kommer in och visar upp sitt fula pannben.
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Grexit fullt möjlig, med 2 valutor. - Sida 10 Empty Sv: Grexit fullt möjlig, med 2 valutor.

    Inlägg  RedCloud 2012-06-06, 12:45

    Kackerlackan kommer in och visar upp sitt fula pannben.

    Stoppa pressarna, fjollEric kommer med tunga sakliga argument/NOT
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    Grexit fullt möjlig, med 2 valutor. - Sida 10 Empty Sv: Grexit fullt möjlig, med 2 valutor.

    Inlägg  RedMentalCase 2012-06-06, 13:07

    Det finns hjälp för dig Roffe, du är lite efterbliven men tala med nån i din närhet om inte alla redan tröttnat på dig.

    http://sv.wikipedia.org/wiki/Tv%C3%A5ngssyndrom
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Grexit fullt möjlig, med 2 valutor. - Sida 10 Empty Sv: Grexit fullt möjlig, med 2 valutor.

    Inlägg  RedCloud 2012-06-06, 13:09

    skånsk/rumänska mentalfallet skrev:Det finns hjälp för dig Roffe, du är lite efterbliven men tala med nån i din närhet om inte alla redan tröttnat på dig.

    http://sv.wikipedia.org/wiki/Tv%C3%A5ngssyndrom

    skånsk/rumänska mentalfallet skrev:
    Klart jag kan diskutera, jag står ju skyhögt över er vänstertomtar
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    Grexit fullt möjlig, med 2 valutor. - Sida 10 Empty Sv: Grexit fullt möjlig, med 2 valutor.

    Inlägg  RedMentalCase 2012-06-06, 14:05

    Grexit är kanske möjligt, men är exit möjligt för den galne roffe?
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Grexit fullt möjlig, med 2 valutor. - Sida 10 Empty Sv: Grexit fullt möjlig, med 2 valutor.

    Inlägg  RedCloud 2012-06-06, 14:09

    skånsk/rumänska mentalfallet skrev:Grexit är kanske möjligt, men är exit möjligt för den galne roffe?


    skånsk/rumänska mentalfallet skrev:
    Klart jag kan diskutera, jag står ju skyhögt över er vänstertomtar
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Grexit fullt möjlig, med 2 valutor. - Sida 10 Empty Sv: Grexit fullt möjlig, med 2 valutor.

    Inlägg  formsvackan 2012-06-06, 14:09

    RedMentalCase skrev:Inser DU vad det innebär att ha EN valuta? Och VARFÖR skulle jag be RMC om ursäkt? Karln är ju FULLSTÄNDIGT ute och cyklar och man misstänker nästan att han är på det röda laget och håller på så här för att misskreditera oss. Man blir ju nästan gråtfärdig!
    (DD)


    Vad är det du inte begriper med mitt förslag om att ha 2 valutor, är det så jobbigt för dig att känna dig okunnig?
    Blir du arg då?
    ( ja, det är ju knappast mitt förslag , då det ju har praktiserats tidigare och är fullt genomförbart i verkligheten)
    INGEN på detta forum begriper vad du menar med ditt förslag(råttan och BH må naturligtvis låtsas). Förmodligen beror detta på att du själv inte har förklarat vad du menar utan enbart slängt dig med tomma ord och förolämpningar.

    Förklara hur du tänkt dig att dessa TVÅ valutor ska fungera. Ord som "inhemsk" och "utländsk" är ingen förklaring, inte heller att jag är en idiot.

    Du har nu flera gånger skrivit att det praktiserats tidigare och drar fram Argentina som exempel. Jag utgår från att det som praktiserats tidigare då är det som ditt förslag bygger på. Det skulle vara bra om du upplyste oss om vilket problem som Argentina löste på vilket sätt och med två samtidiga argentinska valutor. Därefter kan vi diskutera om Greklands problem är detsamma.

    DD´s misstankar om att dina formuleringar endast är fyllesnack är smickrande för dig.
    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    Grexit fullt möjlig, med 2 valutor. - Sida 10 Empty Sv: Grexit fullt möjlig, med 2 valutor.

    Inlägg  redalert 2012-06-06, 14:44

    formsvackan skrev:
    RedMentalCase skrev:Inser DU vad det innebär att ha EN valuta? Och VARFÖR skulle jag be RMC om ursäkt? Karln är ju FULLSTÄNDIGT ute och cyklar och man misstänker nästan att han är på det röda laget och håller på så här för att misskreditera oss. Man blir ju nästan gråtfärdig!
    (DD)


    Vad är det du inte begriper med mitt förslag om att ha 2 valutor, är det så jobbigt för dig att känna dig okunnig?
    Blir du arg då?
    ( ja, det är ju knappast mitt förslag , då det ju har praktiserats tidigare och är fullt genomförbart i verkligheten)
    INGEN på detta forum begriper vad du menar med ditt förslag(råttan och BH må naturligtvis låtsas). Förmodligen beror detta på att du själv inte har förklarat vad du menar utan enbart slängt dig med tomma ord och förolämpningar.

    Förklara hur du tänkt dig att dessa TVÅ valutor ska fungera. Ord som "inhemsk" och "utländsk" är ingen förklaring, inte heller att jag är en idiot.

    Du har nu flera gånger skrivit att det praktiserats tidigare och drar fram Argentina som exempel. Jag utgår från att det som praktiserats tidigare då är det som ditt förslag bygger på. Det skulle vara bra om du upplyste oss om vilket problem som Argentina löste på vilket sätt och med två samtidiga argentinska valutor. Därefter kan vi diskutera om Greklands problem är detsamma.

    DD´s misstankar om att dina formuleringar endast är fyllesnack är smickrande för dig.

    Du tycker du är jävligt redig nu va?

    Prova att försöka vara lite seriös för en gångs skull så kanske du också lär dig något fast tillåt mig tvivla! clown
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Grexit fullt möjlig, med 2 valutor. - Sida 10 Empty Sv: Grexit fullt möjlig, med 2 valutor.

    Inlägg  formsvackan 2012-06-06, 15:13

    redalert skrev:Prova att försöka vara lite seriös för en gångs skull så kanske du också lär dig något fast tillåt mig tvivla!
    Du får gärna föregå med gott exempel och be RMC förklara vad han menar. Det blir liksom litet lättare då. Beträffande exemplet Argentina kanske du själv kan bistå honom.

    Att ännu en gång idiotförklara mig är inte speciellt konstruktivt så försök låta bli det.
    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    Grexit fullt möjlig, med 2 valutor. - Sida 10 Empty Sv: Grexit fullt möjlig, med 2 valutor.

    Inlägg  redalert 2012-06-06, 15:37

    formsvackan skrev:
    redalert skrev:Prova att försöka vara lite seriös för en gångs skull så kanske du också lär dig något fast tillåt mig tvivla!
    Du får gärna föregå med gott exempel och be RMC förklara vad han menar. Det blir liksom litet lättare då. Beträffande exemplet Argentina kanske du själv kan bistå honom.

    Att ännu en gång idiotförklara mig är inte speciellt konstruktivt så försök låta bli det.

    Så du kan med andra ord inte vara seriös? Laughing
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    Grexit fullt möjlig, med 2 valutor. - Sida 10 Empty Sv: Grexit fullt möjlig, med 2 valutor.

    Inlägg  RedMentalCase 2012-06-06, 15:46

    "Ingen förstår...." ,
    alltså och roffes trippelnick..... och DD som inte vill förstå.Smile

    Tja, vad kan jag göra åt det?
    Hur förklara för DD som inte vill förstå , det är nog möjligt om han bara vill lyssna och läsa vad jag skrev.

    och familjen som inte kan förstå?, det är tyvärr omöjligt.
    Man kan leda en häst till vattnet men aldrig lära den dricka, gäller även för åsnan foliet.

    Sympomatiskt är foliets kopierande av mitt inlägg, och utelämnandet av JUST DEN DEL SOM INNEHÅLLER DET KONKRETA SVARET TILL DD... jefla pajasfolie!!
    Det bara bevisar hur totalt oseriös och trollaktig han är.


    Senast ändrad av RedMentalCase den 2012-06-06, 16:00, ändrad totalt 2 gånger
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Grexit fullt möjlig, med 2 valutor. - Sida 10 Empty Sv: Grexit fullt möjlig, med 2 valutor.

    Inlägg  formsvackan 2012-06-06, 15:51

    RedMentalCase skrev:"Ingen förstår...." ,
    alltså och roffes trippelnick..... och DD som inte vill förstå.Smile

    Tja, vad kan jag göra åt det?
    Hur förklara för DD som inte vill förstå , det är nog möjligt om han bara vill lyssna och läsa vad jag skrev.

    och familjen som inte kan förstå?, det är tyvärr omöjligt.
    Man kan leda en häst till vattnet men aldrig lära den dricka, gäller även för åsnan foliet.
    Varför startar du en tråd med ett förslag som du inte ens själv förstår?
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Grexit fullt möjlig, med 2 valutor. - Sida 10 Empty Sv: Grexit fullt möjlig, med 2 valutor.

    Inlägg  RedCloud 2012-06-06, 15:53

    Varför startar du en tråd med ett förslag som du inte ens själv förstår?

    I love you I love you I love you
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    Grexit fullt möjlig, med 2 valutor. - Sida 10 Empty Sv: Grexit fullt möjlig, med 2 valutor.

    Inlägg  RedMentalCase 2012-06-06, 15:54

    Ingen vill diskutera seriöst med familjen roffan/foliet, när ni uppvisats som de pajaser och oduglingar ni är, ja då kallas folk för rasister, nazister och att vara hitlerkopior, så gå och dra din röda döda filt över dig, troll!

    Du är en senil gammal socialist vars bäst före datum är typ, den tiden som du alltid referera till, tiden för hitler och saltsjöbaden och allt du dillar om din senile rödnasse.

    Hur många tusen trådar och seriösa diskussioner ska ni förstöra?, jag skrev ju redan i inledningen till denna tråd att ni skulle hålla er borta, nu måste man kryssa mellan era sopinlägg om man ska försöka hitta tråden här.

    Och tamef-n, sitter inte foliet och ljuger likförbannat om vad han utelämnade?? karln är ju lika störd som roffe.


    Senast ändrad av RedMentalCase den 2012-06-06, 16:23, ändrad totalt 2 gånger
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Grexit fullt möjlig, med 2 valutor. - Sida 10 Empty Sv: Grexit fullt möjlig, med 2 valutor.

    Inlägg  RedCloud 2012-06-06, 15:55

    skånsk/rumänska mentalfallet skrev:Ingen vill diskutera seriöst med familjen roffan/foliet, när ni uppvisats som de pajaser och oduglingar ni är, ja då kallas folk för rasister, nazister och att vara hitlerkopior, så gå och dra din röda döda filt över dig, troll!

    Du är en senil gammal socialist vars bäst före datum är typ, den tiden som du alltid referera till, tiden för hitler och saltsjöbaden och allt du dillar om din senile rödnasse.

    skånsk/rumänska mentalfallet skrev:
    Klart jag kan diskutera, jag står ju skyhögt över er vänstertomtar

    SPKs, ständig pottkants sittning....hå hå ja ja

    Sponsored content


    Grexit fullt möjlig, med 2 valutor. - Sida 10 Empty Sv: Grexit fullt möjlig, med 2 valutor.

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-22, 22:21