Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+9
RedMentalCase
lazy
Thetaxpayer
Sossar ee lata
F.I.S.T
RedCloud
redalert
Dao
Secrist
13 posters

    Skola sönderslagen och satt i brand

    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Skola sönderslagen och satt i brand Empty Skola sönderslagen och satt i brand

    Inlägg  Secrist 2012-05-18, 01:31

    Nu får vänstern hjälpa till. På vilket sätt är detta bra för sverige?

    Åtta personer greps efter onsdagens upplopp i Tensta i Stockholm.

    Ungdomar kastade sten mot polisen och startade fler bränder.


    – Det började med att man slagit sönder skolan, fönster och dörrar, och sedan fick vi rapporter om att man startat bränder, i eller i alla fall vid skolan, säger Simon Jonasson, stationsbefäl vid Västerortspolisen.

    http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14839998.ab
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Skola sönderslagen och satt i brand Empty Sv: Skola sönderslagen och satt i brand

    Inlägg  Dao 2012-05-18, 02:09

    Secrist skrev:Nu får vänstern hjälpa till. På vilket sätt är detta bra för sverige?

    Åtta personer greps efter onsdagens upplopp i Tensta i Stockholm.

    Ungdomar kastade sten mot polisen och startade fler bränder.


    – Det började med att man slagit sönder skolan, fönster och dörrar, och sedan fick vi rapporter om att man startat bränder, i eller i alla fall vid skolan, säger Simon Jonasson, stationsbefäl vid Västerortspolisen.

    http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14839998.ab

    De är i sig inte bra för Sverige, men det är bra att folk börjar reagera på det svenska samhällets segretion och det rådande utanförskapet. Dock ogillar jag att kastar sten och bränner skolor, mern jag förstår att detta händer...

    Känner man till situationen i Sverige, och bakgrunden till dessa, är det inte svårt att förstå reaktionerna.

    Mer sådant här kommer det att bli i fortsättningen om främst ni högerfanatiker fortsätter att blunda för problemen i dagens samhälle, och ständigt skylla på andra!
    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    Skola sönderslagen och satt i brand Empty Sv: Skola sönderslagen och satt i brand

    Inlägg  redalert 2012-05-18, 08:49

    Dao skrev:
    Secrist skrev:Nu får vänstern hjälpa till. På vilket sätt är detta bra för sverige?

    Åtta personer greps efter onsdagens upplopp i Tensta i Stockholm.

    Ungdomar kastade sten mot polisen och startade fler bränder.


    – Det började med att man slagit sönder skolan, fönster och dörrar, och sedan fick vi rapporter om att man startat bränder, i eller i alla fall vid skolan, säger Simon Jonasson, stationsbefäl vid Västerortspolisen.

    http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14839998.ab

    De är i sig inte bra för Sverige, men det är bra att folk börjar reagera på det svenska samhällets segretion och det rådande utanförskapet. Dock ogillar jag att kastar sten och bränner skolor, mern jag förstår att detta händer...

    Känner man till situationen i Sverige, och bakgrunden till dessa, är det inte svårt att förstå reaktionerna.

    Mer sådant här kommer det att bli i fortsättningen om främst ni högerfanatiker fortsätter att blunda för problemen i dagens samhälle, och ständigt skylla på andra!

    Vilken av tomtarna i tv-studion var du i gårdagens debatt om moské-skandalen? Rolling Eyes
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Skola sönderslagen och satt i brand Empty Sv: Skola sönderslagen och satt i brand

    Inlägg  RedCloud 2012-05-18, 09:14

    Secrist skrev:Nu får vänstern hjälpa till. På vilket sätt är detta bra för sverige?

    Åtta personer greps efter onsdagens upplopp i Tensta i Stockholm.

    Ungdomar kastade sten mot polisen och startade fler bränder.


    – Det började med att man slagit sönder skolan, fönster och dörrar, och sedan fick vi rapporter om att man startat bränder, i eller i alla fall vid skolan, säger Simon Jonasson, stationsbefäl vid Västerortspolisen.

    http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14839998.ab

    Men secrist det vet vi väl allihopa vid det här laget, alla icker-arier har ju en speciell genuppsättning som driver dom till mordbrand, våldtäkter och allsköns elände.
    För det är väl egentligen vad du vill få fram ?

    Skola sönderslagen och satt i brand Fig1
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Skola sönderslagen och satt i brand Empty Sv: Skola sönderslagen och satt i brand

    Inlägg  RedCloud 2012-05-18, 09:39

    Vi har tidigare debatterat ökade klyftor i det svenska samhället, det högra lagets inställning har varit: det är inget fel i att klyftorna ökar, "vad är problemet".

    Nu börjar vi se resultatet....och lågpannorna i högra laget, kardborrebandsmaffian reagerar med reptilhjärnereflex och vill med all sannolikhet ha det till något annat.

    För att citera fröken Tracy Chapman:

    While they're standing in the welfare lines
    Crying at the doorsteps of those armies of salvation
    Wasting time in the unemployment lines
    Sitting around waiting for a promotion

    Poor people gonna rise up
    And get their share

    Poor people gonna rise up
    And take what's theirs

    Don't you know
    You better run, run, run
    Oh I said you better
    Run, run, run
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Skola sönderslagen och satt i brand Empty Sv: Skola sönderslagen och satt i brand

    Inlägg  F.I.S.T 2012-05-18, 10:07

    Secrist skrev:Nu får vänstern hjälpa till. På vilket sätt är detta bra för sverige?

    Att exakt VAD är bra för Sverige ?.... för i vanlig ordning vågar inte secrist riktigt stå för vad han tycker misstänker jag. Vad är din poäng ?... om det är frågan om någon tycker förstörelse är bra, så finns det ingen på vänsterkanten här som tycker det.... helt säker på brunhögern är jag inte dock, eftersom det gäller olika regler i eran värld, för olika människor
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Skola sönderslagen och satt i brand Empty Sv: Skola sönderslagen och satt i brand

    Inlägg  RedCloud 2012-05-18, 10:16

    Vad är din poäng ?.

    Han, liksom Seel, beter sig som nyttiga idioter och matar alla Breivik-wannebees där ute med lögner, halvsanningar, myter.. Själva har de ju inget eget ansvar....
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Skola sönderslagen och satt i brand Empty Sv: Skola sönderslagen och satt i brand

    Inlägg  Secrist 2012-05-18, 10:19

    RedCloud skrev:
    Secrist skrev:Nu får vänstern hjälpa till. På vilket sätt är detta bra för sverige?

    Åtta personer greps efter onsdagens upplopp i Tensta i Stockholm.

    Ungdomar kastade sten mot polisen och startade fler bränder.


    – Det började med att man slagit sönder skolan, fönster och dörrar, och sedan fick vi rapporter om att man startat bränder, i eller i alla fall vid skolan, säger Simon Jonasson, stationsbefäl vid Västerortspolisen.

    http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14839998.ab

    Men secrist det vet vi väl allihopa vid det här laget, alla icker-arier har ju en speciell genuppsättning som driver dom till mordbrand, våldtäkter och allsköns elände.
    För det är väl egentligen vad du vill få fram ?

    Skola sönderslagen och satt i brand Fig1

    Nej. Och du ska inte tro så mycket för det blir så fel.
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Skola sönderslagen och satt i brand Empty Sv: Skola sönderslagen och satt i brand

    Inlägg  F.I.S.T 2012-05-18, 10:23

    Secrist skrev:

    Nej. Och du ska inte tro så mycket för det blir så fel.

    Då är det ju bara att klargöra vad DU egentligen tycker.... vad vill du ha sagt med tråden ?... vad exakt är det som du syftar till när du skriver "bra för Sverige", OCH VEMS FEL ÄR DET ?, OCH VAD VILL DU ÅTGÄRDA ?...

    SVÅRA FRÅGOR ?
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Skola sönderslagen och satt i brand Empty Sv: Skola sönderslagen och satt i brand

    Inlägg  RedCloud 2012-05-18, 10:25

    Då är det ju bara att klargöra vad DU egentligen tycker.... vad vill du ha sagt med tråden ?

    Han närmar sig mer och mer bottenskrapet & rasistäcklet Seel.
    Kasta ur sig något luddigt om problem i samhället, ofta kopplat till invandrare.
    Ingen analys, inga svar.
    Bara skapa en ny tråd....och ännu en.


    Senast ändrad av RedCloud den 2012-05-18, 10:26, ändrad totalt 1 gång
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Skola sönderslagen och satt i brand Empty Sv: Skola sönderslagen och satt i brand

    Inlägg  Secrist 2012-05-18, 10:25

    F.I.S.T skrev:
    Secrist skrev:Nu får vänstern hjälpa till. På vilket sätt är detta bra för sverige?

    Att exakt VAD är bra för Sverige ?.... för i vanlig ordning vågar inte secrist riktigt stå för vad han tycker misstänker jag. Vad är din poäng ?... om det är frågan om någon tycker förstörelse är bra, så finns det ingen på vänsterkanten här som tycker det.... helt säker på brunhögern är jag inte dock, eftersom det gäller olika regler i eran värld, för olika människor

    Poängen är att vi kanske inte klarar av att vara ett av världens mest invandringsgenerösa länder. När vänstern skriver hyllningstrådar till invandringens ära så får jag lägga lite mottrådar. Och reaktionen från extremvänstern där man öser på med nazismjämförelser var både väntad och barnslig. Inget nytt där alltså.
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Skola sönderslagen och satt i brand Empty Sv: Skola sönderslagen och satt i brand

    Inlägg  RedCloud 2012-05-18, 10:29

    När vänstern skriver hyllningstrådar till invandringens ära så får jag lägga lite mottrådar.

    Kan du länka till en sådan hyllningstråd Secrist ?

    Vari artikeln framgår förövarnas etnicitet ?
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Skola sönderslagen och satt i brand Empty Sv: Skola sönderslagen och satt i brand

    Inlägg  F.I.S.T 2012-05-18, 10:36

    Secrist skrev:

    Poängen är att vi kanske inte klarar av att vara ett av världens mest invandringsgenerösa länder.

    Ett av världens rikaste länder "inte klara av att ta emot invandring" ?
    Tror du på det själv ?..... Det är ärligare om du säger som det är ni VILL INTE klara av det, då ni inbillar er att det bara innebär kostnader, vilket i sig inte är hela sanningen, det innebär stora inkomster oxå med invandring. Och vidare så anser jag att ett av det största problemen till varför den absolut LILLA del av invandrarna som hamnar i trubbel och begår brottslighet, är främlingsfientliga krafter blå-bruna, dom argumenterar om efternamn, osv ... som argumenterar FÖR ökade klyftor, vilket försvårar för Invandrare att ta sig in i Svenska samhället


    Secrist skrev: När vänstern skriver hyllningstrådar till invandringens ära så får jag lägga lite mottrådar.

    Ska vi ta och göra en balansräkning på era Rasist-trådar och "hyllningstrådar" till invandrare, så kommer du inse att vi vänster måste sätta igång och tokspamma fram "hyllningstrådar" till invandrare för att ens vara i närheten av er rasistpropaganda


    Secrist skrev:Och reaktionen från extremvänstern

    Nämn någon extrem vänsteråsikt från tex mig ... en enda ?
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Skola sönderslagen och satt i brand Empty Sv: Skola sönderslagen och satt i brand

    Inlägg  Secrist 2012-05-18, 10:49

    RedCloud skrev:
    När vänstern skriver hyllningstrådar till invandringens ära så får jag lägga lite mottrådar.

    Kan du länka till en sådan hyllningstråd Secrist ?

    Vari artikeln framgår förövarnas etnicitet ?

    Jag kallar detta en hyllningstråd. Vad kallar du det? Med tanke på hur mycket du skrivit i tråden så är det förvånande att du redan glömt den. Den är ju inte så gammal.

    https://acbladet.swedishforum.se/t53198-utan-invandringen-stannar-sverige

    Vad gäller etniciteten så tror jag inte ens du på allvar tror att det är blonda och blåögda killar som heter Kalle och Anders. Rolling Eyes
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Skola sönderslagen och satt i brand Empty Rasism

    Inlägg  Secrist 2012-05-18, 10:50

    Ska vi ta och göra en balansräkning på era Rasist-trådar och "hyllningstrådar" till invandrare, så kommer du inse att vi vänster måste sätta igång och tokspamma fram "hyllningstrådar" till invandrare för att ens vara i närheten av er rasistpropaganda

    Jag bara länkade till en artikel i Aftonbladet. På vilket sätt är det rasistiskt? Betyder det att AB också är rasistiskt eftersom de skriver om det?
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Skola sönderslagen och satt i brand Empty Sv: Skola sönderslagen och satt i brand

    Inlägg  RedCloud 2012-05-18, 10:52

    Jag bara länkade till en artikel i Aftonbladet.

    Vad gäller etniciteten så tror jag inte ens du på allvar tror att det är blonda och blåögda killar som heter Kalle och Anders

    rest my case....
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Skola sönderslagen och satt i brand Empty Sv: Skola sönderslagen och satt i brand

    Inlägg  RedCloud 2012-05-18, 10:53

    Jag kallar detta en hyllningstråd.

    Hyllning och hyllning, det är ju fakta, utan invandrarna stannar Sverige.
    Förstår att du har problem med det.

    Vad gäller etniciteten så tror jag inte ens du på allvar tror att det är blonda och blåögda killar som heter Kalle och Anders.

    Så du menar på fullt allvar att vi ska debattera utifrån dina rastiska fördomar ?
    Du blir mer och mer lik Seel. Och det är ingen komplimang direkt....
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Skola sönderslagen och satt i brand Empty Sv: Skola sönderslagen och satt i brand

    Inlägg  F.I.S.T 2012-05-18, 10:55

    Secrist skrev:
    RedCloud skrev:
    När vänstern skriver hyllningstrådar till invandringens ära så får jag lägga lite mottrådar.

    Kan du länka till en sådan hyllningstråd Secrist ?

    Vari artikeln framgår förövarnas etnicitet ?

    Jag kallar detta en hyllningstråd. Vad kallar du det? Med tanke på hur mycket du skrivit i tråden så är det förvånande att du redan glömt den. Den är ju inte så gammal.

    https://acbladet.swedishforum.se/t53198-utan-invandringen-stannar-sverige

    Vad gäller etniciteten så tror jag inte ens du på allvar tror att det är blonda och blåögda killar som heter Kalle och Anders. Rolling Eyes

    Du förstår det inte själv, men rasister gör sällan det, jag har ännu inte träffat en rasist som erkänner att han/hon är rasist. Men bara detta ditt inlägg visar hur desperat rasistisk du är, med prat om "blonda blåögda killar som heter kalle och Anders.... och känner sig hotad av EN tråd som belyser vikten av invandring för vår ekonomis skull, och även kulturs skull..... i ett HAV av rassetrådar, i synnerhet från din själsfrände rasisten Seel
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Skola sönderslagen och satt i brand Empty Sv: Skola sönderslagen och satt i brand

    Inlägg  Secrist 2012-05-18, 10:56

    RedCloud skrev:
    Jag kallar detta en hyllningstråd.

    Hyllning och hyllning, det är ju fakta, utan invandrarna stannar Sverige.
    Förstår att du har problem med det.

    Vad gäller etniciteten så tror jag inte ens du på allvar tror att det är blonda och blåögda killar som heter Kalle och Anders.

    Så du menar på fullt allvar att vi ska debattera utifrån dina rastiska fördomar ?
    Du blir mer och mer lik Seel. Och det är ingen komplimang direkt....

    Och när det avslutas med "gud välsigne alla invandrare" så är det inte heller en hyllning utan fakta? Rolling Eyes

    Nä, jag förväntar mig inte att ni ska debattera detta eftersom strutsbeteendet i dessa frågor är vida utbrett, framförallt på vänsterhåll. Hör inget, ser inget, säger inget. Då kan man aldrig rasistanklagas vilket är mycket viktigare än att faktiskt göra något.
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Skola sönderslagen och satt i brand Empty Sv: Skola sönderslagen och satt i brand

    Inlägg  Secrist 2012-05-18, 10:57

    RedCloud skrev:
    Jag bara länkade till en artikel i Aftonbladet.

    Vad gäller etniciteten så tror jag inte ens du på allvar tror att det är blonda och blåögda killar som heter Kalle och Anders

    rest my case....

    Det är nog bäst innan du gör bort dig fullständigt.
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Skola sönderslagen och satt i brand Empty Sv: Skola sönderslagen och satt i brand

    Inlägg  F.I.S.T 2012-05-18, 10:58

    Secrist skrev:Ska vi ta och göra en balansräkning på era Rasist-trådar och "hyllningstrådar" till invandrare, så kommer du inse att vi vänster måste sätta igång och tokspamma fram "hyllningstrådar" till invandrare för att ens vara i närheten av er rasistpropaganda

    Jag bara länkade till en artikel i Aftonbladet. På vilket sätt är det rasistiskt? Betyder det att AB också är rasistiskt eftersom de skriver om det?

    Du länkade inte bara till en artikel, di har i denna tråd och andra konsekvent ventilerat dina åsikter kring invandring, och nu börjar du prata om blonda Svenskar.... jag förstår om du skäms över dina rasistiska åsikter... det är helt i sin ordning
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Skola sönderslagen och satt i brand Empty Sv: Skola sönderslagen och satt i brand

    Inlägg  F.I.S.T 2012-05-18, 10:59

    Secrist skrev:

    Det är nog bäst innan du gör bort dig fullständigt.

    ja för din del är det redan för sent
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Skola sönderslagen och satt i brand Empty Sv: Skola sönderslagen och satt i brand

    Inlägg  F.I.S.T 2012-05-18, 11:00

    Secrist skrev:
    Nä, jag förväntar mig inte att ni ska debattera detta eftersom strutsbeteendet i dessa frågor är vida utbrett, framförallt på vänsterhåll. Hör inget, ser inget, säger inget. Då kan man aldrig rasistanklagas vilket är mycket viktigare än att faktiskt göra något.

    göra vad ?
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Skola sönderslagen och satt i brand Empty Sv: Skola sönderslagen och satt i brand

    Inlägg  Secrist 2012-05-18, 11:00

    F.I.S.T skrev:
    Secrist skrev:Ska vi ta och göra en balansräkning på era Rasist-trådar och "hyllningstrådar" till invandrare, så kommer du inse att vi vänster måste sätta igång och tokspamma fram "hyllningstrådar" till invandrare för att ens vara i närheten av er rasistpropaganda

    Jag bara länkade till en artikel i Aftonbladet. På vilket sätt är det rasistiskt? Betyder det att AB också är rasistiskt eftersom de skriver om det?

    Du länkade inte bara till en artikel, di har i denna tråd och andra konsekvent ventilerat dina åsikter kring invandring, och nu börjar du prata om blonda Svenskar.... jag förstår om du skäms över dina rasistiska åsikter... det är helt i sin ordning

    Pratet om blonda svenskar var bara för att Rc flamsade om att det inte gick att utlösa förövarnas etnicitet.
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Skola sönderslagen och satt i brand Empty Sv: Skola sönderslagen och satt i brand

    Inlägg  Secrist 2012-05-18, 11:01

    F.I.S.T skrev:
    Secrist skrev:
    Nä, jag förväntar mig inte att ni ska debattera detta eftersom strutsbeteendet i dessa frågor är vida utbrett, framförallt på vänsterhåll. Hör inget, ser inget, säger inget. Då kan man aldrig rasistanklagas vilket är mycket viktigare än att faktiskt göra något.

    göra vad ?

    Åt problemet.

    Sponsored content


    Skola sönderslagen och satt i brand Empty Sv: Skola sönderslagen och satt i brand

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-22, 16:27