F.I.S.T skrev:Secrist skrev:
Poängen är att vi kanske inte klarar av att vara ett av världens mest invandringsgenerösa länder.
Ett av världens rikaste länder "inte klara av att ta emot invandring" ?
Tror du på det själv ?..... Det är ärligare om du säger som det är ni VILL INTE klara av det, då ni inbillar er att det bara innebär kostnader, vilket i sig inte är hela sanningen, det innebär stora inkomster oxå med invandring. Och vidare så anser jag att ett av det största problemen till varför den absolut LILLA del av invandrarna som hamnar i trubbel och begår brottslighet, är främlingsfientliga krafter blå-bruna, dom argumenterar om efternamn, osv ... som argumenterar FÖR ökade klyftor, vilket försvårar för Invandrare att ta sig in i Svenska samhälletSecrist skrev: När vänstern skriver hyllningstrådar till invandringens ära så får jag lägga lite mottrådar.
Ska vi ta och göra en balansräkning på era Rasist-trådar och "hyllningstrådar" till invandrare, så kommer du inse att vi vänster måste sätta igång och tokspamma fram "hyllningstrådar" till invandrare för att ens vara i närheten av er rasistpropaganda
Secrist skrev:Och reaktionen från extremvänstern
Nämn någon extrem vänsteråsikt från tex mig ... en enda ?
Tycker du att vi klarar av att ta hit alla som vi gör idag? fungerar de i samhället? skall vi acceptera beteendet som imamerna förespråkade i inslaget här om dagen?
Den viktigaste frågan, verkar det som Sverige klarar av att at hand om alla som kommer?